Pc γιοκ τσοκ!


Όπως καταλάβατε και από τον τίτλο, δυστυχώς την έκανα την βλακεία μου και διέγραψα κάποιο αρχείο… Δεν ξέρω πως τα κατάφερα.. Εγώ για άλλο πήγαινα και άλλο μου βγήκε!!! Έτσι δεν φορτώνουν καν τα wndows, όπερ δεν μπορώ να χρησιμοποιήσω τον υπολογιστή ούτε στο ελάχιστο. Το καημένο τι έπαθε και τι έπαθα και γω😛

Σήμερα θα το πάω εις τον ιατρό να μου κάνει την διάγνωση… και ελπίζω τουλάχιστον να βρει τρόπο να σωθούν όλα τα αρχεία που έχω μέσα… μπου χου χου χου… Ειδάλλως την ελαιοχρωμάτισα και δεν συμμαζεύεται! Δεν ξέρω πόσες μέρες θα κρατήσει η νοσηλεία… Ελπίζω να φτιαχτεί σύντομα και αναίμακτα!

Συν τοις άλλοις, η ταχύτητα του νετ είναι οικτρή! Γράφει 10, πληρώνουμε 24άρα και αμφιβάλλω αν η πραγματική είναι 8άρα αυτή τη στιγμή… Γιατί 10 δεν είναι με τίποτα! Τους καραγκιόζηδες…

Συμπέρασμα 1: Ποτέ μην διαγράφετε αρχεία από τον C:, ακόμη και αν τα αρχεία αυτά είναι έξω από οποιονδήποτε φάκελο στον C:
Συμπέρασμα 2: Πάντα να έχετε back up των αρχείων σας!
Συμπέρασμα 3: Μην αποθηκεύετε τίποτις μέσα στα windows. Φτιάχτε φακέλους στον C: και αποθηκεύευτέ τα στον δίσκο για ασφάλεια.
Συμπέρασμα 4: Η conn-x και ο ΟΤΕ είναι για τα πολύ μπάζα! Απορώ πως έχουμε αντέξει τόσο καιρό και δεν έχουμε αλλάξει!!! Δεν θα πάρω το pc μου πίσω; Θα τους τρελάνω στα τηλέφωνα μέχρι να μου διορθωσουν την ταχύτητα! Σιχτίιιιρ απο κει…

@@#$%% τον ανάδρομο Ερμή!!!!😆

15 thoughts on “Pc γιοκ τσοκ!

  1. Μου θυμίζεις τον εαυτό μου πριν καμιά 15αριά χρόνια οταν πρωτοπήρα υπολογιστή. Δε θυμάμαι πόσες φορές τον είχα διαλύσει αλλά έμαθα τελικά. (Ούτε windows δεν είχα τότε, Dos είχαμε). Ε, μια δυό, έμαθα!Εαν δεν έχεις σβήσει τα αρχεία σου, εκεί θα ναι, θα μπορέσει να τα σώσει ο ‘γιατρός’. Θα στα μεταφέρει σε ένα άλλο δίσκο, θα ξαναβάλει widnows σε αυτόν και θα τα ξαναμεταφέρει πίσω.
    Καλό βράδυ.

  2. Κάβειρέ μου🙂 Βασικά για το μόνο πράγμα που αγχωνόμουν ήταν τα αρχεία μου αν θα σωθούν… διότι το pc είναι γεμάτο. Και πάνε στο καλό τα τραγούδια, οι ταινίες κλπ. Για το υλικό μου αγχωνόμουν περισσότερο. Αλλά η διάγνωση έγινε. Τελικά έχω διαγράψει το αρχείο που εκκινεί τα windows, οπότε η κατάσταση δεν είναι καθόλου σοβαρη. Αυριο το πιθανότερο θα το έχω το pcάκι μου🙂

    El Greco, και γω αυτής της γενιάς ειμαι. Βασικά πρέπει να είμαστε συνομήλικοι. Ξεκινήσαμε με dos και με απλές εντολές C:win. Τα θυμάσαι;;;😆 Ευτυχώς τα αρχεία μου θα είναι στη θέση τους, όπως είπε ο γιατρός. Δεν χρειάζεται να ανησυχώ καθόλου, ακόμη και αν δεν είναι το συγκεκριμένο αρχείο το μόνο λάθος. Έχω κάνει και έχω κάνει βλακείες, αλλά αυτό ήταν πολύ γελοίο!

  3. Μαράκι μου χιχιχιχι μπορώ να γίνω καλή στα πειράματα!😆
    Από το Σαββατο το βράδυ είμαι χωρίς pc. Ευτυχώς που υπάρχει και το laptop της αδελφής μου και μπορώ τουλάχιστον να παρακολουθώ… Αλλά δεν με βολεύει καθόλου! Σαν το pc μου, κανένα άλλο😀

  4. Καλημέρα El Greco!!!
    Ο γιατρός δεν πρόλαβε να δει τον ασθενή και εφημερεύων δεν υπήρχε! Το μόνο θετικό είναι ότι δεν διατρέχει κίνδυνο. Ας ελπίΖΩ να τον πάρω σήμερα γιατί έχω αρχίσει να νιώθω άβολα από την έλλειψη του πολυαγαπημένου μου😦

  5. ωχ ωχ ωχ!περαστικα στο πισι σου, κι αλλη φορα μονο σουπες και κοτοπουλακια, σωστη διαχειριση φακελων!χεχεχε
    ελπιζω συντομα να ναι καλα!

  6. Ψυθιράκι μου να σαι καλά! Τους φακέλους μου τους έχω μια χαρά ταξινομημένους… Φακελοι, υποφάκελοι και δε συμμαζεύεται. Το θέμα είναι ότι δεν τα αποθηκεύω στον σκληρό έτσι ώστε αν πάθω κάτι με τα windows, να μην πάθουν τίποτα τα αρχεία. Αυτή θα είναι και η πρώτη μου δουλειά μόλις τον πάρω πίσω, διότι ψιλοφοβάμαι μην χάσω ότι έχω και δεν έχω!!!!

  7. Έλειπα και εγώ για λίγες μέρες εκτός Αθηνών και μου έλειψες πολύ αγαπημένο μου γούρι.
    Εγώ λέω ότι ο ανάδρομος Ερμής λειτούργησε υπέρ σου, ίσως να έπρεπε να ξεκουραστείς λιγάκι, ίσως να έπρεπε να μάθεις να προσέχεις για να έχεις… Όπως και να’χει τέλος καλό όλα καλά.
    Χαίρομαι που ξαναγύρισες.
    Φιλάκια πολλά

  8. Το πήρα το πισάκι μου μόλις τώρα!!! Αχ τι καλά!!!🙂

    mama dalton επέστρεψα και από εδώ και πέρα θα προσέχω πολύ περισσότερο φυσικά! Αν και ο τεχνικός μου έβαλε καλό αντιβιοτικό και αντισπάμ κλπ και έχω το κεφαλάκι μου ήσυχο ως προς το θέμα ιών και κόρων!😆

Σχολιάστε

