Κλειστόν το μαγαζί!


Επιτέλους, η άγια ώρα έφτασε! Η λέξη «αδειούχους-α» είναι τελικά πολύ ωραία!😆 Περιττό να σας πω, ότι την τελευταία μου βδομάδα μετρούσα σαν φανταράκι τις μέρες μου!!!! Μόλις έφτασα στο «μία και σήμερα» και δη στο «καμία», χαλάρωσα πλήρως. Ετοίμασα μπαγκάζια και φεύγω για τη Νάξο, τον αέρα μου ν’αλλάξω. Επιστροφή με περισσότερα θέματα, τον Σεπτέμβρη.

Καλή ξεκούραση σε όσους φεύγουν τώρα, καλή δύναμη σε όσους τελείωσαν τις διακοπές τους!

Καλό Καλοκαίρι και Καλές Διακοπές σε όλους!

4 thoughts on “Κλειστόν το μαγαζί!

  1. Γλαρένια μου, Αντώνη μου, Λύκε λύκε μου και λοιποί συνμπλογκερς

    Καλώς σας βρίσκω στα πάτρια εδάφη!
    Καλό χειμώνα να πω; Θα πω στα σίγουρα καλό φθινόπωρο γιατί έμαθα ότι έπεσαν οι πρώτες βροχές στο κλεινόν άστυ, άσχετα αν δεν τις πρόλαβα!!!

    Γύρισα από τη Νάξο και η αλήθεια είναι ότι η Αθήνα μου είχε λείψει😛

    See you around🙂

    Λύκε λύκε, βλέπω είσαι πλήρως ενημερωμένος και για την Μουτσούνα😛 Εννοείται ότι φάγαμε στο Δίχτυ🙂 ( Στην συγκεκριμένη ταβέρνα τρώμε πάντα😛 )

Σχολιάστε

