Αν όλα τα παιδιά της Γης: Live η παράστασή μας


Όπως σας υποσχέθηκα, σας παρουσιάζω την καλοκαιρινή μας γιορτή. Μου πήρε αρκετή ώρα μέχρι να να ανεβάσω γιατί έχω και ένα πρόβλημα με τη σύνδεσή μου και πάνω που μπορεί να τελείωνε το upload σε κάθε κομμάτι, μου κοβόταν το internet και φτου ξανά από την αρχή.

Σας παρουσιάζω με τη σειρά τα χορευτικά μας… κομμένα φυσικά γιατί ολόκληρο το αρχείο ήταν τεράστιο και δεν μπορούσα να το ανεβάσω στο youtube.

Η παράστασή μας είχε μεγάλη επιτυχία. Λάβαμε το μεγαλύτερο και δυνατότερο χειροκρότημα και η παρουσίασή μας ήταν η καλύτερη όλων των σταθμών που παρουσίασαν γιορτή. Όχι να το παινευτούμε, αλλά σηκώσαμε ψηλά τη σημαία του σταθμού μας😀

Ινδιάνοι

Ινδές

Λατίνοι

Κινέζες

Σπανιόλες

Αφρικάνοι

Ρώσοι

Έλληνες

Τελικό χορευτικό: Αν όλα τα παιδιά της Γης

83 thoughts on “Αν όλα τα παιδιά της Γης: Live η παράστασή μας

  1. Ας το καλό, με συγκίνησες πρωινιάτικα. Λένε πως «when it comes from the Heart it goes to the Heart». Ευτυχώς που υπάρχουν ακόμα εκπαιδευτικοί με μεράκι, άρα έχουμε ελπίδες για ένα καλύτερο αύριο. Θυμάσαι τον κλήδονα; Κάτι έχω βάλει για σήμερα.

  2. Και αν σου πω ότι νόμιζα πως είχα γράψει που θα γινόταν η γιορτή μας… θα το πιστέψεις; Γύρισα στο ποστ για να δω που το έχω γράψει και διαπίστωσα πως δεν το ανέφερα τελικά ενώ το είχα σκοπό😀

    Μα εντελώς ξεχασιάρα;;;;;;;;;;;;;

  3. ΗΤΑΝ ΑΠΟ ΤΙΣ ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ ΠΟΥ ΕΧΩ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΙ.ΗΤΑΝ ΣΥΓΚΙΝΗΤΙΚΗ ΚΑΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗ….ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΗΤΑΝ ΤΕΛΕΙΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΕΣΥ ΠΟΥ ΤΑ ΟΡΓΑΝΩΣΕΣ ΥΠΕΡΟΧΗ .ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ,,ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ!!!!!!!!!

  4. Παράθεμα: ΤΡΙΑ σε ΕΝΑ « Γλαρένιες αγκαλιές

  5. Είσαι καταπληκτική! Σε παρακολουθώ από Κύπρο εδώ και καιρό. Μου αρέσουν οι ιδέες σου είσαι πάντα πρωτότυπη. Σε ευχαριστούμε

  6. Μίρια σε ευχαριστώ πολύ πολύ!!! Να είσαι καλά και εύχομαι να μένεις πάντα ικανοποιημένη από τις δημοσιεύσεις μου.🙂
    Φιλιά πολλά στην Κύπρο!!!

  7. ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΠΩς ΕΙΣΑΙ. ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΑΝ ΜΠΟΡΟΥΣΕς ΝΑ ΜΟΥ ΔΩΣΕΙς ΜΕΡΙΚΕΣ ΙΔΕΕΣ Σ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΕΛΙΚΗ ΓΙΟΡΤΗ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ Μ. ΤΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΓΙΑ ΜΑς ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΕΜΠΛΕΞΟΥΜΕ ΣΤΗ ΓΙΟΡΤΗ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΗΛΙΚΙΕΣ ΑΠΟ 3 ΜΕΧΡΙ 6. ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

  8. Miria :

    ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΠΩς ΕΙΣΑΙ. ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΑΝ ΜΠΟΡΟΥΣΕς ΝΑ ΜΟΥ ΔΩΣΕΙς ΜΕΡΙΚΕΣ ΙΔΕΕΣ Σ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΕΛΙΚΗ ΓΙΟΡΤΗ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ Μ. ΤΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΓΙΑ ΜΑς ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΕΜΠΛΕΞΟΥΜΕ ΣΤΗ ΓΙΟΡΤΗ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΗΛΙΚΙΕΣ ΑΠΟ 3 ΜΕΧΡΙ 6. ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

    Γεια σου Μίρια🙂
    Αν έχεις κάτι στο μυαλό σου, φυσικά να σε βοηθήσω να το επεξεργαστούμε μαζί.

  9. Γεια σου τι κάνεις; Καταρχάς να σαι ευχαριστήσω για την προθυμία σου να με βοηθήσεις. Μου άρεσε πολύ η γιορτή σου «Αν όλα τα παιδιά της γης» και σκέφτομαι να κάνω κάτι παρόμοιο. Πολύ ωραία τα χορευτικά. Αυτό που με απασχολεί είναι το ξεκίνημα της παράστασης. Θα ήθελα να έχει αρχή και τέλος να ναι σαν ιστορία δηλαδή και τα χορευτικά να μπαίνουν ενδιάμεσα. Θέλω τα παιδιά της προδημοτικής να συμμετέχουν περισσότερο

  10. Γεια σου Μίρια! Μπορείς να βάλεις κάποια παιδιά με σακίδια, σα να είναι δηλαδή τουρίστες και να γυρνάνε όλο τον κόσμο. Να τους βάλεις και κάποιο ποιηματάκι ίσως που να μιλάει για το ταξίδι που θα κάνουν. Να φτιάξεις μια ιστορία για το ταξίδι με όλα τα παιδιά της γης!

  11. Παρόλο που η γιορτή έγινε το 2008, δέξου τα Συγχαρητήρια Ευδοκία μου!!και σε σένα αλλά και στα παιδιά!Πάρα πολύ ωραία γιορτή!! Μήπως θα μπορουσες (εάν σου είναι εύκολο και θέλεις φυσικά) να μου στείλεις τα τραγούδια που χρησιμοποίησες στη γιορτή? (εκτός από την ιτιά που την έχω ):)){ to eimail mou einai : vividy7@gmail.com ]
    Σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!

    Φιλάκια!!!

  12. Ευδοξία :

    Παρόλο που η γιορτή έγινε το 2008, δέξου τα Συγχαρητήρια Ευδοκία μου!!και σε σένα αλλά και στα παιδιά!Πάρα πολύ ωραία γιορτή!! Μήπως θα μπορουσες (εάν σου είναι εύκολο και θέλεις φυσικά) να μου στείλεις τα τραγούδια που χρησιμοποίησες στη γιορτή? (εκτός από την ιτιά που την έχω ):)){ to eimail mou einai : vividy7@gmail.com ]
    Σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!

    Φιλάκια!!!

    Φυσικά και θα σου τα στείλω τα τραγούδια!!!!😀
    Σε ευχαριστώ πολύ πολύ!!!

  13. ΕΥΔΟΚΙΑ ΜΟΥ ΟΦΕΙΛΩ ΝΑ ΟΜΟΛΟΓΗΣΩ ΠΩΣ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ Η ΓΙΟΡΤΟΥΛΑ.ΑΝ ΚΑΙ 10 ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΦΕΤΟΣ ΕΧΩ ΑΝΑΛΑΒΕΙ ΜΕΓΑΛΟ ΤΜΗΜΑ.ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ Η ΙΔΕΑ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΚΙ ΕΜΕΙΣ ΤΗΝ ΙΔΙΑ .ΜΗΠΩΣ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΕΥΚΟΛΟ ΝΑ ΣΤΕΙΛΕΙΣ ΚΑΙ ΣΕ ΕΜΕΝΑ ΤΗΝ ΜΟΥΣΙΚΗ ΤΗΣ ΓΙΟΡΤΗΣ?ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΕΚ ΤΩΝ ΠΡΟΤΕΡΩΝ
    {ΤΟ EMAIL ΕΙΝΑΙ ΤΟΥ ΣΥΖΥΓΟΥ ΜΟΥ) sakismaverick2000@yahoo.gr

  14. ΧΡΥΣΑ :

    ΕΥΔΟΚΙΑ ΜΟΥ ΟΦΕΙΛΩ ΝΑ ΟΜΟΛΟΓΗΣΩ ΠΩΣ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ Η ΓΙΟΡΤΟΥΛΑ.ΑΝ ΚΑΙ 10 ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΦΕΤΟΣ ΕΧΩ ΑΝΑΛΑΒΕΙ ΜΕΓΑΛΟ ΤΜΗΜΑ.ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ Η ΙΔΕΑ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΚΙ ΕΜΕΙΣ ΤΗΝ ΙΔΙΑ .ΜΗΠΩΣ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΕΥΚΟΛΟ ΝΑ ΣΤΕΙΛΕΙΣ ΚΑΙ ΣΕ ΕΜΕΝΑ ΤΗΝ ΜΟΥΣΙΚΗ ΤΗΣ ΓΙΟΡΤΗΣ?ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΕΚ ΤΩΝ ΠΡΟΤΕΡΩΝ
    {ΤΟ EMAIL ΕΙΝΑΙ ΤΟΥ ΣΥΖΥΓΟΥ ΜΟΥ) sakismaverick2000@yahoo.gr

    Γεια σου Χρύσα μου! Σε ευχαριστώ πολύ!!! Φυσικά και θα σου στείλω τα τραγούδια. Δες το μέιλ σου. 🙂

  15. ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ.ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΗ ΠΩΣ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΘΑ ΕΝΘΟΥΣΙΑΣΤΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ ΟΠΩΣ ΚΙ ΕΓΩ.ΦΙΛΙΑ ΠΟΛΛΑ.

  16. ΧΡΥΣΑ :

    ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ.ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΗ ΠΩΣ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΘΑ ΕΝΘΟΥΣΙΑΣΤΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ ΟΠΩΣ ΚΙ ΕΓΩ.ΦΙΛΙΑ ΠΟΛΛΑ.

    Καλή επιτυχία Χρύσα μου!!!!!

  17. ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΚΑΝΕΣ ΚΑΙ ΘΑ ΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΣΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΝΑ ΜΟΥ ΣΤΕΙΛΕΙΣ ΤΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΚΑΙ ΑΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΤΑ ΒΙΝΤΕΑΚΙΑ ΓΙΑΤΙ ΕΧΩ ΑΝΑΛΑΒΕΙ ΦΕΤΟΣ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΓΙΟΡΤΗ ΚΑΙ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΕΧΕΙ ΤΕΤΟΙΑ ΕΠΙΤΥΧΙΑ.(ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΑΝΑΛΑΜΒΑΝΩ ΓΙΟΡΤΗ ΚΑΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΟΛΑ ΤΕΛΕΙΑ). Σ’ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ..

  18. ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΚΑΝΕΣ ΚΑΙ ΘΑ ΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΣΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΝΑ ΜΟΥ ΣΤΕΙΛΕΙΣ ΤΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΚΑΙ ΑΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΤΑ ΒΙΝΤΕΑΚΙΑ ΓΙΑΤΙ ΕΧΩ ΑΝΑΛΑΒΕΙ ΦΕΤΟΣ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΓΙΟΡΤΗ ΚΑΙ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΕΧΕΙ ΤΕΤΟΙΑ ΕΠΙΤΥΧΙΑ.(ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΑΝΑΛΑΜΒΑΝΩ ΓΙΟΡΤΗ ΚΑΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΟΛΑ ΤΕΛΕΙΑ). Σ’ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ.. ΤΟ ΕMAIL ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ (ntinoula9@hotmail.com)

  19. ΝΤΙΝΑ :

    ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΚΑΝΕΣ ΚΑΙ ΘΑ ΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΣΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΝΑ ΜΟΥ ΣΤΕΙΛΕΙΣ ΤΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΚΑΙ ΑΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΤΑ ΒΙΝΤΕΑΚΙΑ ΓΙΑΤΙ ΕΧΩ ΑΝΑΛΑΒΕΙ ΦΕΤΟΣ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΓΙΟΡΤΗ ΚΑΙ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΕΧΕΙ ΤΕΤΟΙΑ ΕΠΙΤΥΧΙΑ.(ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΑΝΑΛΑΜΒΑΝΩ ΓΙΟΡΤΗ ΚΑΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΟΛΑ ΤΕΛΕΙΑ). Σ’ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ.. ΤΟ ΕMAIL ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ (ntinoula9@hotmail.com)

    Φυσικά και θα σου τα στείλω τα τραγούδια!!!!

    Τα βιντεάκια λόγω του ότι είναι μεγάλα, μου είναι λίγο δύσκολο να τα στείλω μέσω μέιλ, αλλά μπορείς να κατεβάσεις από το youtube με το πρόγραμμα youtube downloader. http://youtubedownload.altervista.org/

    Καλή επιτυχία!!!!!

  20. Συγχαρητήρια Ευγενία!!!Καταπληκτική γιορτή γεμάτη νόημα και όμορφα μηνύματα!Είσαι πηγή έμπνευσης για μας!Αν δεν σου είναι κόπος θα ήθελα να μου στείλεις κι εμένα τα τραγούδια της γιορτής! ngl2005@yahoo.com Ευχαριστώ εκ των προτέρων!!!
    Α!ξέχασα να σου γράψω οτι σπουδάσαμε στο ίδιο μέρος και μάλιστα από ότι είδα τις ίδιες χρονιές!Πολύ ευχάριστη έκπληξη!χαχα!

  21. ΜΑΡΙΑ :

    Συγχαρητήρια Ευγενία!!!Καταπληκτική γιορτή γεμάτη νόημα και όμορφα μηνύματα!Είσαι πηγή έμπνευσης για μας!Αν δεν σου είναι κόπος θα ήθελα να μου στείλεις κι εμένα τα τραγούδια της γιορτής! ngl2005@yahoo.com Ευχαριστώ εκ των προτέρων!!!
    Α!ξέχασα να σου γράψω οτι σπουδάσαμε στο ίδιο μέρος και μάλιστα από ότι είδα τις ίδιες χρονιές!Πολύ ευχάριστη έκπληξη!χαχα!

    Γεια σου Μαρία μου!!! Ευδοκία, όχι Ευγενία😛
    Σε ευχαριστώ πολύ!!! Χαίρομαι που βρίσκω άτομα που έχουμε σπουδάσει στο ίδιο μέρος.
    Φυσικά και θα σου τα στείλω τα τραγούδια. Να είσαι καλά!!!

  22. Sorry μωρέ!Η κολλητή μου λέγεται Ευγενία και μπερδεύτηκα!!!Κεκτημένη ταχύτητα!Σ’ευχαριστώ πολύ για τα τραγούδια!!!

  23. ΜΑΡΙΑ :

    Sorry μωρέ!Η κολλητή μου λέγεται Ευγενία και μπερδεύτηκα!!!Κεκτημένη ταχύτητα!Σ’ευχαριστώ πολύ για τα τραγούδια!!!

    χαχα να σαι καλά Μαρία μου🙂

  24. ειμαι καινουργια νηπιαγωγος μολις ενα χρονο σε σχολιο κ εχω υπερβολικο αγχος.Νομιζω οτι δεν ξερω τιποτα κ δεν θα τα καταφερω.Η γιορτη ηταν καταπληκτικη..Αν μπορεισ στειλε κ σε εμενα την μουσικη της γιορτουλας γιατι σιγουρα θα την χρειαστω.Ευχαριστω πολυ..eleni-makr@hotmail.com

  25. ελενη :

    ειμαι καινουργια νηπιαγωγος μολις ενα χρονο σε σχολιο κ εχω υπερβολικο αγχος.Νομιζω οτι δεν ξερω τιποτα κ δεν θα τα καταφερω.Η γιορτη ηταν καταπληκτικη..Αν μπορεισ στειλε κ σε εμενα την μουσικη της γιορτουλας γιατι σιγουρα θα την χρειαστω.Ευχαριστω πολυ..eleni-makr@hotmail.com

    Ελένη μου φυσικά και θα σου τα στείλω!!!!🙂

  26. πολυ ωραια γιορτη! συγχαρητηρια! σκεφτομαι να κανω και εγω μια παρομοια στο σχολειο! ειναι ευκολο σε παρακαλω να μου στειλεις και εμενα τη μουσικη? Σε ευχαριστώ εκ των προτέρων! το mail μου ειναι …mgoldfishm@gmail.com

  27. Καλησπέρα και συγχαρητήρια για την υπεροχή γιορτή αν και λίγο καθυστερημένα. θα με βοηθούσες πολύ αν μπορούσες να μου στείλεις τα τραγούδια που χρησιμοποίησες στη γιορτή. το μαιλ μου είναι niki_kougia@yahoo.gr

  28. Ευδοκία μου παρακολουθώ το Blog σου φανατικα! » Τα παιδια του κόσμου» αποτελεσε εμπνευση για τη δικη μας καλοκαιρινη γιορτη που ετοιμαζουμε. Θα με βοηθούσες ιδιαιτερα αν μπορουσες να μου στειλεις τα τραγουδια.
    το mail μου ειναι:
    juli85pan@yahoo.com
    σε ευχαριστω… keep walking…

  29. Ευδοκία μου γεια σου. Τι κάνεις? Σε 2 μήνες έχουμε την καλοκαιρινή παράσταση μας με ακριβώς το ίδιο θέμα. Θα μου ήταν πολύ χρήσιμο αν μπορούσες να μου δώσεις κάποια βοήθεια από αυτή την πανέμορφη γιορτούλα που είχατε κάνει. Προσπάθησα ν ανοίξω τα τραγούδια αλλά δεν μου τ ανοίγει. Αν σου είναι εύκολο να μου στείλεις στο mail την μουσική και τα ποιήματα των παιδιών θα σου ήμουν ευγνώμων. Σ ευχαριστώ για τον χρόνο σου.

  30. Eλεάννα μου γεια σου!!!! Μόλις σου έστειλα τις μουσικές. Δυστυχώς ποιηματάκια δεν είχαμε εμείς… ήταν μόνο μουσικοκινητικό!

  31. άμα είναι εύκολο θα ήθελα να μου στείλετε το τραγούδι που χορεύουν οι Ινδές. Ευχαριστώ πολύ!!🙂

  32. Τι τέλεια παρασταση!!!!Είσαι καταπληκτική!Θα κάνω και εγώ τα παιδιά της γης.Αν είναι εύκολο, στείλε μου το τραγούδι της Κίνας,Ισπανίας,Αφρικής.Πού θα βρω Γερμανίας,Ιαπωνίας,Ολλανδίας:Ευχαριστώ εκ των προτέρων

  33. Σ ευχαριστώ Σοφία μου! Φυσικά και θα στα στείλω! Τώρα για τα υπόλοιπα τραγούδια, θα ψάξω και θα σου πω. Πρέπει να είναι κάτι παραδοσιακό από αυτή την χώρα.

  34. Για Ιαπωνία…. αυτή την μουσική https://www.youtube.com/watch?v=AK51LblcEOw με κινήσεις από αυτό το βίντεο https://www.youtube.com/watch?v=TtBY1H64kXs

    Για την Ολλανδία…. αυτή την μουσική https://www.youtube.com/watch?v=SNmpkeY41xA με κινήσεις από το ίδιο βίντεο.

    Για την Γερμανία… αυτή την μουσική https://www.youtube.com/watch?v=2c7xqHx6LEg&index=93&list=PL75236F89DE99E804 ή αυτή https://www.youtube.com/watch?v=SGXIDO3eGrw&list=PL75236F89DE99E804&index=106
    με κινήσεις από αυτό το βίντεο https://www.youtube.com/watch?v=ddy4LJCC7bk

  35. Σ’ευχαριστώ πολύ!Περιμένω πώς και πώς!Δε χρειάζεται να είναι παραδοσιακό κομμάτι απλά χαρακτηριστικό τραγούδι Γερμανίας,Ιαπωνίας,Ολλανδίας-1 λεπτό περίπου το καθένα!Ευχαριστώ και πάλι για την εξυπηρέτηση!

  36. καλησπέρα εκπληκτική γιορτη, είναι ευκολο να μου στειλεις το τραγουδι που χορεύουν οι ινδές..

  37. Ειναι ευκολο να μου στειλεις κ βιντεακι εδω για να δω στο youtube κινησεις σχετικα απλες, αν ειναι ευκολο…

  38. 1. Χορός σε κύκλο
    2. Σταμάτημα σε σειρά.
    3. Ένα ένα παιδί βγαίνει μπροστά κάνοντας στροφή και κάθεται στο ένα γόνατο.
    4. Σηκώνονται με τσιφτετέλι και χορεύουν
    5. Κάνουν πάνω κάτω τα χέρια τους εναλλάξ.
    6. Κάνουν σειρά η μία πίσω από την άλλη και σχηματίζουν με τα χέρια τους την θεά Κάλι.

  39. Σκεφτόμαστε με τη συνάδελφο του άλλου τμήματος (Α’ Τάξη) να παρουσιάσουμε στην τελική γιορτή του δημοτικού το θεατρικό σου, που είναι ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ!!!! Προβληματίζομαι μόνο με τα κοστούμια των παιδιών. Αν κάνω λόγο στους γονείς για πραγματικές στολές θα με φάνε… Τι μπορώ να κάνω; Λες να μην το τολμήσω καν, αφού χωρίς στολές δεν θα ΄χει αξία; Περιμένω απάντηση, για να προχωρήσω στα σχέδιά μου… Σε φιλώ

  40. Νικάκι δεν είναι απαραίτητο να νοικιάσετε στολές…δες παρακάτω….

    Έχεις σκεφτεί το ενδεχόμενο να φτιάξετε εσείς τις στολές; Ή να χρησιμοποιήσετε ρούχα από το σπίτι;;;

    Υλικά: Σακούλες σκουπιδιών, χαρτόνια, γκοφρέ χαρτί, φόδρες

    Π.χ. Ινδιάνοι: Φορούν μια σακούλα άσπρη. Φτιάχνετε ποδιές με χαρτόνια σε έντονα χρώματα, κόβετε άκριες για να κάνετε κρόσια και βάζεις κορδέλα για να γίνει το δέσιμο. Στο κεφάλι, κλασικά από χαρτόνι και φτερά ή τα φτερά τα φτιάχνετε πάλι με χαρτόνια. Στο λαιμό μπορούν να φορούν χαϊμαλιά. Διαφορετικά,ένα κομμάτι κόκκινη φόρδρα από το λαιμό ως τα γόνατα εις διπλούν και κάνετε ένα άνοιγμα για το κεφάλι. Αυτό για το βασικό μέρος της στολής και τα υπόλοιπα από χαρτόνι.

    Ινδές: Μια απλή φούστα με λάστιχο από φόδρα (είναι πάμφθηνη για τους γονείς), ένα ασορτί χρώματος μπλουζάκι και στο κεφάλι φτιαγμένο από χαρτόνι στεφανάκι που πάνω του μπορείτε να καρφιτσώσετε είτε τούλι είτε γάζα σε αντίστοιχο χρώμα.

    Λατίνοι: για τα αγόρια τρία κομμάτια διαφορετικού χρώματος φόδρας ραμμένα, και στην άκρια λάστιχο για να τα φορέσουν στα χέρια και πόδια. Στα κορίτσια πάλι ένα κομμάτι φόδρα για φούστα με ασορτί μπλουζάκι τους και στα χέρια αντίστοιχα με των αγοριών.

    Κινέζες: μία ρόμπα σατέν από τις μαμάδες, την οποία θα σηκώσετε στην μέση τους και θα βάλετε μια χοντρή λωρίδα μαύρη φόδρα για να την δέσετε. Ή ένα κομμάτι φόδρα από το λαιμό ως τους αστραγάλους εις διπλούν για να κάνετε άνοιγμα για το κεφάλι, και κατά μήκος των ώμων να βάλετε λίγο παραπάνω ύφασμα για να γίνουν και καλά τα μανίκια λίγο φαρδουλά. Συν τη ζώνη! Για τα μαλλιά ας μην βάλουν περούκες αλλά να έχουν τα μαλλιά ψηλά.

    Σπανιόλες: Ένα κομμάτι φόδρα κόκκινη από το λαιμό ως τους αστραγάλους εις διπλούν για να κάνετε άνοιγμα για το κεφάλι, μία ζωνίτσα μαύρη από φόδρα και τα καπέλα από χαρτόνι!

    Αφρικάνοι: μαύρα ρούχα και φτιάχνετε μια ζώνη μαύρη από φόδρα ή χαρτόνι και θα κολλήσετε πάνω της χόρτο.

    Ρώσοι: μαύρο παντελόνι, για μπλούζα ένα κομμάτι κόκκινη φόδρα με ένα δέσιμο για ζώνη από μαύρη φόδρα. Καπελάκι από χαρτόνι.

    Έλληνες: άσπρο πουκάμισο, άσπρο κολάν αν γίνεται, και η φουστανέλα πανεύκολα από ασπρο γκοφρέ χαρτί πάνω σε κόκκινη χαρτονένια ζώνη. Φέσι από χαρτόνι. Δες εδώ https://astropeleki.wordpress.com/2014/03/21/%CE%AD%CF%84%CE%BF%CE%B9%CE%BC%CE%BF%CE%B9-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CF%84%CE%B7%CE%BD-%CE%B3%CE%B9%CE%BF%CF%81%CF%84%CE%AE-%CE%BC%CE%B1%CF%82/ που έχω φτιάξει φουστανέλες. Αν θες βάζεις και Σουλιώτισσες. Έχω στολές και για εκείνες από μπλε σακούλες σκουπιδιών.

    Η φόδρα γενικά είναι πολύ φθηνό ύφασμα και νομίζω πως θα μπορούν οι γονείς να ανταποκριθούν. Εάν όχι, αντί για φόδρες, ψάξτε να βρείτε σε πόσα χρώματα βγαίνουν οι σακούλες σκουπιδιών για να φτιάξετε τις στολές με αυτές.

  41. Τι να πω..τι να πω… Θα πω μόνο ότι υποκλίνομαι στο ταλέντο και τη φαντασία σου!!! Θα μεταφέρω όλα αυτά και στην άλλη συνάδελφο-μπας και μοιραστούμε την δουλειά- και σου γράφω τα νεότερα. Αν χρειαστώ τα μουσικά κομμάτια, θα μπορέσεις να μου τα στείλεις; Καμιά άλλη ιδέα για να την ρίξω στο τραπέζι των διαπραγματεύσεων-έμμετρο και εύθυμο θεατρικούλι- έχεις κατά νου ή ζητάω πολλά; Σ’ ευχαριστώ από καρδιάς για τον κόπο που έκανες!!!!!!!!!!!

  42. Νικάκι μου να είσαι καλά!!!🙂🙂🙂 Ενημέρωσέ με και φυσικά θα σου στείλω τα τραγούδια!
    Μία γιορτή που σας ταιριάζει για Α ταξη είναι αυτή https://astropeleki.wordpress.com/2014/06/01/%CE%BF-%CE%B2%CE%B1%CF%83%CE%B9%CE%BB%CE%B9%CE%AC%CF%82-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CF%84%CE%84%CE%B1%CE%B7%CE%B4%CF%8C%CE%BD%CE%B9-%CE%BA%CE%B1%CE%BB%CE%BF%CE%BA%CE%B1%CE%B9%CF%81%CE%B9%CE%BD%CE%AE-%CF%80/ (λίγο αναβαθμισμένη με
    περισσότερρα λόγια από τον Βασιλιά, αλλά δεν το χω διορθώσει εδώ)
    και η οποία δεν έχει τρομερά κοστούμια εκτός από 2 μικρά κομμάτια φόδρας που θα ράψουν πάνω σε ένα μπλουζάκι για να γίνουν φτερά! Είναι από τις ωραιότερες γιορτές που έχω κάνει ποτέ!!!!

    Δες και για σκηνικά https://astropeleki.wordpress.com/2014/06/03/%CE%BA%CE%B1%CF%84%CE%B1%CF%83%CE%BA%CE%B5%CF%85%CE%AD%CF%82-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CF%83%CE%BA%CE%B7%CE%BD%CE%B9%CE%BA%CE%AC-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CF%84%CE%B7%CE%BD-%CE%BA%CE%B1%CE%BB%CE%BF%CE%BA%CE%B1/ και https://astropeleki.wordpress.com/2014/06/04/%CF%85%CF%80%CF%8C%CE%BB%CE%BF%CE%B9%CF%80%CE%B1-%CF%83%CE%BA%CE%B7%CE%BD%CE%B9%CE%BA%CE%AC-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CF%84%CE%BF-%CE%B8%CE%B5%CE%B1%CF%84%CF%81%CE%B9%CE%BA%CF%8C-%CE%BF-%CE%B2%CE%B1%CF%83/

  43. Ευχαριστώ πολύ για τον χρόνο που αφιέρωσες και τον κόπο σου. Να ΄σαι καλά! Μακάρι να ήσουν στο σχολείο μου! Αποτελείς παράδειγμα προς μίμηση!!! Θα σε ενημερώσω σύντομα για τις εξελίξεις…

  44. Καλησπέρα!! Καταρχάς να πω ένα μεγάλο μπράβο για την δουλειά σου!! Ομολογώ ότι είμαι συχνή επισκέπτρια στο blog σου!!🙂
    Σε λίγους μήνες έχουμε την καλοκαιρινή γιορτούλα μας. Ψάχνοντας με τις συναδέλφους μου ενθουσιαστήκαμε με την δική σας και αποφασίσαμε να πραγματοποιήσουμε την παράσταση που παίξατε με μεγάλη επιτυχία »Αν όλα τα παιδιά της γης». Θα σου ήταν εύκολο να μου στείλεις τα τραγουδάκια από τις φυλές;; Σ’ευχαριστώ πάρα πολύ για την βοήθεια!!
    Δήμητρα

  45. Καλησπέρα Δήμητρα!!!! Σ ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια!!! Φυσικά και θα σου τα στείλω. Αύριο πρωι πρωί γιατί τα έχω στον σταθερό υπολογιστή!!!!

    Καλή επιτυχία!!!

  46. καλησπερα και συγχαρητηρια για τις καταπληκτικες δουλειες σας. θα μπορουσα να εχω και εγω τα τραγουδια της παραστασης??

  47. Καταπληκτική δουλειά συγχαρητήρια!!! Μπορείτε να μου στείλετε και σε μένα τα τραγούδια στο e-mail?? nanaka88@gmail.com Ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων!!!

  48. Νανά μου μόλις στα έστειλα! Έλεγξε το μέιλ σου και ενημέρωσέ με, διότι μια κοπελιά δεν τα λαμβάνει, μην τύχει και σε σένα το ίδιο!

  49. ΤΕΛΕΙΑ Η ΓΙΟΡΤΗ ΣΑΣ !!ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΗ ΔΟΥΛΕΙΑ. ΜΠΡΑΒΟ ΣΑΣ! !ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΜΟΥ ΣΤΗ ΛΈΤΕ ΤΑ ΤΡΑΓΟΎΔΙΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΦΥΛΕΣ, ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ

  50. ΣΥΓΧΑΡΗΤΉΡΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΗ ΣΑΣ ΔΟΥΛΕΙΑ. ΦΑΙΝΕΤΕ ΜΙΑ ΥΠΕΡΟΧΗ ΓΙΟΡΤΗ .ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΈΧΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΤΑ ΤΡΑΓΟΎΔΙΑ ΣΑΣ,?ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΕΚ ΤΩΝ ΠΡΟΤΈΡΩΝ.

  51. ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΑΣ! !ΕΊΜΑΙ ΔΥΝΑΤΌΝ ΝΑ ΜΟΥ ΞΑΝΆ ΣΤΗΛΕΤΕ ΤΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΤΗΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΣΑΣ?ΚΑΤΑ ΛΑΘΟΣ ΤΑ ΕΣΒΗΣΑ. ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΕΚ ΤΩΝ ΠΡΟΤΈΡΩΝ.

  52. Εξαιρετική η παράσταση! Θερμά συγχαρητήρια!! Την ετοιμάζω και εγώ για το καλοκαίρι με τα παιδιά μου!! Μήπως παρακαλώ θα μπορούσατε να μου στείλετε τα τραγούδια; Ευχαριστώ πολύ!!!

  53. ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΑΣ!!ΕΤΟΙΜΑΖΩ ΤΗΝ ΤΕΛΙΚΗ ΜΟΥ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΜΕ ΘΈΜΑ «ΑΝ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΗΣ ΓΗΣ «ΑΛΛΆ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΒΡΩ ΛΌΓΙΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΙΝΔΕΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΙΝΔΙΑΝΟΥΣ. ΜΗΠΩΣ ΜΠΟΡΕΊΤΕ ΝΑ ΜΕ ΒΟΗΘΉΣΕΤΕ? ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΕΚ ΤΩΝ ΠΡΟΤΈΡΩΝ.

  54. Μαρία μου καλησπέρα!!! Δυστυχώς δεν έχω καθόλου λόγια γι αυτό το θεατρικό και γενικά στο αρχείο μου.

  55. ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ.ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΗ Η ΔΟΥΛΕΙΑ.ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ.ΚΙ ΕΓΩ ΑΥΤΗ ΤΗ ΓΙΟΡΤΗ ΕΤΟΙΜΑΖΩ.ΑΛΛΑ ΕΧΩ ΕΝΑ ΘΕΜΑΤΑΚΙ ΜΕ ΤΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ.ΕΙΝΑΙ ΕΥΚΟΛΟ ΝΑ ΜΟΥ ΣΤΕΙΛΕΙΣ ΤΙΣ ΜΟΥΣΙΚΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ΧΟΡΟ ΤΩΝ ΦΥΛΩΝ?ΤΟ EMAIL:kleoni_sideri@yahoo.gr.

Σχολιάστε

