Το ναυτάκι του Αιγαίου


Το ναυτάκι του Αιγαίου είμαι εγώ
μες στις θάλασσες πάντα γυρνώ,
τρικυμίες και φουρτούνες αψηφώ
μες στο κυμα πάντα ζω!!!

Το ναυτάκι ξέρει να τραβάει κουπιά
τράλαλαλαλαλαλα
τρικυμίες και φουρτούνες αψηφώ
μες στο κυμα πάντα ζω!!!

Το ναυτάκι ξέρει να τραβάει σκοινιά
τράλαλαλαλαλαλα
τρικυμίες και φουρτούνες αψηφώ
μες στο κυμα πάντα ζω!!!

Το ναυτάκι ξέρει να φοράει γυαλιά
τράλαλαλαλαλαλα
τρικυμίες και φουρτούνες αψηφώ
μες στο κυμα πάντα ζω!!!

Το ναυτάκι ξέρει και να κολυμπά
τράλαλαλαλαλαλα
τρικυμίες και φουρτούνες αψηφώ
μες στο κυμα πάντα ζω!!!

Το ναυτάκι ξέρει και να χαιρετά
τράλαλαλαλαλαλα
τρικυμίες και φουρτούνες αψηφώ
μες στο κυμα πάντα ζω!!!

6 thoughts on “Το ναυτάκι του Αιγαίου

  1. Συγχαρητήρια Αστροπελέκι για τα τη δουλειά σου!! Είσαι πραγματική παιδαγωγός, με όλη τη σημασία της λέξεως!!! Παρακολουθώ καθημερινά τις αναρτήσεις σου και ανυπομονώ να μεγαλώσει η κορούλα μου (τώρα είναι 5 μηνών) για να κάνω μαζί της όλα αυτά τα υπέροχα πράγματα που μας παρουσιάζεις!
    Να είσαι πάντα καλά και να μας δίνεις ιδέες για δημιουργία!!

  2. Σε ευχαριστώ πολύ Partalaki! Αγαπάω αυτό που κάνω και μου αρέσει να βοηθάω και να σας δίνω ιδέες!!!🙂 Χαίρομαι πολυ που σου αρέσουν οι αναρτήσεις μου και εύχομαι ό,τι καλύτερο σε σένα και την οικογένειά σου και να χαίρεσαι την μικρούλα σου🙂

  3. τι γίνεται Ευδοκία μου , έφτασες στη Ρόδο η ακόμη ? Εμεις ακόμη Αθήνα αλλά ευτυχώς σήμερα δίνει τελευταίο μάθημα ΓΛΩΣΣΑ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΝΟΗΣΗ και φεύγουμε στις 18 για ΝΑΥΠΛΙΟ. Θα είμαστε εκεί μέχρι τις 5 του Σεπτέμβρη. Αν βρεθείς κατά κει μου το λες γιατί θαχω το Laptop μαζί με σύνδεση INTERNET ON THE GO , άρα πες το και σε περιμένουμε. φιλάκια καλά μπάνια και πολλή πολλή ξεκούραση, να γεμίσουν οι μπαταρίες γιατί παιδάκι μου τις ξεζούμισες φέτος !!!!!!

  4. Κατερίνα μου γύρισα χτες από Ρόδο και πέρασα πάρα πολύ ωραία συν το γεγονός φυσικά ότι έγινα νονά😉
    Διακοπές πλέον κανονικές και πολυήμερες στις 8 Αυγούστου με αναχώρηση για Νάξο μέχρι τέλος Αυγούστου!!!!

    Ναύπλιο ε;;;; Η αλήθεια είναι ότι θέλω να έρθω με την παρέα μου προς τα εκεί με αφορμή να στρώσω και το καινούργιο μου αυτοκίνητο😀 Οπότε, να άλλη μια αφορμή😉 Σ ευχαριστώ πολύ!!!!

    Καλά αποτελέσματα στην κόρη σου🙂

  5. Καλησπερα κοριτσι!!!Διαβαζοντας τις προηγουμενες αναρτησεις σου επεσα πανω στα ευχαριστα.Μπραβο κουκλα!!!Ευχομαι συντομα να σε καλεσουν αναπληρωτρια και να ερθει γρηγορα και ο διορισμος.Φιλακια πολλα

Σχολιάστε

