Παιχνίδι: Αγαπημένα


Με κάλεσε η καλή μου City Addict να παίξω σε ένα παιχνιδάκι. Πρέπει να γράψουμε τα αγαπημένα μας πράγματα από μια λίστα που μας έδωσε (όχι την λίστα του Σίντλερρρρρρρρ).

Let’ s go then!

Αγαπημένη ταινία: You got mail
Αγαπημένο τραγούδι: με δυσκολεύεις… ενώ έχω πολλά, δες σε αυτό το ποστ, αυτή την περίοδο τρελαίνομαι για το Καβοντορίτικο! (αυτό το γύρισμα του βιολιού είναι το κάτι άλλο!)
Αγαπημένο ζώο: Σκύλος και Άλογο
Αγαπημένο λουλούδι: κανένα συγκεκριμένα… μου αρέσουν οι συνδυασμοί
Αγαπημένο βιβλίο: Χάρυ Πότερ της Ρόουλινγκ
Αγαπημένη σειρά: Lost, Friends, My name is Earl, L.A.P.D.
Αγαπημένος ηθοποιός: Tom Cruise
Αγαπημένη ηθοποιός: Angelina Jolie
Αγαπημένος τραγουδιστής: Νίκος Βέρτης
Αγαπημένη τραγουδίστρια: Madonna
Αγαπημένο συγκρότημα: The Beatles
Αγαπημένος καφές: ζεστός και ό,τι να’ ναι!
Αγαπημένο ποτό: μοχίτο, μπύρα, κρασί
Αγαπημένο χρώμα: μωβ και πράσινο της χλόης
Αγαπημένος αριθμός: 7 και 9
Αγαπημένο αντικείμενο: ο υπολογιστής μου😆
Αγαπημένο πρόσωπο: όσοι αγαπώ και με αγαπούν πραγματικά
Αγαπημένη εποχή: χειμώνας
Αγαπημένο επάγγελμα: νηπιαγωγός, δασκάλα, τεχνικός Η/Υ, κομμώτρια
Αγαπημένη ημέρα: Παρασκευο-Σαββατο- Κύριακο
Αγαπημένο φαγητό: Μακαρόνια και πατάτες
Αγαπημένος μήνας: οι χειμερινοί (που κάνει ψώφο!!!)
Αγαπημένο παραμύθι: έχω τόσα… που να διαλέξω!!! Είναι και το επάγγελμα βλέπεις που η βιβλιοθήκη μου συνέχεια γεμίζει!
Αγαπημένο ποίημα: δεν έχω κάποιο ιδιαίτερο
Αγαπημένη χώρα/πόλη/άλλο: Ελλαδάρα με τα νησιά της!!!

Προσκαλώ τους φίλους μου από το blogroll🙂

Νυχτεριδοκόριτσο
El Greco
Μαράκι
Αννούλα
Γλαρένια
Καβείρος
Ο άνθρωπος του μετρό
Τσοπάν’
Φώτη
Ωκεανό
Ψυθιράκι
Mama dalton

10 thoughts on “Παιχνίδι: Αγαπημένα

  1. Ψυθιράκι μου να σαι καλά! Και γω φανατική HarryPoterικιάαααα!!! Όλα τα βιβλία, όλες τις ταινίες😉 Περιμένω πως και πως την νέα ταινία και πραγματικά θα ήθελα να βγάλει και άλλα βιβλία! Τα διαβάζω με τόση μανία!😀

  2. You got mail?? Σοβαρα, μπες στο προφιλ να δεις! Είναι η 2η αγαπημενη μου😀
    Αχ, όλες αυτές οι σειρές είναι από τις αγαπημένες μου🙂
    Kι εσύ του χειμώνα, ε? Ωραία…
    Η Κυριακή εμένα με αγχώνει λίγο..

    Σ’ ευχαριστώ που έπαιξες🙂
    Καληνύχτα.

  3. Κακησπέρα City Addict😀
    Έχουμε αρκετά κοινά ε; Η Κυριακή και εμένα με αγχώνει… Βασικά από το βράδυ του Σαββάτου αλλάζω λίγο διότι ξέρω ότι η Κυριακή φεύγει γρήγορα και ακολουθεί η Δευτέρα… όπερ δουλειά και παλι!!!!

    Να είσαι καλά🙂

Σχολιάστε

