Κατασκευές με οπτικούς δίδκους (cd)


Όπως σας είχα υποσχεθεί, αυτό τον μήνα θα τον αφιερώσω και σε κατασκευές των φίλων αυτού του blog, που με μεγαλη τους ευχαρίστηση μου έδωσαν υλικό τους για να σας παρουσιάσω.

Ξεκινάω με πολύ όμορφες κατασκευές από την φίλη και συμφοιτήτριά μου από τη Ρόδο, Μαρία Χ. (στο blog μας συστήνεται ως maraki).

Τα υλικά που θα χρειαστείτε είναι

  1. cd (καμμένα φυσικά),
  2. κεριά,
  3. ξηρούς καρπούς,
  4. κανέλες,
  5. γυρλάντες με μπιλάκια.

cd-1 cd-4 cd

cd-3 cd-keri

14 thoughts on “Κατασκευές με οπτικούς δίδκους (cd)

  1. Δεν υπάρχει πιο γοητευτικό από την μετατροπή του άχρηστου σκουπιδιού σε όμορφο στολίδι.

    Καλά Χριστούγεννα, Αστροπελέκι!

  2. Καλημέρα Φώτη μου!!!
    Κρατάμε τα πάντα διότι μπορείς ακόμη και με ένα κεσεδάκι γιαουρτού να φτιάξεις θαύματα!
    Ανακύκλωση λέμε🙂

    Ευτυχισμένα Χριστούγεννα και για σένα Φώτη μου🙂

  3. Οι νηπιαγωγινες ειναι οι μεγαλυτερες ρακοσυλλεκτριες ξερετε… Μαζευουν τα παντα, αρκει να εχουν χωρο να τα αποθηκευσουν!!!

  4. Ξέρεις και αξιοποιείς καλλιτεχνικά και το πιο μικρό χαρτάκι…

    ΚΑΛΕΣ ΚΑΙ ΧΑΡΟΥΜΕΝΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΑΙΣΙΟΔΟΞΙΑ

    Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

  5. Πολύ καλό. Μ αρέσει που όλα αυτά τα ‘άχρηστα’ γίνονται κατι χρήσιμο και όμορφο.
    Καλά Χριστούγεννα να χεις, Καλό Νέο Χρόνο με υγεία και χαρά!

  6. Μαράκι μου δεν θα μπορούσα να διαφωνήσω!!! Για φαντάσου που λέω συνέχεια στους δικούς μου… Μην πετάτε αυτό, μην πετάτε εκείνο, βάλτε τα μου σε μια σακκουυυυυυυυλα!!!😆

    Ευτυχώς που υπάρχει και το αποθηκάκι του λέβητα για να αποθηκεύω….διαφορετικά….. 😆

  7. Γλαρένια μου δεν πετάω τίποτα! Μπορεί να έχω κόψει ένα χαρτόνι και να έχει μείνει ένα τετραγωνάκι. Ε, το κρατάω😛 Ποτέ δεν ξέρεις που θα σου χρειαστεί το οτιδήποτε!!!

    Καλές γιορτές και σε σένα καλή μου, Ευτυχισμένα Χριστούγεννα!!!!

  8. El Greco μου να σαι καλά!!! Έχω δει ένα σωρό κατασκευές που μπορούμε να φτιάχνουμε με ανακυκλώσιμα υλικά. Και είναι τόσο όμορφα!!!!

    Καλά Χριστούγεννα και σε σένα και με το καλό ο Νέος χρόνος!

  9. Ασε να δω που θα βαζω τα πραγματα μολις αρχισει σχολειο ξανα…Ηδη μου λενε οι μαμαδες πως γινονται καβγαδες στο σπιτι αν ξεχασει η μαμα και πεταξει πχ το ρολο απο το χαρτι υγειας…

    Με του Χριστού τη γέννηση
    κάνω ευχές για σένα
    να ‘ναι τα χρόνια σου πολλά,
    καλά κι ευτυχισμένα

  10. Αννούλα μου😆😆 Πολύ καλόοοο! Μου θυμίζει εμένα, όταν φωνάζω στους δικούς μου να μου κρατούν κάποια πράγματα😆 😆

    Ευτυχισμένα Χριστούγεννα!!!

Σχολιάστε

