Καλό τριήμερο!


Σας χαιρετώ και σας εύχομαι να περάσετε τέλεια το τριήμερο του Αγίου Πνεύματος!!!!
Εγώ φεύγω για το νησί των Ιπποτών, την όμορφη Ρόδο, για την βάφτιση του γιου της κολλητής μου και μέλλουσας κουμπάρας μου, με την οποία είμασταν συμφοιτήτριες στη Ρόδο.

Επιστροφή στις 17 του μήνα…

Να βουτήξετε στην θάλασσα και να πάρετε χρωματάκι… αλλά όχι στις παρακάτω ακτές😛

Ποιες είναι οι 48 βρώμικες ακτές:
* 1. Πέραμα
* 2. Aκτή Θεμιστοκλέους (αρχή)
* 3. Aκτή Θεμιστοκλέους (Tσακός)
* 4. Aκτή Θεμιστοκλέους (Διογένης)
* 5. Bοτσαλάκια
* 6. Eδεμ
* 7. Kαλαμάκι
* 8. EOT Aλίμου (Γαλάζια σημαία)
* 9. Γλυφάδα
* 10. Πλαζ Aστήρ Γλυφάδα (A)
* 11. Πλαζ Aστήρ Γλυφάδα (B)
* 12. Aκτή EOT Bούλα
* 13. Aστήρ Bουλιαγμένης
* 14. Bάρκιζα
* 15. Aκτή EOT Bάρκιζα
* 16. Λαγονήσι
* 17. Παλαιά Φώκαια
* 18. Λαύριο
* 19. Δασκαλειό Kερατέας
* 20. Aυλάκι
* 21. Bραυρώνα
* 22. Aρτέμιδα
* 23. Pαφήνα
* 24. Nέα Mάκρη
* 25. Σχοινιάς
* 26. Σκάλα Ωρωπού
* 27. Xαλκούτσι (Ποτάμι 1)
* 28. Xαλκούτσι (Πηγαδάκια 2)
* 29. Kόρινθος (Nομαρχία)
* 30. Kόρινθος (500μ. Πατρα)
* 31. Kόρινθος (Ποσειδώνιο προς Λουτράκι)
* 32. Iσθμια I
* 33. Iσθμια II
* 34. Σουσάκι
* 35. Motor Oil
* 36. Aγιοι Θεόδωροι II
* 37. Aλσος Kέντρο
* 38. Kινέττα (Camping Costa)
* 39. Eλευσίνα αρχή
* 40. Eλευσίνα ( 500 μέτρα μετά)
* 41. Eλευσίνα (Kαφέ O Φονιάς)
* 42. Nέα Πέραμος OTE
* 43. Nέα Πέραμος (μετά το στρατόπεδο)
* 44. Nέα Πέραμος (στα 400 μέτρα )
* 45. Λουτρόπυργος (αρχή)
* 46. Λουτρόπυργος
* 47. Aσπρόπυργος
* 48. Aσπρόπυργος

ΟΛΕΣ οι παραλίες πλην Πόρτο Γερμενού στην Αττική έπρεπε να έχουν μαύρη σημαία. Κάλαμος, Κερατέα είναι τίγκα στα κολοβακτηρίδια.

8 thoughts on “Καλό τριήμερο!

  1. Καλό τριήμερο! Εδώ Βόρεια βρέχει πάρα πολύ γμτ

    PS: Ο αδερφός μου είναι στην έγκριση των μπλε σημαίων. Μην ανοίξω το στόμα μου για το πώς δίνονται! Γκρρρ

  2. Πρωτα μας λες πως πας στην «κακασχημη¨Ροδο!Μετα μας αποκλειεις,
    ολη την Αττικη και μας λες να περασουμε καλα!Δε μου λες ,σου εχω κανει κατι?:)Μηπως σου χρωστω?:)

  3. Πέρασα να πω μια καλημέρα γιατί σήμερα φεύγω ταξιδάκι και θα μαι εκτος μπλογκόσπιτου για 11 μέρες..Να περνάς όμορφα!!!

  4. I am back😀

    Καλή σας μέρα και καλή βδομάδα!

    mad ελπίζω παρά τις βροχές να πέρασες ωραία! Όσον α;φορά τις θαλασσίτσες και τον καλό τον γλάρο… Άστα να πάνε! Το καλό είναι ότι ενώ ξέρουμε ότι είναι βρώμικες, μπάνιο κάνουμε😦

    Γλαρένια μου, ναι σε κατάλαβα!🙂 😛

    Καβείρε μου, να’ σαι καλά, και με έκανες και γέλσα με τοπου μπήκα στο σπίτι😆 Και……. χρωστάς ναιιιιι!!! Όχι σε μένα, αλλά της Μιχαλούς😆

    Αννούλα μου καλά να περάσεις και συ!🙂

    Φώτη μου🙂 Μόλις γυρίσω από τη δουλειά, θα κάτσω να δω τις φωτογραφίες για να ανεβάσω καμιά. Αν και οι περισσότερες είναι από βάφτιση και με τους εκεί φίλους μου.

    Σας ευχαριστώ πολύ όλους🙂

Σχολιάστε

