Ευχάριστα νέα!


Σας έχω ευχάριστα νέα!!! Και θέλω να τα δηλώσω και εδώ γιατί είμαι σίγουρη ότι θα χαρείτε και σεις μαζί μου!!!

Σήμερα βγήκαν τα αποτελέσματα του γραπτού διαγωνισμού ΑΣΕΠ και με ενημέρωσε η αδελφή μου τηυν ώρα που ήμουν ακόμη στη δουλειά για την επιτυχία μου! Δεν είμαι στους διορισθέντες αλλά τα πήγα πάρα πολύ καλά, με τελικό βαθμό 80,95 και σειρά κατάταξης 915 σε όλη την Ελλάδα! Παίρνουν 602 άτομα μόνιμους, οπότε πολύ σύντομα θα με καλέσουν αναπληρώτρια. Είμαι πάρα πολύ χαρούμενη, πολύ ευτυχισμένη και δεν μπορώ να συνειδητοποιήσω ότι έγραψα τόσο καλά! Το περίμενα και δεν το περίμενα… Είχα μια αμφιβολία μέσα μου μην χαντακωθώ, αλλά τελικά όλα πήγαν καλά. Ευχαριστώ το Θεό που δούλεψα πάνω στο αντικείμενο μου, που δείχνει το πόσο πολύ με βοήθησε και στο άγχος μου αλλά και στην άνεσή μου να φέρω εις πέρας την οποιαδήποτε δραστηριότητα θα μου ζητούσαν να αναλύσω. Η εμπειρία είναι πολύ μεγάλο πράγμα, πραγματικά! Η πράξη διαφέρει πολύ από την θεωρία…

28 thoughts on “Ευχάριστα νέα!

  1. καρδουλα μου συγχαρητήρια!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ!!!!!! σου αξίζουν τα καλύτερα
    πολλές φιλούμπες στα μούτρα

  2. ΤΑ ΠΙΟ ΘΕΡΜΑ ΜΟΥ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ.
    ΧΑΡΗΚΑ ΠΟΛΥ, ΓΙΑΤΙ ΣΕ ΝΙΩΘΩ ΣΑΝ ΕΝΑ ΠΟΛΥ ΦΙΛΙΚΟ ΜΟΥ ΠΡΟΣΩΠΟ!!!

  3. Μαρία μου σε ευχαριστώ πολύ καλή μου! Γι’ αυτό ακριβώς και το μοιράστηκα και με όλους σας, γιατί είμαι σίγουρη ότι θα χαιρόσασταν🙂

  4. Συγχαρητήρια Αστροπελέκι μου. Σου εύχομαι τα καλύτερα γιατί το αξίζεις.
    Καλό καλοκαίρι!

  5. Αγαπητό Αστροπελέκι συγχαρητήρια!!! Το αξίζεις γιατί κάνεις σπουδαία δουλειά! Είναι η πρώτη φορά που σου γράφω και χαίρομαι ιδιαίτερα. Και πάλι μπράβο!

  6. varvaroulita σε ευχαριστώ πολύ, ακόμη περισσότερο που διάλεξες το πρώτο σου σχόλιο να είναι σε αυτό το ποστ🙂 Να είσαι πάντα καλά🙂

  7. Μπράβο σου Ευδοκία μου . Εύχομαι τα ευχάριστα του διορισμού σου να τα μάθουμε σύντομα. Αντε τώρα φαντάζομαι τι ωραίες διακοπές θα κάνεις. φιλάκια

  8. Βίκυ μου να είσαι καλά!!!!

    Κατερίνα μου σε ευχαριστώ πολύ! Όντως θα κάνω πολύ ωραίες διακοπές! Μες το χαμόγελο είμαι😉

    Κάβειρέ μου σε ευχαριστώ πολύ πολύ🙂

  9. ΠΟΛΛΕΣ ΕΥΧΕΣ.
    ΚΑΛΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ ΚΑΙ ΣΥΝΤΟΜΗ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ
    ΟΠΟΥΔΗΠΟΤΕ ΣΕ ΚΑΛΕΣΟΥΝ.

  10. Συγχαρητήρια!!!!
    Εύχομαι να σε καλέσουν σύντομα,γιατί η εκπαίδευση έχει ανάγκη παιδαγωγούς σαν εσένα.
    Πολλές φορές με βοήθησες με τις ιδέες σου και τη δημιουργικότητά σου!!!!

  11. Συγχαρητήρια Ευδοκία μου! Χάρηκα πάρα πολύ γιατί το αξίζεις πραγματικά!! Τέλεια η θέση σου!! Εγώ είμαι στην 2.049. Λες να έχω καμιά ελπίδα για του χρόνου?? Με το καλό να μας πεις και τα νέα της τοποθέτησης! Πάντα επιτυχίες να`χεις!
    Φιλάκια!!!

  12. Γεια σου Άντριά μου!! Πολλά συγχαρητήρια και σε σένα για την επιτυχία σου στον διαγωνισμό! Σ ευχαριστώ πολύ από την μεριά μου🙂

    Κοντά στο 2000 που είσαι, νομίζω πως μπορεί και να προλάβεις. Και το λέω αυτό γιατί μια φίλη μου που πέρσυ ήταν κοντά στο 1300, την ειδοποίησαν. Απλά δε νομίζω οι πιθανότητες να είναι 50-50.

  13. Άντριά μου εγώ εύχομαι να είσαι τυχερή και να σε πάρουν! Και γω μέχρι τελευταία στιγμή την [προηγούμενη φορά ήμουν αισιόδοξη ότι θα με πέρνανε. Ε δεν με πήρανε, αλλά δεν πειράζει.

    Το ό,τι θα περάσουμε καλά το καλοκαίρι εννοείται!!!🙂
    Καλά να περνάς καλή μου!

  14. Πολλά συγχαρητήρια! Αν και νομίζω πως αν ο διαγωνισμός λάβαινε υπόψη του το blog σου, θα είχες διοριστεί πρώτη! Και πάλι συγχαρητήρια, τα αξίζεις! Πολλά φιλιά και ευχαριστώ για τις πολλές και δημιουργικές ιδέες!

  15. Πρόβατο με το κασκόλ (καλοκαιριααααααάτικά😛 ) σε ευχαριστώ πολύ! Να εισηγηθούμε τότες στα δικαιολογητικά των προκηρύξεων να λαμβάνουμε υπόψιν και τα blogs😛 Θα ήταν πολύυυυ πολύυυυ θετικό και θα έδινε πολλάααα πολλάααα μόρια😆

Σχολιάστε

