Blogοπαίχνιδο: 13… όχι προληπτικό


Πολύ παιχνίδι τελευταία, αλλά τι να κάνουμε; Είναι διασκεδαστικά!
Πήρα την σκυτάλη από τον Leviathan😀

1. Ποιό μυστικό θα ήθελες περισσότερο να ξέρεις;
Χμ, μυστικό; Αν όντως υπάρχει επικοινωνία με τους εξωγήινους και αν οι ΗΠΑ έχουν καταφέρει να το πετύχουν! Yeah, i know! Υπερβολικό ε; Θα ήθελα όμως να ήξερα τι κρύβεται πίσω😀

2. Πόσους ανθρώπους του αντίθετου φύλου έχεις αγαπήσει πραγματικά;
Μπορώ να βάλω απ’ όλες τις ηλικίες; Διότι αν μπορώ, έχω αγαπήσει πραγματικά όλα μου τα περσινά αγοράκια μαθητούδια (εννοείται και τα κοριτσάκια😛 ). Και γενικά, χμ να σκεφτώ, 2-3 άτομα έχω αγαπήσει πραγματικά και φιλικά.

3. Αναγκάζεσαι να αλλάξεις το όνομα σου. Τι όνομα θα διάλεγες;
Δεν θα το άλλαζα, διότι μέχρι πριν μερικά χρόνια, όσο πήγαινα σχολείο, δεν μου άρεσε καθόλου το όνομά μου και ντρεπόμουν πάαααρα πολύ γι’αυτό. Όταν όμως συνειδητοποίησα ότι όταν συστηνόμουν και έλεγα «Ευδοκία», μου έλεγαν τι ωραίο όνομα που έχω και πρωτότυπο, φυσικά, άλλαξα γνώμη και πλέον δεν θα το άλλαζα!

4. Τι θα χάραζες στην ταφόπετρα σου;
Το αιώνιο παιδί, η δημιουργική, αγαπητή και καλή δασκάλα!

5. Διάλεξε ένα παραμύθι που πιστεύεις πως σου ταιριάζει απόλυτα.
Νομίζω πως θα διάλεγα και γω το ασχημόπαπο, καθώς όταν ήμουν μικρή, με θεωρούσα πολύ άσχημη, επειδή φορούσα γυαλιά και ήμουν σαν αγοράκι και φορούσα ρούχα, που τώρα όταν τα βλέπω λέω Παναγιά μου πως ήμουν έτσι τότε…. Πλέον, εδώ και μερικά χρόνια, θεωρώ πως έχω μεταμορφωθεί, δεν είμαι πλέον το «κοριτσάκι» που ήμουν, αλλά μια όμορφη κοπέλα, που δεν μοιάζω με αυτό που ήμουν πριν πολλά χρόνια!

6. Διάλεξε καινούριους γονείς. Δώσε όσες περισσότερες λεπτομέρειες μπορείς.
Να αλλάξω τους γονείς μου;;; Με τίποτα… Παρόλο που μερικές φορές με εκνευρίζουν, δεν θα τους άλλαζα με τίποτα… Είναι οι γονείς μου… είναι αυτοί που με μεγάλωσαν, που με ανέθρεψαν, που μου έδωσαν αξίες, που με μάλωσαν, που με επιβράβευσαν, που είναι δίπλα μου.

7. Γράψε τα τελευταία διάσημα λόγια σου.
Δεν τα θυμάμαι😆 Διότι, λέω και πολλά η άτιμη (ψώνιο😆 )

8. Αν ήσουν συγγραφέας, ποιος θα ήταν ο τίτλος του πρώτου σου μυθιστορήματος.
Πραγματικά δεν ξέρω… δεν μου έρχεται κάτι! Στίβω το μυαλό μου, αλλά τίποτα!😦

9. Αν ήσουν αυτοκίνητο, τι μάρκα θα ήσουν;
Ααααααααααααααααααααααααααχ, βρήκες το ευαίσθητό σημείιιιο μου, και αυτό είναι μείιιιον μου. Honda civic type R

10. Αν ήσουν άγριο ζώο τι θα ήσουν;
Τσιτάχ ή λεοπάρδαλη.

11. Για τι πράγμα μετανιώνεις περισσότερο;
Που ήμουν πολύ ντροπαλή από μικρή… Έχω βελτιωθεί πολύ όμως… Ε μεγάλωσα!

12. Πες κάτι για το οποίο θα ήθελες να σε θυμούνται.
Για την αφοσίωση και την αγάπη που δίνω σε όλους! Σε μεγάλους και παιδιά!

13. Θα θυσίαζες τη ζωή σου για κάποιον;
Για όσους αγαπώ και με αγαπούν πραγματικά!

Ελάτε φίλοι μου, καλοί μου φίλοι, να παίξετε και σεις🙂
Νυχτεριδοκόριτσο
El Greco
Ο άνθρωπος του μετρό
Μαράκι
Αννούλα
Γλαρένια
Καβείρος
Τσοπάνης
Φώτης
Ωκεανός
Ψυθιράκι
Mama dalton
City Addict

8 thoughts on “Blogοπαίχνιδο: 13… όχι προληπτικό

  1. Αψουυυυ!!!
    Ειμαι αρρωστουλα με αμυγδαλες και θα παερασω ενα ΣΚ σε σπιτακι..Ειμαι ηδη καλυτερα βεβαια….
    Ωραιο παιχνιδακι αν και σε πολλες δεν θα εχω να δωσω απαντηση!!!
    Θα κατσω σημερα να δω που με εχουν καλεσει και θα μαζευτω να παιξω..Ευχαριστω για προσκληση!!!

  2. καλημερες!!! αυτη την περιοδο δε σου υποσχομαι, αυτο που μπορω να σου πω ομως ειναι οτι το ευχαριστηθηκα αυτο το παιχνιδι!!!1 5 6 και 8 πολυ εξυπνα ερωτηματα!!
    καλημερα ομορφη!καλη κυριακη!

Σχολιάστε

