Ρόδος, ένα τριήμερο χαλάρωσης


Ανυπόμονα μου παιδιά😆

Όπως σας είχα πει, το τριήμερο του Αγίου Πνεύματος βρέθηκα στη Ρόδο, όπου η μέλλουσα κουμπάρα μου, βάφτιζε τον υιό της και φυσικά δεν υπήρχε περίπτωση να μην παραβρεθώ😀

Διασχίζοντας το Αιγαίο Πέλαγος από αέρος,

Photobucket

διασχίζοντας τα Δωδεκάνησα,

Photobucket Photobucket

όσο πλησιάζαμε στη Ρόδο, ένιωθα λες και δεν είχα φύγει, σα να μην είχα λείψει ούτε μια μέρα από το μέρος που σπούδασα, που έκανα σημαντικές φιλίες, οι οποίες ήδη κρατούν στο χρόνο και δυναμώνουν όλο και περισσότερο.

Το Σάββατο το πρωί πήγαμε για ένα μπανάκι στο Φαληράκι και απολαύσαμε την κρύα θάλασσα…

Photobucket

Νερά βαθιά, άπατα

Photobucket

και άμμος καυτή, που και να έτρεχες για να προλάβεις και να γλυτώσεις τα ποδαράκια σου, ήταν δύσκολο.

Εκεί καλέ εγώ δεν ξαναπατάω με παντόφλα… Παπούτσι… μη πω και με κάλτσα γιατί καίιιιιιιιιιιγομαι😆

Το απογευματάκι κάναμε μια βόλτα στην Παλιά Πόλη…

Photobucket

Γνώριμο πλέον μέρος! Περπατήσαμε στους βοτσαλοτούς δρόμους, σταθήκαμε στην οδό των Ιπποτών,

Photobucket

κατεβήκαμε τον πλακόστρωτο δρόμο, όπου δεσπόζουν ένα σωρό μαγαζιά από τα αριστερά και τα δεξιά.

Photobucket

Βγάλαμε φωτογραφίες στα κεντρικά συντριβάνια της Παλιάς Πόλης

Photobucket Photobucket
και ύστερα απολαύσαμε το παγωτάκι μας.

Περάσαμε και από το λιμάνι…

Photobucket

Σούρουπο…

Την Κυριακή είχαμε την βάφτιση, η οποία έγινε στην Παναγιά Τσαμπίκα (την χαμηλή)… Πολύ κλάμα ο μπέμπης ονόματι Σάββας! Δεν προλάβανε να τον γδύσουνε και το δάκρυ κορόμηλο το παιδί! Μετά το μυστήριο, φάγαμε σε μια ταβέρνα. Το βραδάκι κατεβήκαμε πάλι στην Παλιά Πόλη, νυχτερινή βολτούλα

με τα φώτα του κάστρου να φωτίζουν τις γωνιές του.

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Την Δευτέρα πήραμε το αυτοκίνητο και πήγαμε μια βόλτα μέχρι τη Λίνδο.

Photobucket

Ο κόσμος αρκετός, αλλά όχι πήχτρα όπως άλλες φορές…

Photobucket

Στην είσοδο υπάρχουν γαϊδουράκια, στα οποία ανεβαίνεις για να σε πάνε μέχρι της Ακρόπολη της Λίνδου…

Photobucket

Τα καημένα ΤΙ τραβάνε!!!!
Ανεβήκαμε και χωθήκαμε μέσα στα σοκάκια και βολτάραμε για λίγη ωρίτσα.

Το μεσημεράκι φύγαμε και πήγαμε για μεσημεριανό στο Χαράκι,

Photobucket

τον παραθερισμό των Μαλωνιτών (κάτοικοι της Μαλώνας) και απολαύσαμε θαλασσινούς μεζέδες… Αυτό δυστυχώς δεν το αποτύπωσα σε φωτό😆

6 thoughts on “Ρόδος, ένα τριήμερο χαλάρωσης

  1. Γιατι μου το κανεις αυτο?!Τι σου εκανα ο δολιος?(:
    Ωραια η αεροφωτογραφια της αστροπαλιας!
    Η κοπελα στο κυμα ξαπλωμενη εσυ εισαι?

  2. Γεοα σου Καβείρε μου!!!🙂
    Το θέμα δεν είναι τι κάνω εγώ σε σένα, αλλά τι κάνω εγώ σε μένα που δεν είχα πιο πολλές μέρες να χορτάσω χαλάρωση και …. ΧΑΛΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΡΩΣΗ😆 Ρε παιδί μου, όταν πηγαίνω στη Ρόδο, μπορεί να γυρνάω από το πρωί ως το βράδυ και να μην έχω άγχος για τίποτα… Χωρίς να με νοιάζει τίπτα… Εδώ στην Αθήνα γιατί δεν το πετυχαίνω;

    Η κοπελιά… ναι εγώ είμαι😛

  3. μπορει να της βλεπω πολυ αργα….αλλα τι μου θυμησες τωρα?θελω πολυ να παω και γω αλλα πλεον ειναι δυσκολα τα πραγματα…..αχχχχχχχ

  4. παπαγεωργιου αναστασια :

    μπορει να της βλεπω πολυ αργα….αλλα τι μου θυμησες τωρα?θελω πολυ να παω και γω αλλα πλεον ειναι δυσκολα τα πραγματα…..αχχχχχχχ

    Α εγώ δυο φορές το χρόνο πηγαίνω όπως και δήποτε!!! Έχω και την βαφτιστήρα μου εκεί🙂

Σχολιάστε

