Όχι ρε γαμώτο… ΜΕΓΑΛΩΝΩ!


Πέρασε ένας χρόνος από το περσυνό μου ποστ…. Σαν ήμερα που λέτε, ΓΕΝΝΗΘΗΚΑ!!! Ναι, αυτό το μέγιστο θαύμα συνέβη!
Αυτό που σκέφτομαι βέβαια τώρα είναι ότι… κλείνω τα 25 … και όχι ρε γαμώωωωτο…. ΜΕΓΑΛΩΩΩΩΩΝΩ… Αυτο το 25… σας το είπα;;;; Δεν μου αρέσει καθόλου… καθόλου… Ανεβαίνω 5ετία και σε λίγα χρόνια θα φτάσω τα 30… Μπρρρρρρρρ Παναγίτσα μου!

Δεν θα σας πω τίποτα άλλο… Τα είπα όλα πέρσυ… Α! Μπορώ να προσθέσω δυο πραγματάκια ακόμη…
1. Το ότι ανανεώθηκε η σύμβαση μου και συνεχίζω να δουλεύω για μια ακόμη χρονιά…
2. Το ότι έδωσα άλλη μια φορά ΑΣΕΠ και εύχομαι να μην ξαναδώσω…. γ@μώ την επαγγελματική μου αποκατάσταση!!!

Σα να βρίζω λίγο παραπάνω από το κανονικό μέσα σε ένα ποστ… Δεν είναι του στυλ μου… Αυτό το 25 φταίει για όλα😆 😆 😆

Κοπιάστε φίλοι μου καλοί και αγαπημένοι!!!
Το Τριώδιο το ανοίγω εγώωωωω … τέτοιο καρναβάλι που είμαι!!!😆

untitled-1

26 thoughts on “Όχι ρε γαμώτο… ΜΕΓΑΛΩΝΩ!

  1. χρονιά πολλά και από εδώ με υγεία υγεία υγεία και παλί υγεία
    Και σταμάτα πια με την ηλικία σου γλυκιά μου μια χαρά είσαι με κανείς και νιώθω γρια στα 35 μου

  2. Μαράκι μου σε ευχαριστώ πολυυυυυυυυυύ πολύ πολύ πολύ!!!!🙂

    Βίκυ μου αχαχαχαχαχα ωραία τα λες! Απλά νιώθω τελείως διαφορετικά το 22-23 από το 25… γι’ αυτό μου χει ερθει κάπως!!!😆

  3. Χρονιά πολλά σου εύχομαι ότι ποθείς.Μην ανησυχείς για το 25 ο κάθε άνθρωπος είναι αυτό που αισθάνεται όσα χρόνια και αν περάσουν, εγώ είμαι 23 αλλά αισθάνομαι 18 το χειρότερο είναι να είσαι 18 και νιώθεις γρια με άσπρα μαλλιά έχω συναντήσει και τέτοια άτομα για αυτό και το αναφέρω. Καλές δημιουργίες

  4. χρονια πολλαααα αστροπελεκι!!
    εελα, μην παραπονιεσαι, κι εγω κλεινω τα 26 σε λιγο καιρο. αλλα λεω να το παρω ψυχραιμα. χεχε

    καλημερες!

  5. Art μου σε ευχαριστώ πολύ πολύ!!!!

    Δεν με συμφέρει καθόλου να λέω είμαι όσο φαίνομαι, γιατί φαίνομαι μεγαλύτερη😆

    Ψιθυράκι μου σε ευχαριστώ πολύ πολύ!!!!

  6. Χρόνια πολλά κι από μένα!!

    Είναι η πρώτη φορά που σου γράφω αν και παρακολουθώ το blog σου αρκετό καιρό… Μπράβο πολύ καλή δουλειά!!

  7. Να τα κατοστήσεις. Όσο για το 25 μην ανησυχείς. Εγώ έκλεισα 28 πριν μερικές βδομάδες αλλά νιώθω σαν να είμαι 18, τίποτα δεν αλλάζει, όσο νιώθεις είσαι κι άσε τα χρόνια.
    Μμμμμμμ γλυκά!!!

  8. Happy Birthday to you!!!! Να τα εκατοστήσεις καλή μου…μην παραπονιέσαι, είσαι στην καλυτερή σου ηλικία…να την ζήσεις και να την γλεντήσεις όσο μπορείς περισσότερο…
    φιλιά πολλά και καλό συ βράδυ!!!🙂

  9. Αν στενοχωριέσαι για τα 25, τι θα κάνεις για τα 40, 50; Είσαι στην καλύτερη ηλικία. Απόλαυσέ την!!! Να τα εκατοστήσεις!

  10. El Greco σε ευχαριστώ πολυ🙂
    Είναι διαφορετικό για τους άνδρες βρε! Εσείς όσο μεγαλώνετε και καλα ωριμάζετε!!!!😛
    Γλυκάαααα…. έφτιαξα πάλι 2 τσιζ κέικ… πω πωωω τρελαθήκανε όλοι!!!

    Μοναχικό μου αστέρι να είσαι καλά, σε ευχαριστώ πολύ πολύ! Μου το λένε πολλοί ότι τα 25 είναι η καλύτερη ηλίκία… Σήμερα πάντως είμαι 25+1😆

    Δέσποινα μου, μου πέρασε και αυτό από το μυαλό και φρίκαρα!!! Και πάμε πιο κοντά..στα πρώτα άντα!😆

  11. Αγαπητό αστροπελέκι, χρόνια σου πολλά και καλά!
    Όπως λέει και ο σοφός λαός, πρέπει να είμαστε περήφανοι για κάθε χρόνο που κλείνουμε! Ειδικά εσύ, με τόσα που μας προσφέρεις! Να τα εκαστοστήσεις!

  12. Χρόνια Πολλά από μια 52άχρονη δασκάλα.Σου εύχομαι όταν φτάσεις στην ηλικία μου ν’αγαπάς ακόμη τη δουλειά σου και να θέλεις να προσφέρεις όσο και σήμερα.
    Όμως δε σε φοβάμαι εσένα ,είσαι τόσο δημιουργική και χαίρομαι πραγματικά που σε γνώρισα ,έστω και μέσα απ’την ιστοσελίδα σου.
    Τολμώ να σε καλέσω στη Χίο για διακοπές,η μικρή μου κόρη, δικηγόρος, είναι στην ηλικία σου.

  13. Πρόβατο με κασκόλ σε ευχαριστώ πολύ πολύ! Θα συνεχίσω να είμαι έτσι🙂

    Μαρια μου σε ευχαριστώ πολύ πολύ, να είσαι καλά! Εύχομαι και γω, όσο χρονών και να φτάσω, να είμαι έτσι πάντα!!!
    Σε ευχαριστώ πολύ και για την πρόσκληση🙂 Είσαι πολύ καλή🙂

  14. Χρόνια σου πολλά και καλά κούκλα μου. Και σε παρακαλώ μην τρελαίνεσαι με την ηλικία σου γιατί μετά τι να πω κι εγώ που είμαι 43. Να κοιτάς να περνάς καλά στην ζωή σου,να έχεις υγεία και … φρόντισε αφού αγαπάς τόσο τα παιδιά να αποκτήσεις σύντομα και δικά σου παιδάκια (φαίνεται πολύ ότι είμαι της παλιάς σχολής!!!) Πάντως η γιαγιά μου έλεγε: στα 20 που είσαι νέα και ωραία να τον βρεις και στα 25 να τον παντρευτείς. Εγώ ακολούθησα τη συμβουλή της και αυτή τη στιγμή έχω δύο καταπληκτικά παιδιά. Η κόρη μου είναι 15 χρονών και με έχει φτάσει στο μπόι (που δεν είναι και λίγο 1,85!!!) και ο γιός μου 12. Σου εύχομαι και σένα λοιπόν μια τέτοια ευτυχία.
    Συγνώμη που παρασύρθηκα με την πολυλογία μου. Και πάλι ό,τι επιθυμείς. Πολλά φιλιά και καλό βράδυ.

  15. Γεια σου καλή μου e- psili😉
    Σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου!
    Τρελαίνομαι από την άποψη ότι έφτασα 25 και δεν έχω κάνει ακόμη σημαντικά βήματα στη ζωή μου, γιατί έτσι τα χει φέρει η τύχη, όπως για παράδειγμα η επαγγελματική αποκατάσταση, που θεωρώ και πιο σημαντικό!Με παλιαότερα δεδομένα, οι άνθρωποι στα 25 είχαν μόνιμη δουλειά, όποιος και αν ήταν ο τομέας τους. Εμείς εδώ πασχίζουμε και δεν έχουμε όυτε ασφάλεια… ούτε λόγος δε για ένσημα!

    Τα υπόλοιπα έρχονται… και γω θεωρώ ότι από εδώ και πέρα και η οικογένεια πρέπει να πάρει τον δρόμο της σιγά σιγά. Είναι ιδανική ηλικία🙂

    Σε ευχαριστώ πολύ και πάλι, καλό σου βράδυ και φιλιά στα υπέροχα παιδιά σου🙂 Να τα χαίρεσαι🙂

  16. χρονια σου πολλα να τα εκατοστησεις εγω ειμαι
    πατερα σας και παππους εχω δυο εγγονια σου ευχομαι υγεια

  17. ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΜΕΝΑ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ! ΣΗΜΕΡΑ ΣΕ ΔΙΑΒΑΣΑ ΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΚΑΙ ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΩΡΑΙΑ ΣΥΜΠΤΩΣΗ. Η ΚΟΡΗ ΠΕΡΑΣΕ ΣΤΗ ΙΔΙΑ ΣΧΟΛΗ ΜΕ ΤΗ ΔΙΚΗ ΣΟΥ ΑΛΛΑ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ, ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ Α’ ΕΞΑΜΗΝΟ ΚΑΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΑΝΕΥΤΥΧΕΙΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΙΔΙΑ ΞΕΤΡΕΛΛΑΜΕΝΗ ΜΕ ΤΗΝ ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΗΣ . ΤΩΡΑ ΚΟΙΜΑΤΑΙ ΓΙΑΤΙ ΑΥΡΙΟ ΠΡΩΙ ΠΡΩΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΕΙ ΣΕ ΕΝΑ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΓΙΑ ΜΙΑ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ » ΨΥΧΟΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΕΠΙΔΡΑΣΕΙΣ….» ΜΕ ΠΛΑΣΤΕΛΙΝΕΣ ΚΛΠ. ΝΑ ΣΑΙ ΚΑΛΑ ΛΟΙΠΟΝ ΚΑΙ ΕΥΧΟΜΑΙ ΚΑΛΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ

  18. Κατερίνα μου σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές🙂

    Εύχομαι καλή συνέχεια στην κόρη σου και να της μεταφέρεις ότι έχει διαλέξει ένα από τα καλύτερα επαγγέλματα! Θα το δει και στην πράξη! Μπορεί στην αρχή, όταν θα μπει στην δικιά της τάξη, να πάθει ένα σοκ αν δεν την ακούνε τα παιδιά, αλλά όλα είναι θέμα προσαρμογής! Εύχομαι να είναι απλά δημιουργική, να αγαπάει τα παιδιά, να χαίρεται μαζί τους και να αγαπάει αυτό που κάνει. Για όποια βοήθεια, μην διστάσει να με ρωτήσει και η ίδια🙂 Εδώ είμαι για να βοηθήσω, ό,τι περνά από το χέρι μου🙂

    Καλή επιτυχία στην αυριανή της πρακτική άσκηση🙂

Σχολιάστε

