Απαράδεκτη η connex…………


Σας καλημερίζω όλους!

Θέλω να ζητήσω ένα μεγάλο συγνώμη για την απουσία και την αργοπορία στις απαντήσεις μου στα σχόλιά σας. Εδώ και 2 βδομάδες αντιμετωπίζω σοβαρό πρόβλημα με τη σύνδεσή μου καθώς μου έχουν κόψει το ιντερνετ και αναγκαστικά συνδέομαι από άλλους υπολογιστές για λίγο για να δω τα σχόλιά σας. Για τον λόγο αυτό δεν μπορώ κιόλας να περάσω από όλους τους φίλους και να δω τις δημοσιεύσεις σας!

Έχουμε κάνει τις απαραίτητες ενέργειες για να έρθει τεχνικός να διορθώσει την βλάβη αλλά μας κοροϊδεύουν κατάμουτρα και ενώ κάθε μέρα τηλεφωνούμε στο 121 για τις βλάβες και πέρα από την έγγραφη αιτησή μας στα κεντρικά του ΟΤΕ, ακόμη δεν έχουμε δει φως.

Θέλω να ελπίζω ότι θα δραστηριοποιηθούν επιτέλους και θα έρθουν να δουν το πρόβλημα διότι νομίζουν ότι έχουν να κάνουν με άσχετα άτομα και υποτιμούν την νοημοσύνη μας. Ταυτόχρονα ψάχνουμε μήπως τελικά αλλάξουμε το connex και κάνουμε σύνδεση με άλλη εταιρία. Όποιος γνωρίζει περισσότερα και γενικά πακέτα συνδέσεων που να συμφέρουν και να είσαι σαφώς καλύτερα από την connex, παρακαλώ ας αφήσει σχόλιο και κάποια στιγμή θα μπορέσω να τα δω.

Ενδεχομένως να μην μπορέσω να αναρτήσω νέες δικές μου κατασκευές γιατί εξαρτάται είπαμε από το νετ, αλλά σκέφτομαι να αφιερώσω τον μήνα Δεκέμβριο σε δικές σας κατασκευές. Όπερ, όποιος θέλει να παρουσιάσει τις κατασκευές του, ας μου στείλει mail και θα φτιάξω κάποια ποστ. Θα χαιρόμουν ιδιαίτερα αν συμβάλλατε σε αυτή την προσπάθεια.

Σας ευχαριστώ για την κατανόησή σας!🙂

31 thoughts on “Απαράδεκτη η connex…………

  1. Παράθεμα: Για την CONNEX από Astropeleki « Kopanakinews’s Weblog

  2. Καλημέρα🙂

    Μετά από 2 βδομάδες πλήρους απουσίας ίντερνετ και μετά από καθημερινά τηλέφωνα στο 121, μας ενημέρωσαν οι ΒΛΑΒΕΣ (στον εγκέφαλο) ότι έπρεπε να κάνουμε και μια έγγραφη αίτηση για το πρόβλημά μας στα κεντρικά του ΟΤΕ για να ειμαστε σίγουροι ότι το θέμα μας θα διευθετηθεί άμεσα.

    Μετά από τόοοοοοοση κοροιδία και αφού μας έλεγαν ότι ο ψηφιακός έλεγχος δεν έχει ολοκληρωθεί και μπλα μπλα μπλα, δεν έχει φτάσει το αίτημά μας ακόμη, μας έπεαιρνε υποτιθεται τεχνικός τηλέφωνο αλλα εμείς δεν είμασταν ποτέ σπίτι, πέρασε τεχνικός υποτίθεται και από το σπίτι μας και δεν βρήκε κανέεεεεεεεναν εκεί, πέταξε μέχρι και χαρτάκι καλέ για να αποδειξει ότι πέρασε (ενώ ποτέ δεν είχε γίνει τίποτα από τα παραπάνω), ξαφνικσήμερα το πρωί, 9.12 ακούστηκε το μαγικό κάλεσμα!

    Ντριιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιν το τηλέφωνο. Μέσα σε 1 λεπτό, και μετά από κάτι ανούσιες ερωτήσεις για το μόντεμ μας (το οποίο είναι σοβαρότατο και όχι της πλάκας), επιτέλους μας επαναφέρανε το ίντερνετ! Έτσι μαγικά… Πατήσαν ένα κουμπάκι, το ξέρω ότι είναι ένα μόνο κουμπάκι, και έεεετσι ξαφνικά για τις 2 βδομάδες ταλαιπωρίας, μέσα σε 1 λεπτό, για να μην πω λιγότερο και φανω γραφική, επανήλθε!!!

    Ποιον δουλεύουν μωρέ;;; Ποιον;;; Όποτε δεν έχουν τι να κάνουν, κοινώς ξύνονται, κάθονται και παίζουν με τις ταχύτητες! Όταν έχουν δουλειά, το ιντερνετ ως διά μαγείας δεν παθαίνει τίποτα και δεν κόβεται ούτε για 1 δευτερόλεπτο.

    Εμείς ακόμη σκεφτόμαστε να αλλάξουμε εταιρία πάντως…

    Περιμένω τις όποιες απόψεις σας για συνδέσεις ιντερνετ με άλλες εταιρίες.

  3. Παράθεμα: ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ 2008 « Kopanakinews’s Weblog

  4. την λέξη «κλοπή» την ξέρεις? Κάποιος έπαιζε με την σύνδεσή σας. Απλό, έως πιο απλό δεν γίνεται. ή κάποιος δεν είχε πληρώσει, και του την είχαν κόψει και ξαφνικά είδαν πως είχαν κόψει αλλουνού. την δική σου!!
    λέμε τώρα… σενάρια που παίζουν συνήθως !
    τέλος καλό όλα καλά! πάραυτα θα σου στείλω….
    μούτς

  5. Μου φαίνεται αδιανοητο να κάνουν τέτοια πράγματα!!! Όπως και να χει, ζητήσαμε αποχρέωση! Σιγά μη τους πληρώσουμε 2 βδομάδες που δεν είχαμε νετ ΧΑ ΤΙ ΛΕΣ ΤΩΡΑ!

  6. hello
    για πολλές σφαλιάρες είναι η connex
    εγώ εδώ και μερικούς μήνες είμαι στην forthnet και έχω το κεφάλι μου ήσυχο.

  7. ειχα fotthnet κ εγιναν βλακειες ειχα tellas και τα ιδια επαθα ειχα hol και χειροτερα δεν ειχα και τωρα λεω για connex..

  8. ένα μήνα ή internet ή τηλέφωνο ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ. Τους έχω παρει 30 τηλ. όλο θα έρθουν σε 2 μέρες και δεν έρχονται ποτέ. το net ολο πέφτει δεν πάνε στο διάολο λέω εγώ. Αυτό που θέλω είναι να μου ζητήσουν να πληρώσω κι όλας…

  9. Φίλε μου σε καταλαβαίνω και σε συμπονώ! Μην τους αφήνεις να ησυχάσουν… καλύτερα βέβαια να πας ο ίδιος στα κεντρικά του ΟΤΕ που ανήκεις και να κάνεις και γραπτή δήλωση διότι δεν θα βρεις άκρη διαφορετικά.

  10. εχω αγανακτηση εχω τελας απο το απογευμα κ μετα κανει διακοπες ανα ενα λεπτο στης πλειρομες τα περνουν ολλα η καραγγιοζηδες θα το κοψω αλα τη να βαλω ….. προσπαθο να στιλο αυτο πανο αο 15 λεπτα

  11. Αυτό για την τελλάς το έχω ξανακούσει. Τελικά, πραγματικά δεν ξέρω τι συμφέρει… να πας στον ΟΤΕ ήστην φορθνετ….

  12. Παιδια εχο on telecoms και αντιμετωπιζω ενα προβλημα ή με την συνδεση ή με το μοντεμ..δεν ξερω!Απλα πχ. αφηνω το pc ανοιχτω να κατεβαζει καποιο αρχειο και οταν γυριζω δεν εχει πλεον συνδεση ή την ωρα που σερφαρω αρχιζει να κολλαει!Κανω restart το μοντεμ και αρχιζει να κατεβαζει παλι..αλλα ολο αυτο ειναι χασιμο χρονου!Μηπως ξερει κανεις αν φταιει το μοντεμ ή η συνδεση??Το μοντεμ ειναι το κλασσικο Pireli της On. Ευχαριστω..

  13. GeorgeC κατά τη γνώμη μου, το πιο πιθανό είναι να μην έχεις καλό σήμα, που σημαίνει ότι κάτι φταίει στην σύνδεσή σου για να κόβεται το ιnternet. Θα σου πρότεινα να επικοινωνήσεις με την telecoms και να αναφέρεις το πρόβλημά σου, γιατί ενδεχομένως να παίζουν με την ταχύτητά σου προσπαθώντας να βρουν σε ποια ταχύτητα δεν κόβεται η σύνδεση σου και πόσος είναί ο θόρυβοςε της τηλεφωνικής σου γραμμής. Δεν πιστεύω ότι φταίει το μόντεμ σου.🙂

  14. Eyxaristo poly gia tin syvouli sou.Apla me parakseneyei pou otan kano restart amesos ftiaxnei.8a tous paro tilefono na do ti mporoun na kanoun gia na to lyso ayto to mikro alla xronovoro provlima kai spastiko provlima.

  15. Ναι, ενδεχομένως να θέλει συγχρονισμό το μόντεμ, αλλά αυτό δεν είναι κάτι που μπορείς να κάνεις εσύ, αλλά εκείνοι. 😉

  16. Σχετικα μ εταιρειες ειναι ολες αστα να πανε εγω που εχω On TELECOM eεδω και 2χρονια αμα πας να πληρωσεις λογαριασμο στιν ημερομηνια του στο ταχυδρομειο που υποτιθεται οτι ειναι ταχυπληρωμη στο κοβουνε! για ενα 24 ωρο μετα απο φωνες καθε φορα σε ανοιγοθνε απογευμα ελλαδα σε ολο το μεγαλειο σου ,ειναι μεχρι να σε βαλουνε στο λουκι

  17. ON TELECOM Καθε βραδυ και κυριος Σ/Κ αποσυνδεσεις και restart το μοντεμ φτου και απο την αρχη Α Π Α Ρ Α Δ Ε Χ Τ Η ΚΑΙ η απαντηση τους αλαχτε φιλτρακια ειναι για γελεια

  18. Παιδιά,εγώ έχω connex 8mbb,μετρώντας την ταχύτητά μου προχθές την βρήκα 3,5mbb.΄Οποτε κι αν τη μετρήσω δεν πηγαίνει πάνω από 3.8 mbb.Βγάλτε μόνοι σας τα συμπεράσματα. Η απάτη του ΟΤΕ στο μεγαλείο της.Ποιος θα βρεθεί να μας προστατεύσει απ αυτούς?

  19. sikartep :

    Παιδιά,εγώ έχω connex 8mbb,μετρώντας την ταχύτητά μου προχθές την βρήκα 3,5mbb.΄Οποτε κι αν τη μετρήσω δεν πηγαίνει πάνω από 3.8 mbb.Βγάλτε μόνοι σας τα συμπεράσματα. Η απάτη του ΟΤΕ στο μεγαλείο της.Ποιος θα βρεθεί να μας προστατεύσει απ αυτούς?

    Δεν βρίσκεις άκρη πιστεψέ με!!!! Και παράπονα να κάνεις, μπορει να σου διορθώσουν την ταχύτητα, αλλά αν επιμείνεις, αλλά και πάλι μετά απο λίγο καιρό τα ίδια θα κάνουν……

  20. Είμαι στην ON telecoms τρία χρόνια . Στην αρχή αίσχος . Πρώτα ήμουν ΟΤΕ μετά πήγα FORTHNET οι οποίοι είναι καρά κλεφτάρες και μετά ON telecoms . Καλή είναι σε σχέση με τις άλλες . Βέβαια όλες οι εταιρίες τα ίδια κάνουν με τις ταχύτητες και τις διακοπές . Η ON όχι τόσο πολύ βέβαια τώρα τελευταία . Αμα δεν τους ελέγχει κανείς όμως . Μέχρι να κάνεις καταγγελία κλπ κλπ χέσε μέσα .Σ αυτό ποντάρουν . Όπως και να έχει την ON την βρίσκω καλή . Έχουν βέβαια ελατώμματα άμα ξεχαστείς και περάσει μια μέρα και δεν πληρώσεις !!!!

  21. geia sas… exo sindesi sta 24 mbps kai ekana download mexri ta 13 mbps… kala itan. Omos edo kai liges meres ekana sindesi me to connex-x TV kai epese to download mou sta 4 – 5 mbps !!!!! Pira tilefono kai mou lene oti to connex-tv DESMEYEI merika mbps gia na min exei thorivo i tv !!!!! as mou to elegan apo prin oti tha xaso taxitita kai den tha evaza connex-tv. vrasta kai asta diladi….. mallon tha akiroso to connexe-tv
    eyxaristo poli
    Savvas

  22. Σάββα μήπως τα είχε σε μικρά γραμματάκια την μείωση ταχύτητας με το connex tv; Συνήθως έτσι κάνουν… γι αυτό και πρέπει να δίνεις μεγαλύτερη βάση στα μικρά μικρά γραμματάκια!!!!!

  23. kserei kaneis an ginetai na dilwsw oti de 8elw pia connex tv kai an ginete ti prepei na plirwsw?logika afou einai gia ena xrono to sumvolaio kati prepei na plirwsw.to exw peripou treis-tesseris mines alla den exw dei pote

Σχολιάστε

