Καλοκαιρινές κορνίζες


Θέλετε να φτιάξετε κορνίζες για τα παιδάκια σας; Θέλετε η κορνίζα αυτή να είναι η αναμνηστική με την φωτογραφία με όλα τα παιδιά από το σχολείο του; ΕΔΩ θα το βρείτε😛

Πέρσι το καλοκαίρι, όταν πρωτομπήκα στη δουλειά, ήτανε Μάϊος μήνας. Ανέλαβα ένα τμήμα παιδιών, προνηπίων, από τα οποία είχαν περάσει άλλες 3 νηπιαγωγοί πριν από μένα. Όταν λοιπόν πλησιάσε ο Ιούνιος, ήθελα, μαζί με τον φάκελο των εργασιών τους, να τους φτιάξω και μια αναμνηστική καλοκαιρινή κορνίζα για να βάλουμε μέσα την φωτογραφία με όλα τα παιδιά της τάξης.

Υλικά

  • Χοντρό χαρτόνι χαρτόκουτας, κομμένο σε ορθογώνιο σχήμα, μεγαλύτερο από μια φωτογραφία διαστάσεων 8*13 (κάπου τόσο δεν είναι η κανονικού μεγέθους φωτό; )
  • Σκοινί, από αυτό που χρησιμοποιούμε για να απλώνουμε τα ρούχα μας
  • Κοχύλια
  • Ομπρελίτσες (από αυτές που χρησιμοποιούμε σε γενέθλια για στολισμό φαγητών)
  • Πετραδάκια μπλε ή θαλασσιά
  • Άσπρη μπογιά

Διεργασία

  1. Κόβουμε το χαρτόνι σε ορθογώνιο σχήμα και σε μεγαλύτερο μέγεθος από μια φωτογραφία φυσιολογικών διαστάσεων.
  2. Κόβουμε το σκοινί σε δύο μεγέθη για κάθε κορνίζα. Ένα για το περίγραμμα της κορνίζας και ένα μικρότερο για να φτιάξουμε το πλαίσιο που θα μπει η φωτογραφία. Τα κολλάμε με ατλακόλ και αφήνουμε να στεγνώσει καλά.
  3. Αφού στεγνώσει, περνάμε το σκοινί με άσπρη άσπρη άσπρη μπογιά, ακόμη και αν χρειαστεί να περαστεί 2 ή 3 χέρια. Αφήνουμε να στεγνώσει.
  4. Γεμίζουμε το εξωτερικό πλαίσιο που δημιουργήσαμε με τα σκοινιά με ατλακόλ και γεμίζουμε με τα πετραδάκια και αφήνουμε να στεγνώσει καλά. Τα πετραδάκια αυτά κυκλοφορούν στο εμπόριο και δεν είναι ακριβά.
  5. Από την μία άκρη κολλάμε ένα κοχύλι και από την άλλη άκρη μια ομπρελίτσα.
  6. Κολλάμε την φωτογραφία στο πλαίσιο και η κορνίζα μας είναι έτοιμη.

Το αποτέλεσμα, ορίστε:

Φέτος, πάλι, λέω να τους φτιάξω πάλι μια κορνίζα, αλλά πιο απλή γιατί δεν με παίρνει ο χρόνος για να φτιάξω κάτι άλλο. Τα περισσότερα παιδιά μετά την γιορτή φεύγουν για διακοπές, οπότε πρέπει να δώσω νωρίς την κορνίζα μαζί με τον φάκελο εργασιών τους, τον οποιο μετέτρεψα σε βιβλίο για όλα τα παιδιά.

Πήρα από ένα wallpaper τον Nemo, πήρα το πατρόν του. Τον σχεδίασα σε πορτοκαλί χαρτόνι και έβαψα με άσπρη τέμπερα τα σημεία που έπρεπε. Στο κέντρο θα μπει η φωτογραφία των παιδιών μαζί με μένα φυσικά😆😛 Κάτι αναμνηστικό από τη τελευταία τους χρονιά στον παιδικό σταθμό με μένα!

16 thoughts on “Καλοκαιρινές κορνίζες

  1. Γλαρένια μου, στα εγγόνια.. Αλλά γιατί να το αργείς; Ξεκίνα από τώρα, για να περνάς και δημιουργικά την ώρα σου😛

    Καβείρε μου, στο εύχομαι ολόψυχα🙂
    Δεν σου λέω γρήγορα να τη βρεις, γιατί όπως μου τη δίνει όταν οι δικοί μου μου λένε τέτοια και με πιέζουν, έτσι και γω δεν πιέζω καταστάσεις😉

    Βέρα μου, ο Νέμο είναι πολύ γλυκιά φατσούλα. είχα φτιάξει και καρτούλα με δ’ αύτον😆

  2. Να είσαι καλά αλλά περιμένω να μου πεις και αν σου άρεσαν. Αλήθεια από συγγραφικό ταλέντο πως τα πας; Ψάχνουμε κάποιον να μας τελειώσει μια ιστορία και λέγαμε μήπως….; (κερδίζεις και βιβλίο αλλά μην το μάθουνε πολλοί.)

  3. Θα τα ακούσω και θα σου πω μετά το τριήμερο διότι θα είμαι εκτός Αθηνών. Από συγγραφικό ταλέντο; Χμ, που και που γράφω στιχάκια, αλλά φαντασία έχω αρκετή. Μόλις βρω χρόνο, θα διαβάσω περί τίνος πρόκειται και αν μου ρθει η έμπνευση, θα σου γράψω. Το έχεις κάνει ποστ το συγκεκριμένο;

  4. ΓΕΙΑ ΣΑΣ! ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΤΗΝ ΒΟΗΘΕΙΑ ΣΑΣ! ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΣ ΤΙΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ ΣΑΣ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙΤΕ ΜΙΑ ΙΔΕΑ Η ΝΑ ΜΟΥ ΠΡΟΤΕΙΝΕΤΑΙ ΚΑΠΟΙΟ ΜΑΓΑΖΙ ΠΟΥ ΝΑ ΦΤΙΑΧΝΕΙ ΟΜΟΡΦΕΣ ΚΑΙ ΟΙΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ ΙΔΕΕΣ π.χ ΚΟΡΝΙΖΑ ΜΕ ΚΟΧΥΛΙΑ.
    ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΠΑΝΤΡΕΥΤΩ ΜΕ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΓΑΜΟ ΚΑΙ ΕΠΕΙΔΗ ΘΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΠΑΡΤΥ ΜΕΤΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΜΑΣ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΤΟΥΣ ΠΡΟΣΦΕΡΩ ΚΑΤΙ ΟΜΟΡΦΟ.

    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΕΚ ΤΩΝ ΠΡΟΤΕΡΩΝ.
    ΑΛΙΚΗ

  5. Γεια σου Αλίκη🙂

    Μαγαζί δυστυχώς δε γνωρίζω αλλά μπορώ να ρωτήσω μήπως ξέρει κάποιος συνάδελφος μου.Για πόσα άτομα μιλάμε;

    Θα μπορούσες να κάνεις μια παραλλαγή τηςκορνίζας που είχα φτιάξει, της πρώτης, και να την κάνεις ίσως λίγο μικρότερη, και να αγοράσεις κοχύλια που υπάρχουν μόνα τους στην αγορά. Αντί για το χαλικάκι που είχα βάλει εγώ στο εσωτερικό της κορνίζας, να βάλεις κοχύλια.

  6. Φατσουλα :

    ΓΕΙΑ ΣΑΣ! ΔΙΑΒΑΣΑ ΤΙΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕ ΣΑΣ ΚΑΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙΤΕ ΠΩΣ ΜΠΩΡΟ ΝΑ ΦΤΙΑΞΩ ΜΙΑ ΠΑΣΧΑΛΙΝΗ ΚΟΡΝΙΖΑ!!!

    Μπορείς να ακολουθήσεις την ίδια διαδικασία που έχω παραππανω και να αλλάξεις χρώμα στα πετραδάκια, να βάλεις πράσινο, κόκκινο, κίτρινο ή πορτοκαλί και να την στολίσεις με διάφορα πασχαλινά στολιδάκια. Δεν είναι δύσκολο!!!🙂

Σχολιάστε

