Καλή Ανάσταση!!!


Μεγάλη Δευτέρα ήρθε και φεύγει… 2 μέρες ακόμη δουλειάς και μετά διακοπές του Πάσχα!
Από σήμερα και μέχρι την άλλη Πέμπτη δεν θα κάνω κάποια δημοσίευση, καθώς με τα πασχαλινά μας τελειώσαμε και την Μεγάλη Πέμπτη αναχωρώ για Ρόδο, για να δω την μέλλουσα βαφτιστήρα μου και να κάνω Πάσχα μαζί με τους κουμπάρους μου και όλη την οικογένεια.

Σας εύχομαι ολόψυχα καλή Ανάσταση και καλό Πάσχα!!!
Να περάσετε καλά, να ξεκουραστείτε, να γεμίσετε τις μπαταρίες σας και με το καλό να γυρίσετε πίσω!
Προσοχή στους δρόμους🙂

26 thoughts on “Καλή Ανάσταση!!!

  1. Καλή Ανάσταση και καλό Πάσχα σε σένα και στην οικογένειά σου αστροπελέκι μου, σου εύχομαι ό,τι καλύτερο και πάνω από όλα ψυχική και πνευματική ανάταση…

    πολλά φιλιά!

  2. Καλή Ανάσταση και καλό πάσχα σε όλους. Ανακάλυψα τώρα πρόσφατα αυτήν την καταπληκτική παρέα και ελπίζω να γίνω κι εγώ μέλος της. Πολλά συγχαρητήρια αστροπελέκι μου για όλα. Σε ευχαριστούμε για όλα όσα μας δίνεις… Καλά να περάσεις και καλή ξεκούραση.

  3. Σε ευχαριστώ πολύ Ιωάννα μου! Καλή Ανάσταση! Καλώς ήρθες στο μπλογκ μου🙂

    Καλή Ανάσταση επίσης!!! Καλή ξεκούραση Φώτη μου🙂

  4. Καλή ανάσταση.

    ΑΝΑΣΤΑΣΗ

    «Εγώ!
    Η πέτρα!
    Η ταφόπετρα!
    Φωτιάς δισέγγονο!
    Βουνού αγγόνι!
    Εργατιάς παιδί!

    Εγώ!
    Η αειπαγής εγώ!
    Εγώ η δύσρηκτος!
    Τ’ ήταν αυτό που μου ‘γινε;

    Εγώ που ως κι ο σεισμός τρεις μέρες πριν
    ούτε που μ’ έσεισε…
    Εγώ που ως και το θάνατο τον φυλακίζω…
    Εγώ!
    Το σύνορο φωτός και σκότους!
    Που δέκα ρωμαλέοι ρωμαίοι στρατιώτες
    για να με σείσουν συνερύουν…
    ξάφνου
    κι ενώ φρουρούσα έναν Ναζωραίο
    έτσι,
    χωρίς να το θελήσω,
    δίχως ν’ αφεθώ,
    βρέθηκα απ’ το ‘να μέρος στ’ άλλο στη στιγμή
    αφήνοντας ολάνοιχτο τον τάφο.
    Σα να ‘μουν πούπουλο σου λέω…
    ή σαν αέρας…
    κι ούτε…»

    Γιώργης Χολιαστός

  5. Xριστός Ανέστη!

    Χρόνια πολλά, με υγεία και αληθινή Αγάπη.

    Η Ανάσταση του Κυρίου ας φέρει και την Ανά(σ)ταση στις ψυχές μας…

    Κώστας
    vloutis.wordpress.com
    vloutis.blogspot.com

  6. Χριστός Ανέστη, αγαπητή Ευδοκία!
    Πέρασες καλά στη Ρόδο;
    Πολλούς χαιρετισμούς από τη Μόσχα.
    P. S. Κοίτα τι κυρά Σαρακοστή φτιάξαμε εγώ και τα παιδιά μου: http://mkharitonova.livejournal.com/5386.html Έδοσα και ένα link στη δική σου κατασκευή για να γνωρίσουν όσοι διαβάζουν τη σελίδα μου τα γνήσια ελληνικά έθιμα!

  7. Αληθώς ο Κύριος Μαρία μου! Πέρασα πολύ ωραία, είδα και τους κουμπαρους και τους φίλους μου και ήταν σα να μην έλειψα ποτέ😀

    Τα είδα αυτά που λες, σε ευχαριστώ πολύ πολύ!!!!

  8. Κοίτα εδώ, τις παραδοσιακές ρωσικές κούκλες από ύφασμα http://www.rukukla.ru/article/trya/ Στο κάτω μέρος της σελίδας έχει ένα κατάλογο, αν πας σε κάθε σύνδεση απο κει, θα δεις και οδηγίες.
    Μου αρέσουν πολύ τέτοιες κούκλες, είναι απλές, αλλά κάπως… πραγματικές, ζωντανές και δίνουν τόση χαρά στα παιδιά.

  9. Αχ σ ευχαριστώ Μαρία μου! Είναι πανέμορφες! Βέβαια ρώσικα δεν ξέρω να διαβάζω, αλλά απο την εικόνα θα μπορέσω να τα βγάλω πέρα🙂

Σχολιάστε

