Βραβείο: Ένα αξιαγάπητο blog


Έλαβα από την αγαπημένη μου μαμά Βίκυ το βραβείο για ένα αξιαγάπητο blog.

ΒΡΑΒΕΙΟ

Σε ευχαριστώ πολύ καλή μου μαμά🙂

Οι κανόνες είναι:

1. Δεχτείτε αυτό το βραβείο, αναρτήστε το στο blog σας, μαζί με το όνομα του ατόμου που σας βράβευσε, και το λινκ στο blog

2. Απονείμετε το βραβείο αυτό σε άλλα 15 αξιαγάπητα blogs. Θυμηθείτε να επικοινωνήσετε με τους bloggers και να τους ενημερώσετε ότι τους επιλέξατε γι΄ αυτό το βραβείο.

Εγώ θα ήθελα να απονείμω σε όλο το blogroll μου το βραβείο αυτό, καθώς είναι αξιέπαινη η προσπάθεια όλων των φίλων να δημιουργήσουμε έναν δικό μας κόσμο!

9 thoughts on “Βραβείο: Ένα αξιαγάπητο blog

  1. Καλημέρα , πρωινή είμαι και άρχισα να σουλατσάρω με το καφέ στο χέρι για να ξυπνήσω .. χαίρομαι που βρήκα το μπλοκ σου , λατρεύω τέτοια μπλοκ. θα σου ξανάρθω και χαίρομαι για το βραβείο σου!

  2. Πολλά μπράβο για το βραβείο που πήρες astropeleki ! Πάντα τέτοια ! Καλησπέρα και καή εβδομάδα εύχομαι.

  3. Μπράβο Ευδοκία για το βραβείο!!! Να είσαι σίγουρη ότι σου αξίζει και με το παραπάνω…Καλή εβδομάδα σου εύχομαι.

  4. Δε ξέρω τλι λένε οι άλλοι, εγώ ξέρω πως όποιος παίρνει βραβείο κερνά!(βολεύομαι και με καφέ, αν και το φαγητό το προτιμώ!)

  5. Γεια σου ποιητή μου! Σε ευχαριστώ πολύ, καλή βδομάδα και σε σένα!

    Κατερίνα μου καλή να είσαι καλά!!! πολλά φιλιά!!!!

    Φωτεινήμουσε ευχαριστώ πολύ και σένα, να είσαι καλά!!!

    Κάβειρέ μου έτσι ε;;;; Σου έχω στείλει και σένα στην ουσία το βραβείο…. Να δω ποιος θα πρωτοκεράσει😛

  6. Η απονομή που με χαροποίησε ιδιαιτέρως!!! Βρήκα επιτέλους κι εγώ λίγο χρόνο να σου πω ευχαριστώ για όλα τα εκπληκτικά που διαβάζω στο blog σου και που μου φέρνουν νοσταλγία μιας και φέτος για πρώτη φορά δεν είχα τάξη… Μέσα από τις εμπειρίες σου τα ξαναζούσα. Φιλιά πολλά! Και συγχαρητήρια που με καλοσύνη και ανιδιοτέλεια μοιράζεσαι το υλικό σου. Εύχομαι ο.τι ζητάς να σου δίνεται στη ζωή, γιατί προσφέρεις και το αξίζεις.

Σχολιάστε

