7 μεγάλες αλήθειες…


Με κάλεσε το καλό μου Νυχτεριδοκόριτσο σε ένα βέρι κουλ παιχνιδάκι🙂

Οι κανόνες έχουν ως εξής:
Βάλε Link (σύνδεση) προς το άτομο που σε έκανε tag. Γράψε 7 αλήθειες για σένα στο blog σου, κάποιες κοινές, κάποιες περίεργες. Κάνε tag 7 άτομα στο τέλος της ανάρτησης βάζοντας τα ονόματα τους και links προς το blog τους. Ειδοποίησε τους ότι τους έχεις κάνει tag αφήνοντας σχόλιο στο blog τους.

  1. Έχω παθιαστεί τόσο πολύ με το μπλογκάκι και το αντικείμενο εργασίας μου, που θέλω ό,τι δραστηριότητες κάνω μες την τάξη, να τις δημοσιεύω, με πλούσιο φωτογραφικό υλικό εννοείται! (ξέρετε πόσα ετοιμάζω και πόσα αναμένονται προς δημοσίευση;;;😛 )
  2. Μου αρέσει πολύ να βοηθάω τους ανθρώπους με οποιονδήποτε τρόπο! Χαίρομαι ιδιαίτερα όταν στο μπλογκ βρίσκουν αυτά που θέλουν και με κάνουν να θέλω και γω να παρουσιάσω και άλλα, και άλλα, και άλλα!
  3. Τον τελευταίο καιρό χαλάω πολλά λεφτά… χωρίς να το καταλαβαίνω… Κάθε βδομάδα είμαι στο μηχάνημα για ανάληψη! (Πότε θα μπατιρίσω εντελώς να δούμε!!!😆 )
  4. Έχω ξεκινήσει, για πρώτη φορά στη ζωή μου, μια χημική δίαιτα για να χάσω κάποια πρώτα κιλά που θέλω και μόλις τελειώσουν οι 24 μέρες της χημικής, θα ξεκινήσω την κανονική διατροφή… ελπίζω να δω αποτελέσματα με την χημική, ειδάλλως… την κάτσαμε την βάρκα!😆
  5. Θέλω πολύ να συνεχίσω το τέννις που είχα ξεκινήσει από τον προηγούμενο μήνα, αλλά που για λόγους διαφορών της προπονήτριας με τους υπευθύνους, αναγκαστικά σταματήσαμε! Το πιο πιθανό είναι να τρέχω προς Άγιο Στέφανο μεριά για να κοπανιέμαι με την ρακέτα και να κυνηγάω ένα μπαλάκι😛
  6. Μου αρέσει η παράδοση και οι χοροί, γι’αυτό και τελευταία η μουσική που ακούω είναι κατά κύριο λόγο παραδοσιακή… Όχι μονο νησσιώτικα αλλά από όλη την Ελλάδα.
  7. Παράλληλα με το προηγούμενο, μου αρέσει πολύ ο χορός…Οι παραδοσιακοί χοροί ενοώ… Χορεύω από πολύ μικρή (δημοτικό πήγαινα) και έχω αυτό το τσαγανό που χρειάζεται, αυτό που λέμε «βγαίνει από μέσα μου» όταν χορεύω! Που με ψάχνεις, που με βρίσκεις, σε μια νησσιώτικη πίστα θα με δείτε!😛
  8. Τέλος… Να βάλω και ένα ξεκάρφωτο;;; Τώρα που το έχω απέναντί μου και το βλέπω… Μου αρέσουν πολύ τα κεριά… Όχι απλά να τα διακοσμώ αλλά να τα καίω… Να φωτίζουν το δωμάτιό μου μόνο αυτά🙂

Πάμε να παίξουμε παίδες; Πάμε😉
Φώτης
Καβείρος
City Addict
Mama Dalton
Mαράκι Aeraki
El Greco
O άνθρωπος του μετρό

15 thoughts on “7 μεγάλες αλήθειες…

  1. καλημερα!! να διαυτπώσω μια αποψη εδω. δε νομίζω ότι υπάρχουν πολλοί στον τομέα σου που να έχουν τόσο μεράκι για τη δουλειά, κι αυτό είναι η πιο σημαντική αλήθεια!!🙂
    αλλα επίσης αλήθεια σχεδόν για όλους είναι το 3. και φυσικά όχι μόνο σε μία περίοδο, αλλά συνεχώς!
    καλή επιτυχία με τη δίαιτα!

  2. -4- Η χημική δίαιτα ίείναι αποτελεσματική, εφ΄όσον την ακολουθήσεις ακριβώς) αλλά όχι για πολύ.

    -8- ΕΓΩ ΝΑ ΔΕΙΣ…

    Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

  3. Ψυθιράκι μου σ’ευχαριστώ πολύ! Όντως έχω πολύ μεράκι για την δουλειά. -Αν δε μου άρεσε, δεν θα σχολιόμουν ούτε στο σπίτι… Είναι δυνατόν όλη την ώρα να ψάχνομαι να φτιάχνω πράγματα;;;😛
    -Τα έσοδα είναι έσοδα, αλλά τα έξοδα είναι πολύ περισσότερα!!!
    -Μακάρι να δω αποτελέσματα με την δίαιτα και τί στον κόσμο🙂

    Γλαρένια μου, αύριο θα κλείσω μια βδομάδα από το σύνολο των τριών που είναι η χημική. Το μόνο κακό μέχρι στιγμής με αυτή τη δίαιτα είναι ότι στουμπώνω ρε γαμώτο😆 Την άλλη βδομάδα όμως που έχει και πατατούλες, χόρτα, φρούτα θα νιώσω πολύ καλύτερα! Ευτυχώς την τηρώ κατά γράμμα… Η μόνη παρασπονδία που έκανα ήταν όταν προχτές είχα να φάω μπιφτέκια και πέραν του φαγητού μου, έφαγα και 1 γιουβαρλάκι. Ε μπιφτεκοκεφτεδοκατάσταση ήταν και λύγισα! Έφαγα μόνο 1.. αλήθεια μόνο 1 και μετά το μετάνιωσα γιατί μέσα σε τόσους πειρασμούς που είμαι κάθε μέρα, λύγισα σε δαύτο😆 Κατα τ’άλλα, δεν έχω ξεφύγει καθόλου από το πρόγραμμά μου.
    Το 8 μήπως είναι 7;😛 Είναι ατμοσφαιρικά τα άτιμα😀

  4. Όταν σε λέω ενδιαφέρον άνθρωπο, ξέρω τί λέω!
    Ευχαριστώ για τη πρόσκληση*όταν μάθω να κάνω αυτό το tag, πως το λες, θα παίξω..

  5. 😀 😀 😀

    Κάβειρέ μου, tag είναι πχ όταν βάλεις το όνομά μου και το συνδέσεις με το λινκ του μπλογκ μου. Όπως αυτό που έχω κάνει με το όνομα Νυχτεριδοκόριτσο και στο τέλος που έχω βάλει τα ονόματα σας για να παίξετε και τα έχω συνδέσει με το λινκ του μπλογκ σας. Σε βοήθησα ή σε μπέρδεψα περισσότερο;

  6. Ααααα….έμαθα κι’ εγώ τα tags…μέχρι τώρα links τις θεωρούσα και αυτές τις λειτουργίες.

    Που λες… χημική έκανα μετά από τον 4ο τοκετό μου (παρ’ ότι δεν έπαιρνα πολλά κιλά γιατί πρόσεχα) και γ’ αυτό το γνωρίζω …από πρώτο χέρι που λένε.
    Για μια φορά η κατάχρηση δε βλάπτει, αρκεί να μη γίνει συνήθεια.

    Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

  7. Α γλαρένια μου, ποια κατάχρηση καλέ;;;; Μα είναι δυνατόν να μην μπορώ να πιω μια πορτοκαλάδα;; Έναν φυσικό χυμό βρε αδελφέ;;; Μόνο καφέ και τσάι!!! Ή να μην μορώ να φάω ένα φρούτο το απόγευμα;;; Είναι δύσκολο παρόλο που μέχρι τώρα δεν με πειράζει γιατί έχω βάλει στόχο… Για μια φορά καλά είναι.. μετά χρειάζεται η πορτοκαλάδα και το γαλατάκι και το φρουτάκι!

  8. χεχεχεχε😀

    Λοιπόν, μόλις τώρα συνειδητοποίησα ότι έχω γράψει 8 αλήθειες και όχι 7!!!!!!!😆 😆 😆 😆 Πόσο χαζός μπορεί να ένας άνθρωπος;;; Πείτε μου!!!!!!! Καλά μιλάμε τόοοοοοοοοοοση στραβομάρα έχω πάθει πια;;;; Μα τι συμβαίνει με τηνπαρατηρητικότητά μου;;;;😆 😆 Έλεος και ξαναμανά ΕΛΕΟΣΣΣΣΣΣΣΣ😆 😆

  9. Βρε, βρε καλά τα λες. Σε παραδέχομαι, είσαι πολύ κουλάτο άτομο και μακάρι να παραμείνεις έτσι. Μόνο να μην στεναχωρείς την αδελφούλα σου, είναι και αυτή τόοοοοοσο καλό παιδί!!

Σχολιάστε

