Γουστάρω και δεν…


Σε αυτό το παιχνιδάκι με κάλεσαν οι φίλοι μου από το μαντρί και το θέμα είναι να γράψω 5 πράγματα που γουστά και άλλα 5 που δεν γουστά.

ΓΟΥΣΤΑΡΩ…

  1. … την δουλειά μου και την σχέση που έχω με τους συναδέλφους, τα παιδιά και τους γονείς.
  2. … να κάνω παρέα με άτομα που ξέρουν τι θέλουν και δεν κλαίγονται συνεχώς.
  3. … την τεχνολογία, το ιντερνετ, τα αυτοκίνητα.
  4. … να ακούω μουσική όλη μέρα!
  5. … το κρύο, την παγωνιά, τις μηδενικές θερμοκρασίες!

ΔΕ ΓΟΥΣΤΑΡΩ…

  1. … τις ανόητες ερωτήσεις που κάνει η μάνα μου πολλές φορές, γι’ αυτό και της τα χώνω😛
  2. … τα άτομα που θέλουν όλα να γυρίζουν γύρω από αυτά, λες και είναι το κέντρο του κόσμου.
  3. … όταν το τόσο το κάνουν ΤΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΣΟ!
  4. … να υποτιμούν τη νοημοσύνη μου… Πίσω, όμως, έχει η αχλάδα την ουρά!
  5. … τα άτομα που δεν σέβονται την φιλία και την «ιερότητα» της.

Καλώ και γω με τη σειρά μου να παίξουν οι: Γαρμποφανούλα, Αννούλα, Φώτης, Ζουζούνα, Γλαρένια, Καβείρος και Θοδωρή.

12 thoughts on “Γουστάρω και δεν…

  1. … όταν το τόσο το κάνουν ΤΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΣΟ!😆 😆
    8)

    Τι εννοείς;;; χεχεχεχεχεχεχεχεχεχεχ
    Καλή εβδονάς😉

  2. Τσοπάαααααααααάν ‘ καλημέρα🙂

    Μακάρι να εννοούσα κάτι άλλο με αυτή την πρόταση😛
    Δεν μπορείς να φανταστείς τι υπερβολές ακούω, πόσο εύκολα πνίγονται σε μια κουταλιά νερό αλλά φυσικά τις περισσότερες φορές το κάνουν συνειδητά για να «φαίνονται» περισσότερο!

  3. Καλημέρα. Ευχαριστώ για την πρόσκληση. Θα μου επιτρέψεις όμως να παίξω λίγο αργότερα διότι ο κήπος θα μείνει κλειστός για 15 μέρες. Ναι ναι διακοπούλες. Να περνάτε καλά και θα τα πούμε.

  4. Καλημέρα Θοδωρή τυχερέ που πας διακοπούλες! Σε ζηλεύω!!!!!!
    Φυσικά και όποτε μπορέσεις… Ούτε λόγος😉

    Καλά να περάσεις και συ🙂

  5. Θα παίξω!

    Κι εγώ τα κρύα γουστάρω, αστροπελέκι, αλλά είμαστε στην αρχή, ακόμα, του καλοκαιριού.

    ΥΓ. Είσαι βέβαιη ότι η ουρά της αχλάδας είναι πίσω;

  6. Φώτη μου αρχή ξεαρχή εγώ και πάλι δεν αντλεχω και την έπαθα με μια ψυξούλα😆

    Είμαι βεβαιότατη ότι η ουρά της αχλάδος είναι πίσω.. Την έχω δει και την έχω χρησιμοποιήσει😉

  7. Μου αρεσει το παιχνιδακι..
    Ευχαριστω για την προσκληση ….
    Αφου κανω το ρεπορταζ για το ταξιδι θα παιξω και εγω

Σχολιάστε

