Έτοιμη και η τάξη!!!


Όπως σας είπα, μόλις στόλιζα την τάξη μου, θα σας την έδειχνα, όπως κάνω πάντα!
Κρέμασα τα πάντα και αφού έκανα και 3 θεματάκια παραπάνω για να γεμίσω τα φώτα και την τάξη μου με χρώμα, τώρα όλα είναι στη θέση τους.

Ξεκινάω με το κεντρικό θέμα που στολίζει τις πόρτες, απ’όπου βγαίνουμε στην αυλή. Αναλόγως την εποχή, το θέμα αλλάζει.

Το φθινόπωρο έφτασε…

Τα τζαμάκια μας είναι γεμάτα από φυλλαράκια με καπέλα και μανιτάρια…

Τα κρεμαστά μας μόμπιλο...

Και η ομαδική εργασία που κάναμε με τα παιδιά για τον ερχομό του Φθινοπώρου στολίζει ένα μέρος τοίχου δίπλα στην έδρα μου… Ένα μεγάλο δέντρο με αληθινά φθινοπωρινά φυλλαράκια από την αυλή μας…


20 thoughts on “Έτοιμη και η τάξη!!!

  1. Χαίρομαι που έχεις τόσο μεγάλη όρεξη και τα κάνεις όλα αυτά. Μπράβο πραγματικά🙂

    Τα φύλλα στα τζάμια είναι καταπληκτικά και αυτά με τα σκουφάκια είναι υπέροχα.

    Καλή συνέχεια και καλό βράδυ.
    🙂

  2. Άμα τη ψυχή σου τη στολίζεις με το ίδιο μεράκι, (είμαι βέβαιος γι’αυτό, η ερώτηση είναι ρητορική), είσαι αξιοθαύμαστη:)!

  3. Αδελφούλα λάαααθος!!! Μένουμε πάντα παιδιά!

    Φώτη μου, ξεκινάω την λίστα😛
    Σ’ευχαριστώ πολύ🙂

    Σήμερα, στο κεντρικό δελτίο του ΑΝΤ1 θα δείξει τον σταθμό μας!!! Τραβήξανε πλάνα και από την τάξη μου, που λέμε καλημέρα με τα παιδιά και τραγουδάμε το τραγούδι της καλημέρας! Θα συζητήσουν για το πρόβλημα που έχουμε με το προσωπικό χρειαζόμαστε και δεν εγκρίνεται η προκύρηξη για να προσλάβουν νέα άτομα (φαντάζομαι…αυτό είναι το καίριο πρόβλημά μας), οπότε μάλλον θα με δείτε και εμένα… Νομίζω με τράβηξε η κάμερα😛

  4. Αχ τί ωραία αίθουσα! Να την χαζελυεις. Πολύ χαίρομαι όταν βλέπω αίθουσες τόσο όμορφες. Επισκέφτομαι 6 σχολεία κάθε μέρα πίστεψέ με πολύ λίγοι δάσκαλοι χαίρονται την δουλειά τους. Μπράβο σου. Κυρία κυρία!

  5. Μ’αρεσει μ’αρεσει μ’αρεσει μ’αρεσειιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιι
    ΘΕΛΩ ΚΙ ΕΓΩΩΩΩΩΩΩΩΩ
    ελα να στολισεις και το σπίτι μου έτσι1!
    (και μετά να μας πετάξει και τις δυο έξω η μάνα μου :P)

  6. einai apla katapliktika!!!!! sigxaritiria gia to site kai gia ti douleia sou!!! eisai pragmatika katapliktiki!!!!🙂
    apoti diavasa sta proigoumena teleiwses sti rodo? kai gw!!!!! TEPAES!!!!:) axx i omorfi mas Rodoss poso mou leipei!!!!!!!!!

  7. Το σχόλιό σας περιμένει έγκριση
    Geia sas…nea nhpiagwgos se apognvsh edw….!!!!
    Etoimazw thn taksh mou kai enw ta exw vrei sxedon ola…den exw idea oute kanena kalo patron gia na kanw tous mhnes moy…san meres tis evdomadaw ekana xrwmatistes kupseles kai mia melissa na petaei apo kypselh se kypsekh analoga thn mera poy exoume alla apo kapoia idea gia mhnes giok….!!!
    Exete kati na protinete? kapoio patron???

  8. Γεια σου Βένια μου!!! Γιατί καλέ είσαι σε απόγνωση;;;; Μην αγχώνεσαι γι αυτά!!!
    Το μόνο που έχω από μήνες είναι εδώ https://astropeleki.wordpress.com/2008/09/14/%CE%BA%CE%B1%CF%84%CE%B1%CF%83%CE%BA%CE%B5%CF%85%CE%AD%CF%82-%CE%BC%CE%AC%CE%B8%CE%B7%CF%83%CE%B7%CF%82-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CF%84%CE%B7%CE%BD-%CF%84%CE%AC%CE%BE%CE%B7/ σαν τρενάκι και οι μήνες είναι τα βαγόνια. Σεκάθεβαγόνι προσθέτεις τις φωτογραφίες των παιδιών που κάθε μήνα έχουν γενεθλια!

  9. εγώ έχω μια τάξη μες το μαύρο της το χάλι και δεν είναι ότι τα παιδιά δεν νοιάζονται απλώς είναι και λίγο μεγάλα για πολλά πολλά Α γυμνασίου πηγαίνουν πείτε μου καμιά καλή λύση !!

  10. Νεφέλη μου όντως… είναι λίγο μεγάλα τα παιδιά που έχεις😛 Θεωρώ πως αν δουλεύετε κάποιο πρόγραμμα (δεν ξέρω πως είναι στο γυμνάσιο και αν τα έχουν αυτά), μπορείτε να κάνετε ομαδικές εργασίες. Τώρα που έρχονται και Χριστούγεννα, ένα ημερολόγιο, στολίδια να κρέμονται… δεν ξέρω.. με βρίσκεις απροετοίμαστη…

Σχολιάστε

