Λούλης, ο Τρελοχρωματούλης


Η πρώτη μου απόπειρα κατασκευής κούκλας μάπετ!

Πόσο δύσκολο είναι, νομίζετε, να φτιάξετε μια μάπετ κούκλα και να παίζετε στα παιδάκια σας, να γελούν όλη την ώρα και να το ζητούν συνέχεια;;; Πανεύκολο! Το μόνο που χρειάζεστε είναι φαντασία και…. μερικά ζευγάρια κάλτσες! Παλιές κάλτσες ε! Μη μας πάρει και στο κυνήγι η μαμά😆

Υλικά που χρειάζεστε:

  1. Παλιές κάλτσες
  2. Παλιά υφάσματα ή ρούχα που δεν φοράτε πια
  3. Κουμπιά
  4. Πλαστελίνη
  5. Τέμπερες
  6. Σύρμα πίπας
  7. Ατλακόλ
  8. Βελόνα και κλωστή για ράψιμο
  9. Βαμβάκι

Διαδικασία:

  1. Αφού προμηθευτείτε με μια ωραιότατη καλτσούλα, την δοκιμάζετε στο χέρι σας, για να δείτε αν σας κάνει κιόλας😛
  2. Φορώντας την κάλτσα στο χέρι σας, σχηματίστε με ένα μολύβι ή ένα στυλό τα χαρακτηριστικά του προσώπου έτσι ώστε να μπορέσετε αργότερα να ξεχωρίζετε τον λαιμό και το ρούχο που θα ράψετε
  3. Εφόσον έχετε θέσει τα όρια του λαιμού, πάρτε ένα παλιό ύφασμα ή ρούχο και προσπαθήστε να φτιάξετε την λαιμόκοψη. Κόφτε την με ψαλίδι και ετοιμαστείτε για ράψιμο με βελόνα και κλωστή.
  4. Βάλτε το ύφασμα πάνω από την κάλτσα και ξεκινήστε το ράψιμο, ώστε κάλτσα και ύφασμα να γίνουν ένα!
  5. Μπορείτε πάνω στο ύφασμα να ράψετε και κάτι ακόμη, όπως κασκόλ, παπιγιόν ή γραβάτα όπως έκανα εγώ.
  6. Πάρτε ένα μεγάλο κομμάτι βαμβάκι και εισάγετέ το μέσα στην κάλτσα, έτσι ώστε να φουσκώσει στο κεφάλι αλλά ταυτόχρονα να χωράνε και τα δάχτυλά σας, τα οποία θα ακουμπάνε πάνω στο βαμβάκι. Ύστερα τοποθετήστε την κάλτσα σε ένα σταντ (εγώ χρησιμοποιήσα πάντως το κοντάρι της ηλεκτρικής σκούπας😀 ) και πάρτε σύρμα πίπας σε διάφορα χρώματα.
  7. Ανά τρία κομμάτια σύρμα πίπας τα ενώνετε μαζί και ύστερα με την βοήθεια ενός μολυβιού, γυρνάτε τα σύρματα για να κάνετε «μπούκλες» τα μαλλιά της κούκλας. Αφού κάνετε αρκετά, ξεκινάτε το ράψιμο των συρμάτων στο κεφάλι.
  8. Ώρα για τα χαρακτηριστικά του προσώπου… Πάρτε τα υλικά σας: τέμπερες, πλαστελίνη, κουμπιά και ό,τι άλλο θέλετε εσείς και με την κόλλα ξεκινήστε να τα κολλάτε και με τις τέμπερες ξεκινήστε να βάφετε. Μόλις τελειώσετε, χρησιμοποιήστε ένα σπρέι κρατήματος της μπογιάς, έτσι ώστε να μην φύγει από τη θέση της και να σκηρύνει η επιφάνεια του προσώπου.
  9. Η κούκλα σας είναι έτοιμη!

Σας παρουσιάζω τον Λούλη, τον Τρελοχρωματούλη

10 thoughts on “Λούλης, ο Τρελοχρωματούλης

  1. Καλό μου γούρι καλησπέρα.
    Να ήξερες πόσο με συγκίνησες απόψε. Μου θύμισες ότι όταν ήμουν στην ηλικία της κόρης μου, τρελλαινόμουνα με κάτι ανθρωπάκια που μου έφτιαχνε η μητέρα μου από τα σφουγγάρια του μπάνιου. Ξέρεις τους έφτιαχνε κορμάκι τυλίγοντας κλωστές νομίζω και τους έραβε μάτια, μύτη, στόμα, μαλλιά από τις λίγες ωραίες αναμνήσεις των παιδικών μου χρόνων μου ξέθαψες απόψε.
    Και συνειδητοποίησα ότι έχει πολύ μεγάλη αξία να φτιάχνεις κάτι με τα χέρια σου για το παιδί σου μαζί του. Και όχι όλα έτοιμα και βολικά για να γλυτώσω τον κόπο και τον χρόνο και να το «ξεφορτωθώ»
    Αν κατάλαβες κρίση τύψεων και ενοχών είναι όλα αυτά…
    Υπόσχομαι στον εαυτό μου ότι δεν θα φοβηθώ την αποτυχία και θα προσπαθήσω να φτιάξω τον Λούλη μαζί με την Σοφία της ζωής μου.
    Ναξερες μόνο νάξερες τι μου έκανες απόψε!!!

    Ένα πολύ μεγάλο ευχαριστώ και ένα μεγαλύτερο φιλάκι από μια μαμά που «ξεχνάει»

  2. Καλημέρα mama μου🙂 Με συγκίνησες με τα λόγια σου🙂 Μακάρι να τις είχες αυτές τις κούκλες που σου έφτιαχνε η μανούλα σου… Θα ήθελα πάρα πολύ να τις δω… μα πάρα πολύ!
    Καιρός, λοιπόν, απ’ ότι φαίνεται να «επανορθώσεις»; Ή μήπως να κυνηγήσεις τον χαμένο χρόνο; οτέ δεν είναι αργά για να φτιάξεις κάτι, ποτέ δεν είναι αργά να φέρνεις τις μνήμες σου και να νιώθεις χαρούμενη! Αρκεί να το κάνεις😉

    Σ’ ευχαριστώ και γω πολύ για ό,τι είπες, πραγματικά🙂

  3. Πρέπει όμως να πεις ότι η μπούκλα ήταν έμπνευση της πολυαγαπημένης σου αδελφής!!!!! Εγώ πάντως πραγματικά τρομάζω με τον Λούλη. Μάλλον έχω αδυναμία στο Χοθέ…

  4. Yes of course… Η μπούκλα ήταν ιδέα της αδελφής μου😛 Άσχετα αν συνεχώς της έμεναν τα μαλλιά στο χέρι και της έλεγα να προσέχει περισσότερο!😆

    ΕΣΥ είσαι ρατσίστρια😛
    Πείτε ρε παιδιά, δεν είναι πολύ γλυκούλης και τρελάρας ο Λούλης;;;;;;

  5. wow!! ρε τι δημιουργικότητα ειναι αυτη;;; εκτος απο το γνωστο λάκη, τωρα εχουμε και τον Λουλη το Γλυκουλη!!

    Ο χοθέ ποιος έιναι;;🙂 🙂

Σχολιάστε

