Χριστουγεννιάτικο θέμα για τζάμι


Μα θα μπορούσα να μην φτιάξω ένα Χριστουγεννιάτικο θέμα για το παράθυρο; Έστω και αν δεν είναι για μένα αλλά επιθυμία συγγενικού μου προσώπου για το δωμάτιο μιας δεύτερής μου ξαδέλφης;;; Φυσικά και όχι!😛 Έτσι, λοιπόν, έφτιαξα ένα θεματάκι, με σπιτάκια χριστουγεννιάτικα και δεντράκια που υποτίθεται θα μπορούσε να είναι το δασάκι λίγο πιο πέρα.

Το πατρόν του θέματος που χρησιμοποίησα είναι αυτό
img_0999

Το αποτέλεσμα είναι αυτό

img_10311

Στο δικό μου παράθυρο τώρα, το αποτέλεσμα είναι αυτό:
(σιγά που δεν θα έκανα και για μένα😆 )

Από έξω
img_1039

Από μέσα
img_10481

Καλές Γιορτές και Καλά Χριστούγεννα σε όλους!!!!!

6 thoughts on “Χριστουγεννιάτικο θέμα για τζάμι

  1. axxxx ti ωραια που ειναι…!!!!! :)να σε ρωτησω κατι αστροπελεκι μου…εχεις κανενα αλλο πατρον για στολισμο των παραθυρων??? επισης οι κατασκευες που θα κανω για τα τζαμια με τι να της κανω?? με χαρτονι η με γλασε????τι λες???

  2. kalliopi :

    axxxx ti ωραια που ειναι…!!!!! :) να σε ρωτησω κατι αστροπελεκι μου…εχεις κανενα αλλο πατρον για στολισμο των παραθυρων??? επισης οι κατασκευες που θα κανω για τα τζαμια με τι να της κανω?? με χαρτονι η με γλασε????τι λες???

    Καλησπέρα🙂
    Βασικά, ότι πατρόν έχω ανεβάσει στην σελίδα, μπορείς να το χρησιμοποιήσεις για στολισμό παραθύρων και τα μεγενθύνεις όσο εσύ θες. Αν ψάξεις, θα βρεις παααααρα πολλά πατρόν, είτε είναι από ημερολόγια, είτε κάρτες. Αρκεί να σου αρέσει κάποιο πατρόν και από εκεί και περα το χρησιμοποιείς εσύ όπως θες😉

    Οι κατασκευές καλύτερα να γίνουν με χαρτόνι για να είναι πιο σταθερές και να αντέξουν στον χρόνο. Το γλασσέ είναι πολύ λεπτό και χαλάει εύκολα🙂

  3. αααα σε ευχαριστω πολυ για την αμεση απαντηση σου…ουοαυ…δεν περιμενα να μου απαντησεις τοσο γρηγορα…οποτες καταλαβες ειμαι στον στολισμο της ταξης και ψαχνω ιδεες….🙂

  4. Όταν είμαι online εννοείται πως απαντάω άμεσα🙂
    Να ξέρεις, πριν οποιοδήποτε στολισμό, πρέπει να κάνεις προετοιμασία 1 μήνα νωρίτερα για να τα έχεις έτοιμα.🙂 ΄
    Από την δεξιά μπάρα, κατασκευές-χειμωνας θα βρεις πολλά πατρόν για ότι θες και για όποια εποχή🙂

  5. ουπς μαλλον τρεχω και δεν προλαβαινω ε γιατι δεν εχω κανει τιποτα μεχρι στιγμης απο το αναζητω ιδεες…. : (…. σε ευχαριστω πολυ για τις συμβουλες σου..κανεις σπουδαιες δουλειες…..

Σχολιάστε

