Χαιρετώ σας!


Αυτές τις μέρες αντιμετωπίζω ένα πρόβλημα με τη σύνδεση μου στο internet και δεν μπορώ να μπω. Κάνουν κάτι αναβαθμίσεις, μου είπαν, και έτσι δεν έχω δυνατότητα να μπαίνω από το σπίτι μου.
Επιπλέον, μέχρι και την άλλη βδομάδα θα είμαι εκτός Αθηνών! Θα κατέβω στην Ρόδο για να δω την μελλοντική μου βαφτιστήρα και έτσι δεν ξέρω αν θα μπορέσω κάποια στιγμή να μπω να δω τα σχόλιά σας.

Γι’ αυτό το λόγο, θα προγραμματίσω κάποια ποστ να μπουν αυτόματα για όλους εσάς που ψάχνετε περί Χριστουγέννων, αλλά δεν θα μπορώ να ανταπαντήσω. Μην νομίζετε λοιπόν ότι έχω κάποιο λόγο που δεν σας απαντώ! Θα τα δω όλα όταν με το καλό γυρίσω και εφόσον φυσικά μας επαναφέρουν τη σύνδεση στο σπίτι.

Σας χαιρετώ και σας εύχομαι να περάσετε πολύ καλά, ό,τι και αν κάνετε! Προσοχή στις μετακινήσεις σας, διότι άκουσα πως ο καιρός θα χαλάσει και θα γίνεται χαμός!!!!

Φιλιά πολλά σε όλους🙂

Σχολιάστε

