Μπανάκι μανάκι


Φίλοι μου, καλοί καλοί μου φίλοι….. ΓΕΙΑ ΣΑΣ😆

Το απόφάσισα… Κάθε Σαβ-κο θα την κάνω από εδώ και πέρα στο εξοχικό για μπανάκι. θαλασσίτσα, ηλιοθεραπεία, χαλάρωση, παιχνίδι με τα σκυλιά των γειτόνων😛

Πήγα εις την πανέμορφη Λούτσα από την Παρασκευή και έκανα κιόλας 3 μπανάκια και το φχαριστήθηκα. Μπορεί να ήμουν μόνη μου στην παραλία – εννοώντας ότι δεν είχα άλλο άτομο μαζί μου – αλλά δεν πτοήθηκα. Έπαιρνα το αυτοκίνητο και άπλωνα την κορμάααααααααρα😆 στην απεεεεεεεεεεέραντη αμμουδιά… Να σημειώσω και πεντακάθαρη αμμουδιά!😆

Αν και περίμενα να είναι θεοβρώμικα, τελικά έκανα λάθος. Η θάλασσα και τις 3 φορές που πήγα ήταν καλή για τα δεδομένα της Λούτσας… Την έχω δει και σε χειρότερα. Η άμμος, βασικά, θέλει λίγο καθάρισμα και πρέπει όπωσδήποτε να περάσει το ειδικό αυτό μηχάνημα που την ανακατεύει για να ανανεωθεί. Κατά τ’ άλλα ήταν όλα καλά. Είχε λίγο αεράκι, αλλά δεν με πείραζε. Και που σηκωνόταν που και που λίγη άμμος… ε τι να κάνουμε.. Άμμος είναι και με το νεράκι φεύγει😛

Από εδώ και πέρα, έτσι κάθε Σαβ-κο. Γιατί αν είναι να περιμένω να κάνω μπάνια τον Αύγουστο που θα κατεύω στο νησί, ζήσε Μάη μου να φας τριφύλλι.😛

Σας αφήνω και σας εύχομαι καλή βδομάδα με μερικές φωτό από την παραλία😀

8 thoughts on “Μπανάκι μανάκι

  1. ΄Ομορφες οι φωτογραφίες σου.Η Λούτσα έχει όμορφη παραλία.
    Αξίζει όμως πολύ το ότι ευχαριστήθηκες.
    Καλή σου εβδομάδα!!!

    Φιλί και γλαρένιες αγκαλιές

  2. Είπα να βγάλω μερικες φωτό για να χορτάσει το μάτι σας… Αν και θα αρχίσετε να μου τη λέτε και ότι σας κάνω να ζηλεύετε!😆

    Παλαιότερα η παραλία ήταν σαφώς καλύτερη, τώρα πλέον χρειάζεται περισσότερη περιποίηση για να κρατιέται στο ύψος της.

    Καλό σου βράδυ Γλαρένια μου🙂

  3. αυτο μαλιστα, μια χαρα περασες το ΣΚ!!!αντε και στα επόμενα και νομιζω οτι απο μεσα ιουλιου και μετα, ε ναι, ειναι λογικο να σου αρχισουμε παράπονα!χεχεχ!
    καλο βραδυ!

  4. Καβείρε μου😆 😆 😆
    Να σαι καλά που με έκανες και ξεκαρδίστηκα😆

    Mary Anne καλώς ήρθες🙂

    Λύκε λύκε καλή βδομάδα και σε σένα😉

    Α! Και καλό μήνα!!!

Σχολιάστε

