Blogg-ικά βραβεία 2009


_proximityawardΤο βραβείο Proximidade περιγράφεται ως εξής:
«Αυτό το blog επενδύει και πιστεύει στην εγγύτητα – την εγγύτητα στο χώρο, το χρόνο και τις σχέσεις. Αυτά τα blog είναι εξαιρετικά γοητευτικά. Αυτοί οι bloggers προσπαθούν να βρουν και να γίνουν φίλοι. Δεν ενδιαφέρονται σε βραβεία για την προσωπική τους άνοδο! Η ελπίδα μας είναι όταν κοπούν οι κορδέλες των βραβείων αυτών, να αναπαραχθούν ακόμη περισσότερες φιλίες. Παρακαλώ δώστε περισσότερη προσοχή σ’ αυτούς τους συγγραφείς! Αυτό το βραβείο για Blog, πρέπει να δοθεί σε οκτώ αγαπημένους σας bloggers, και οι οποίοι με τη σειρά τους, θα το προτείνουν πάλι με τη σειρά τους, σε οχτώ αγαπημένους bloggers ο καθ’ ένας τους κ.ο.κ.». Προτείνεται το κείμενο να το συμπεριλάβετε στην αναρτησή σας.

Proximidade is described as follows:
«This blog invests and believes in PROXIMITY – nearness in space, time and relationships.These blogs are exceedingly charming.These kind bloggers aim to find and be friends.They are not interested in prizes for self-aggrandizement!Our hope is that when the ribbons of these prizes are cut, even more friendships are propagated.Please give more attention to these writers!This blog award should be sent to your favorite eight bloggers and they, in turn should forward to eight of their favorites»You should include the text for Proximidade (above) in your announcement blog.

Αυτό το βραβείο το έλαβα από τον αγαπημένο μου Θοδωρή και τον υπέροχο κήπο του και από την αξιαγάπητη δασκάλα μας την Αννούλα. Με τιμά πολύ, διότι δεν είχα φανταστεί ποτέ ότι θα μπορούσα να πάρω ένα βραβείο για τον σκοπό που αναφέρεται παραπάνω στο κείμενο. Σε ευχαριστώ πολύ καλέ μου, σ’ ευχαριστώ πολύ και εσένα και όλους όσους επισκέπτεστε αυτό το μπλογκ… ευχαριστώ για την εμπιστοσύνη σας🙂 Με κάνετε να θέλω να συνεχίσω περισσότερο δυναμικά… κάθε φορά όλο και λίγο παραπάνω να δίνω για εσάς!

Με τη σειρά μου, πρέπει και γω να απονείμω σε 8 μπλογκερς το βραβείο Proximidade. Θα είναι λίγο δύσκολο να διαλέξω… Αυτό που θα κάνω είναι να μοιράσω τα βραβεία… 4 για τα κοριτσάκια, 4 για τα αγοράκια… Έτσι για να είμαι δίκαιη🙂

Ξεκινώντας από την Αλκυόνη, δίνω το βραβείο στις:
Art, για την δημιουργικότητά της
Aννούλα, για ατόφια αγάπη που προσφέρει μέσα από τα παιδάκια της και τις σκανδαλιές τους
katelovegreg, για το γεγονός ότι είναι μαμά και την ανασχόλησή της, δημιουργικά, με τα παιδιά της
lifewhispers, για τις απίστευτες αλήθειες που γράφει… που ταυτίζονται με πολλούς-ες από εμάς.

Συνεχίζοντας στον Σείριο, δίνω το βραβείο στους:
El Greco, για τις ευαισθησίες του
Κάβειρος, για τις ανησυχίες του και τον σαρκασμό του
Ο άνθρωπος του μετρό, για τα απίστευτα γέλια που έχω ρίξει με τα κείμενά του
Φώτης, για την σοβαρότητά του, για την όμορφα τοποθετημένη κριτική του σε διάφορες καταστάσεις.

12 thoughts on “Blogg-ικά βραβεία 2009

  1. Σε ευχαριστώ πολύ, αν και πιστεύω πως υπάρχουν πολύ καλλίτερα ιστολόγια από το δικό μου*απλά τις σκέψεις μου καταγράφω..
    Εν καιρώ τακτό, θα «δώσω» κι εγώ το βραβείο:)

  2. Θέλω να αφιερώσω αυτό το βραβείο στη μαμά μου, που με έκανε τόσο έξυπνο, στο Θεό, που με έχει πείσει εδώ και χρόνια ότι δεν υπάρχει και με έχει απελευθερώσει συγγραφικά, στη γάτα μου, που κάθεται στα πόδια μου όταν γράφω κείμενα, και σε όλους όσους βοήθησαν στην παραγωγή του blog μου με τις κοτσάνες που είπαν και τις εκμεταλλεύτηκα για να τις μετατρέψω σε κείμενα!

    (και φυσικά το astropeleki, που μου έδωσε το βραβείο!)

    Φυσικά, εν καιρώ θα απονείμω κι εγώ τα δικά μου βραβεία!

  3. Εγώ περίμενα να γράψεις Υπέροχος Θοδωρής και τον κήπο του άλλα εντάξει καλό είναι και έτσι. Σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια, να είσαι εδώ για να μας δείχνεις πως μπορούμε να κάνουμε τα παιδιά μας σοφότερα και καλύτερα. Καλή εβδομάδα.

  4. Αστροπελέκι μου, σε ευχαριστώ πολύ αν και πιστεύω οτι υπάρχουνε πολύ πιο καλά blog απο το δικό μου.
    Άσε που το χω παραμελήσει εδώ και κατι βδομάδες.
    Να σαι καλά, θα δώσω τα δικά μου βραβεία εντός της ημέρας…

  5. Σε ευχαριστώ πολύ Αστροπελέκι!

    Δεν υπάρχει τίποτα καλλίτερο από το να ξέρεις ότι κάπου εκεί υπάρχουν φίλοι που σε νοιάζονται παρότι δεν τους έχεις δει ποτέ ή σχεδόν ποτέ. Και αυτό το βραβείο αυτό επιβεβαιώνει.

  6. Παράθεμα: Proximidade Award « Σημειωματάριο

  7. Αγαπημένη μου δασκάλα δεν το είχα δει αυτό σε ευχαριστώ πολυ γλυκιά μου
    Τυχαια το βρήκα πριν απο λιγο που κατι εψαχνα στο google
    και παλι ευχαριστω σε φιλω

Σχολιάστε

