Μουσικοκινητικό παιχνίδι – One two ska sou sou


Σκοπός του μουσικοκινητικού αυτού παιχνιδιού είναι να καταλάβουμε πόσο καλά αντανακλαστικά έχουν τα παιδιά.

Όταν παίζει η μουσική, τα παιδιά κινούνται, χορεύουν, χοροπηδούν. Όταν η μουσική σταματάει, τα παιδιά πρέπει να κάτσουν στον ποπό τους. Μπορείτε να παίξετε πολύ με την συχνότητα σταματήματος-ξεκινήματος της μουσικής, καθώς και να τους κάνετε συχνές παύσεις την ώρα που πάνε να σηκωθούν, με αποτέλεσμα να κάθονται ξανά και ξανά χωρίς να το περιμένουν.

Το παιχνίδι είναι πολύ διασκεδαστικό για τα παιδιά. Χορεύουν και γελούν ασταμάτητα!!!

9 thoughts on “Μουσικοκινητικό παιχνίδι – One two ska sou sou

  1. Μια τρέλα είναι τα παιδιά. Και πραγματικά και μεταφορικά.. Μακάρι να βρίσκεις τρόπους να τα κάνεις να χαίρονται και να τα τιθασεύεις.. Φιλιά και καλημέρα

  2. Αδελφούλη μου καλη σου μέρα! Προσπαθώ να τους κινώ όσο μπορώ το ενδιαφέρον γιατί είναι και ζωηρά τα άτιμα!!!!!

    Κάβειρέ μου :lol: Τα έχω σε εγρήγορση καλεεεε!!!!! Στο χορό τους βάζω όλους, θέλουν δε θέλουν :P

  3. Geia sou astropeleki!!!8aumazw ti douleia sou kai tis idees sou!eimai kainourgia sto epaggelma kai me boi8as pragmatika polu…psaxnw auto to tragoudi polu kairo!pws legete?

  4. Γεια σου Αlikwni :) Καλώς ήρθες στο μπλογκ και σε ευχαριστώ πολύ!
    Το τραγούδι λέγεται one tow ska sou soθ, όπως το έχω και στο βίντεο. Είναι από τα Ζουζούνια ;)

  5. γεια σου κι απο μενα αστροπελεκι.ειμαι η κλαιρη και ασχολουμαι κι εγω με τετοιου ειδους δραστηριοτητες.το συγκεκριμενο παιχνιδι το παιζουμε κι εμεις αρκετα συχνα γιατι τους αρεσει πολυ και με διαφορες μουσικες και παραλλαγες.για παραδειγμα,αντι να καθησουν κατω ,πρεπει καθε φορα να κανουν μια διαφορετικη κινηση..η να καθησουν ακουνητα μεχρι να τα αγγιξει καποιος στην παλατη..κ.α.μου αρεσει πολυ το μπλογκ σας και θα ηθελα να παρω ιδεες για αλλα τετοια παιχνιδια.το δικο μας το προβλημα ειναι οτι κινουμαστε σε μια μικρη ταξη,και αυτο που προσπαθω να πετυχω,ειναι να παιζουμε παιχνιδια σαν αυτο,που απο τη μια ειναι πολυ γρηγορο και διασκεδαστικο,αλλα απτην αλλη,δεν καταλαμβανει πολυ χωρο.σε παρακαλω,αν εχεις κατι στο μυαλο σου προτεινε μου.σε ευχαριστω πολυ.

  6. Γεια σου Κλαίρη μου! Φυσικά και θα κοιτάξω το βιβλίο με τασ παιχνίδια για να σου πω και άλλα παρόμοια αφού έχεις θέμα χώρου. Να είσαι καλά!!! :)

Υποβολή απάντησης

