Κάρτα για καλή σταδιοδρομία


Ώρα για μια νέα κατηγορία κάρτας! Βέβαια μη νομίζετε πως δεν θα έχουμε και γενεθλίων… Σήμερα θα φτιάξω και μια τέτοια😛

Η ξαδέλφη μου μόλις προχτές ορκίστηκε. Τελείωσε δασκάλα και την ειδοποίησαν για αναπληρώτρια και βρίσκεται στη Σάμο. Σκέφτηκα λοιπόν, αφού φτιάχνω για τα παιδάκια μου κάρτες, γιατί να μην φτιάξω και μία χειροποίητη για την καλή σταδιοδρομία της ξαδελφούλας μου.

Η καρτούλα που της έφτιαξα, λοιπόν, είναι αυτή

Της εύχομαι καλή σταδιοδρομία και καλή αρχή εις τον εκπαιδευτικό τομέα!

Υ.Γ. Η κόλλα που φαίνεται, η άσπρη είναι ατλακόλ… πλέον δεν φαίνεται, διότι όταν στεγνώνει, γίνεται διάφανη.

4 thoughts on “Κάρτα για καλή σταδιοδρομία

  1. Καλησπέρα Κάβειρέ μου🙂 Σ΄ευχαριστώ πολύ, να’ σαι καλά!
    Μια νέα προκληση μου βάζεις😛 Απ’ όλα φτιάχνω εγώ και για κάθε περίσταση!!!😀

Σχολιάστε

