10+1 στον κάδο ανακύκλωσης


Με κάλεσε η καλή μου Αννούλα και η Γαρμποφανούλα μου, να παίξω σε ένα παιχνιδάκι, στο οποίο πρέπει να γράψω 10+1 άχρηστες πληροφορίες για μένα🙂
Αν και δε θεωρώ ότι θα είναι διόλου άχρηστες πληροφορίες… Ίσα ίσα που θα ξέρετε που υστερώ ή τι παραξενιές μπορεί να έχω ή γενικά από αυτές τις άχρηστες λεπτομέρειες, να ξέρετε πως θα με αντιμετωπίσετε😆 Είμαι τρελάρα εγώ😛


Ένα… Όταν ήμουν μικρή, συχαινόμουν το σχολείο… Στράβωνα τα πόδια μου για να μην περπατήσω και έκανα τα τις παλάμες μου μπουνιές για να μην γράψω.😀

Δύο… Επίσης, μέχρι την 1η γυμνασίου, που δεν μου άρεσε ακόμη το σχολείο, έλεγα (στον εαυτό μου) ότι θα γίνω καθαρίστρια, σαν τη μαμά μου… Την είχα πρότυπο βλέπετε! Μετά έβαλα μυαλό🙂

Τρία… Έχω αρκετά γοργό βάδισμα… Συνέπεια αυτού, είναι συνήθως να με πονάνε οι γάμπες μου από την πίεση που βάζω στα πέλματά μου😀

Τέσσερα… Όταν χαμογελώ, κάνω λακάκια στα μάγουλα, καθώς και στο πηγούνι! Στο πηγούνι το λακάκι, μάλιστα, δείχνει τον ωροσκόπο Ζυγό😛

Πέντε… Όταν πήγαινα 1η ή 2α λυκείου, είχα σοβαρο πρόβλημα με την Θεοφανία Παπαθωμά😛 Τότε έπαιζε στην tv το Άγγιγμα Ψυχής και η Θεοφανία, φυσικά, έμοιαζε πάααααααρα πολύ με μένα!😛 Οι συμμαθητές μου κάθε φορά μου έλεγαν «Καλός ο παπάς;;;»😆 Εν τω μεταξύ δεν την πήγαινα καθόλου αυτή την ηθοποιό!😆

Έξι… Στην λογική και στην άλγεβρα ήμουν πάτος! Ποτέ μου δεν τα κατάλαβα, άσχετα αν μου άρεσαν οι τύποι και οι εξισώσεις! Επίσης, έχω έναν δικό μου τρόπο να κάνω πρόσθεση… Για παράδειγμα: Λέω 9+6=15. Όταν έχω 8+7, λέω από μέσα μου 9+6… Δηλαδή αφαιρώ πρώτα μια μονάδα από το 7, την προσθέτω στο 8 για να γίνει 9 και κάνω την πρόσθεση. Χωρίς να μου πάρει ώρα εννοείται… Μηχανικά γίνεται όλο αυτό. Αλλά τώρα που το σκέφτομαι, μπας και έχει σχέση με την αναγωγή στην μονάδα που λέγαμε στο σχολείο; Δεν ξέρω… Είμαι πάτος😆 Συγχωρέστε με😛

Εφτά… Παλαιότερα, όταν πήγαινα στην θάλασσα, δεν έβγαινα καθόλου, μέχρι που άρχιζε να ωρύεται η μάνα μου να βγω και να τυλιχτώ με την πετσέτα για να φύγουμε επιτέλους να πάμε σπίτι μας!!! Επίσης, έκανα συνέχεια βουτιές και η μάνα μου συνέχιζε να ωρύεται… Τώρα πλέον, βαρέθηκα να κάνω συνέχεια βουτιές… Απλά κάνω λιγότερες!😆

Οχτώ… Είμαι ζερβοκούταλη… Όπερ μεθ’ ερμηνευόμενον εστί, αριστερόχειρ! Επίσης, έχω και τρεις διαφορετικούς γραφικούς χαρακτήρες🙂

Εννιά… Όταν είμαι στο εξοχικό μου, οι αγαπημένες μου ασχολίες είναι είτε να παίζω με τα σκυλιά των γειτόνων και από μαύρη να με κάνουν άσπρη, είτε να κάθομαι στη θάλασσα, είτε να παίρνω το ποδήλατό μου και να κάνω βόλτες… Γενικά διαδρομές που τις κάνω από μικρή.

Δέκα… Είμαι περίεργη με το κρέας… Μπορεί να φάω μπιφτέκια με πατάτες στον φούρνο αλλά τσινάω με τα μπιφτέκια στο γκριλ😆 Επίσης, Είμαι ικανή να κάνω εγχείρηση στην μπριζόλα, προκειμένου να μη φάω έστω και το παραμικρό ξίγκι😆

Δέκα και ένα… Λατρεύω την γεύση γιαούρτι nuts ‘n berries γνωστής αλυσίδας παγωτού😛 Όλοι όσοι με βλέπουν να τρώω αυτή τη γεύση μου λένε «μα πως το τρως αυτό το παγωτό;;;;»😀

Προσκαλώ με τη σειρά μου τους: Μαντρί, Καβείρο, Γαρμποφανούλα (άργησα να το δω αλλά είδα ότι είχες και άλλη πρόσκληση για το ίδιο παιχνίδι) και Φώτη.

13 thoughts on “10+1 στον κάδο ανακύκλωσης

  1. Μια χαρα σε βρισκω!Ε εχεις βεβαια καποιες παραξενιες, αλλα
    με ενα κουτακι ηρεμηστικα και λιγα ναρκωτικα, θα τη βρουμε την ακρη Θεοφανια(αληθεια της μοιαζεις?{δηλαδι αμα τη δω στο δρομο να σε χαιρετισω?:)}

  2. αχαχαχα Καβείρε μου πες το ψέματα!!! Προς το παρόν, κάνω τα αδύνατα δυνατά για να μην χαπακώνομαι😛

    Για να το λέει πάντως ο Αντώνης, που με έχει δει φατσικώς, μάλλον ακόμη μοιάζουμε😆 Πάντως εγώ θεωρώ ότι δεν της μοιάζω πλέον😛 Αλλά αν νομίζεις ότι της μοιάζω, ε χαιρέτα με😆

  3. χμμμ… μας έχεις καλέσει… ε?
    Θα δούμε τι θα κάνουμε… Δεν ξέρω ακόμα εάν θα παίξω… Μια χαρά σε βλέπω… Αν εξαιρέσεις τα μπιφτέκια και τις μπριζόλες…

    Lykos

  4. Βρε Λύκε λύκε μου, σιγά μην είχες εσύ πρόβλημα με τα κρεατικά… Ειδικά εσύ😛 Αφού όλα τα σφάζεις, όλα τα μαχαιρώνεις!!!😆

    Όσον αφορά την φωτό……😆 😆 😆 Με τσάκωσες!

  5. Θεοντόρ σε βρίσκω πολύ κουλ😉
    Σπεύδω να διορθώσω το λινκ. Είχα περάσει και είδα ότι υπάρχει κάποιο πρόβλημα.

Σχολιάστε

