Πασχαλινά πατρόν για τζάμια


Ετοιμαστείτε για μια γερή δόση μεγάλων φιγούρων με πασχαλινά πατρόν για τζάμια.

beollkvasas bosterzeit-31 ablakkepek-tavaszhusvet-mintak00071 ablakkepek-tavaszhusvet-mintak00191 1dsc02332 1dsc02265

Τα αποτελέσματα:
Ο Τοξοβόλος… Λέγκολας τρέμε!!!
img_2619

Ο Ναύτης… I am a sailor man.. hm rabbit!!!
img_2618

Ο Υπναράς… Ξύπνα Βασίλη,,,,!!!!
img_2588

Οι χήνες
img_2617 img_2616

Το κοκόρι
img_2615

Ορίστε και πως φαίνονται στα τζάμια του παιδικού σταθμού:
img_2622

img_2620

img_2625

img_2624

img_2623

19 thoughts on “Πασχαλινά πατρόν για τζάμια

  1. Πολύ όμορφα πατρόν!!!

    Μία ερώτηση έχω… φαίνονται το ίδιο και απ’ έξω από το τζάμι;

  2. Σε ζηλεύω . Εμείς δε στολίζουμε τα τζάμια μόνο την τάξη .φοβερές οι ιδέες σου . Ωραία !!!! θα έχω δουλειά για το Σ.Κ . καλή συνέχεια .

  3. Πέννυ μου σε ευχαριστώ πολύ! Και απ’ έξω από το τζάμι φαίνονται ακόμη πιο όμορφα! Ω ναι🙂

    Μαρία μου πιάσε δουλειά! Και η τάξη να στολιστεί, δίνει χρώμα και σου αλλάζει την διάθεση! Καλές κατασκευές🙂

  4. Ζηλεύω που η τάξη μου δε διαθέτει μεγάλη τζαμαρία, για να μπορώ να τη στολίζω με όλα αυτά τα υπέροχα σχέδια.
    Βέβαια, σε κάποια κατασκευή θα βρούν τη θέση τους όλα αυτά τα πανέμορφα πατρόν.
    Μπράβο Αστροπελέκι πολύ μασ βοηθάς με ολες τις ιδέες που μας δίνεις.

  5. Πρέπει να είσαι η μοναδική που δηλώνει ότι θα «κλέψει» αχαχαχαχαχαχαχααχχααχαχα😆 😆

    Καλή δουλειά Αννούλα μου🙂

  6. Δεν έφτασε ακόμη, αλλά για εμάς που προνοούμε να έχουμε στολισμένη τάξη, όλα έρχονται πιο νωρίς😀

    Πλάκα πλάκα 5 βδομάδες μένουν και περνούν γρήγορα🙂

  7. Άμα ο άνθρωπος έχει τρέλα μέσα του😛 😆

    Κατερίνα μου είμαι ανυπόμονο άτομο, οπότε κάθομαι μέχρι αργά το βράδυ για να τα τελειώσω.🙂

Σχολιάστε

