Ποιος είπε ότι το hip hop δεν είναι ωραίο;


Δεν ξέρω για σας, αλλά παλαιότερα το Hip hop ήταν πιο ουσιαστικό νομίζω. Οι στίχοι δεν ήταν γεμάτοι βρισίδι επί παντός επιστητού, ούτε μιλούσαν συνεχώς για ναρκωτικά, γυναίκες-πουτ@νες και λοιπά. Ίσως να κάνω και λάθος, αλλά αυτή την εντύπωση μου δίνει. Σήμερα δεν μου αρέσει όπως έχει γίνει το hip hop. Είναι σα να ακούω το ίδιο πράγμα από όλους.

Πριν λίγες μέρες σέρφαρα στο youtube και έπεσα σε ένα Hip hop, το οποίο μου άρεσε πολύ. Πρέπει να είχε βγει αρκετά χρόνια πριν τελειώσω το σχολείο. Το βιντεάκι αυτό το είχα στον υπολογιστή μου και αυτό είχε γίνει ψιλοτυχαία. Τότε, ο ξάδελφός μου ο Γιάννης, που άκουγε αρκετό hip hop, μου είχε δώσει ένα cd με κάποια τραγούδια, με διάφορους φακέλους, και μέσα σε αυτό είχε και αυτό το είδος της μουσικής. Ψάχνοντας εγώ, κατέληξα σε ένα βιντεάκι… από το Παιδί Θαύμα, το οποίο δεν ξέρω γιατί, αλλά μου άρεσε και σαν ρυθμός, και σαν στίχος, και σαν εικόνα.

Το παιδί Θαύμα – Ω Θαύμα!

Τα Ημισκούμπρια, γνωστά και ως Ημίς, είναι και οι μοναδικοί hiphopάδες που παραμένουν ψηλά πάντα. Δεν φεύγουν ποτέ από τη μουσική σκηνή και ομολογώ πως μου αρέσουν περισσότερο από οποιονδήποτε άλλο. Θυμάμαι όταν πήγαμε και αγοράσαμε το πρώτο τους cd< -που περιμέναμε πως και πως να το πάρουμε!!!!! – όταν ανοίξαμε το κουτάκι, έλειπε το cd από μέσα!!!!😆 Και αναγκαστήκαμε, επειδή δεν είχε άλλο – ήταν η τελευταία κόπια στο σούπερ μάρκετ – το τότε Continent- να πάρουμε δύο άλλα cd’ s … Αργότερα αποκτήσαμε τον δίσκο τους σε κασέτα… Υπήρχαν ακόμη κασέτες εκείνη την εποχή😛

Ημισκούμπρια – Το βουκολικό

Terror X Crew… Αν και δεν γνωρίζω πολλά για δ’ αύτους, το παρακάτω κομμάτι τους ήταν το αγαπημένο μου.

Terror X Crew – Δεν είμαι ο Έλληνας που έχεις συνηθίσει

Going Through… Δεν ξέρω γιατί αλλά πλέον δεν μου αρέσουν και πολύ. Παλαιότερα μου φαίνονταν πιο «αθώοι», όσο «αθώοι» μπορεί να είναι αυτοί οι τύποι. Το κομμάτι φυσικά, λόγω του ότι είναι πολύ ωραίο και διαχρονικό, αρχικά ερμηνευμένο από τους Πελόμα Μποκιού, είναι μια πολύ καλή διασκευή.

Going Through – Γαρύφαλλε

Ημισκούμπρια, Terror X Crew, Going Through – Η πτώση

6 thoughts on “Ποιος είπε ότι το hip hop δεν είναι ωραίο;

  1. Ούτε εγώ την ακούω από την άποψη ότι είναι το είδος της μουσικής που θα κάτσω να ακούσω. Παλοαιότερα υπήρχαν κάποια συγκεκριμένα κομμάτια, μερικά από τα οποία έχω προσθέσει και εδώ. Αλλά δεν είμαι φαν αυτής της μουσικής.😉

  2. Οι hip-hop στίχοι έχουν κάτι από σύγχρονη ποίηση…Εντάξει όχι όλοι, αλλά πλέον είναι το μοναδικό είδος που μπορεί πραγματικά να σε συγκλονίσει με τους στίχους του, μιας και το Rock δυστυχώς έχει πεθάνει..

    Αρκεί βέβαια να ξέρεις να ψάχνεις σωστά γιατί πλέον κάθε γειτονιά έχει και πέντε μπάντες που λέει ο λόγος, άρα είναι λογικό να υπάρχει μια επανάληψη στο ποικιλία των στίχων από πολλούς, όπως άλλωστε λες και ο ίδιος στην αρχή (πουτάνες, κλαμπς, φράγκα και ναρκωτικά…)!

  3. Το ροκ, θα διαφωνήσω, δεν έχει πεθάνει! Είναι ακόμη ζωντανό και αυτό γιατί τα αυθεντικά κομμάτια ροκ μένουν και γράφουν ιστορία. Το πως μερικοί προσπαθούν να παίξουν το ροκ αλλά δεν το καταφέρνουν, είναι μια άλλη ιστορία.

  4. » μιας και το Rock δυστυχώς έχει πεθάνει..»

    το σκότωσαν φίλε μου, προσπάθησαν και νομίζω ότι το σκότωσαν… άλλωστε όλα αληθινά που έχουν κάτι να πουν τα σκοτώνουν σε αυτό τον κόσμο…

    «Το ροκ, θα διαφωνήσω, δεν έχει πεθάνει! Είναι ακόμη ζωντανό και αυτό γιατί τα αυθεντικά κομμάτια ροκ μένουν και γράφουν ιστορία.»

    επικήδειο κάνουν καλή μου… η ιστορία μας τελείωσε…

    Lykos

Σχολιάστε

