AstropeleκάΤΣi…. αλά Κρητικά!!!!


Ευχάριστα νέα έχω να σας πω!!! Από τώρα και για 1 χρόνο περίπου θα εκπέμπω όχι από Αθήνα αλλά από την Κρήτη!!!!!!
ΝΑΙ ΝΑΙ ΝΑΙ!!!! Βγήκε σήμερα η Γ φάση αναπληρωτών και φεύγω για Ηράκλειο Κρήτης άμεσα!!!!! Έχω μείνει από το σοκ….. δεν μπορώ να το πιστέψω, διότι άρχισα να ψιχοπλακώνομαι με αυτά που διάβαζα στο pde.gr, ότι θα καλούσαν λιγότερα από 300 άτομα γι αυτή την φάση…. Τελικά όμως, πήραν 345 άτομα και εγώ ήμουν στο 327. Δεν μπορώ ακόμη να το πιστέψω!!!!!

Για λίγες μέρες, μέχρι να τακτοποιηθώ στην Κρήτη από θέμα τοποθέτησης και σπιτιού, δεν θα μπορώ να ανανεώνω το μπλογκ μου. Εννοείται πως η επικοινωνία μας δεν θα σταματήσει. Θα εφοδιαστώ με laptopάκι για να μιλάμε!!!!

Βροντάτσηδες και Φουρτουνάτσηδες… AstropeleκάΤΣi is coming to town!!!!!😆

26 thoughts on “AstropeleκάΤΣi…. αλά Κρητικά!!!!

  1. Τώρα μπήκα να δω τα ονόματα και σε εντόπισα και είπα να μπω να ευχηθω!!!Συγχαρητηρια!!!
    Ε ξερεις τωρα ε;;;Μολις τακτοποιηθεις θα βρεθουμε!!!Αν εχεις αποριες για τα χωρια εκει ό,τι ξερω μπορω να σε κατατοπισω…Αν θες πες μου και σου στελνω κινητο με μεηλ!!!

  2. Αννούυυυυλσ μου σε ευχαριστώ πολύ πολύ πολύ!!!!!!!!!

    Εννοείται πως θα επικοινωνήσουμε μόλις τακτοποιηθώ. Υπολογίζω σε σένα ως ένα από τα άτομα που γνωρίζω στηνΚρήτη και θα γνωρίσω και από κοντά😀 Στο φάτσεμπουκ περιμένω το τελεφούκεν σου!

  3. Κοριτσάκι μου συγχαρητήρια!

    Είδα το όνομά σου στη λίστα και μπήκα για να σου ευχηθώ! Πρόσεχε μην σε ξεμυαλήσουν εκεί οι Κρητικοί και δεν ξαναγυρίσεις!

  4. αχαχαχαχαχαχαχα ευχαριστώ πολύ Φλώρα μου🙂
    Εδώ δεν με ξεμυάλισαν οι Ροδίτες 4 χρόνια που σπούδαζα, λες να το κάνουν οι Κρητικοί;;;;;; οφούυυυ οφούυυυυυυ😆

  5. ΣΥΓΧΑΡΗΤΉΡΙΑ ΕΥΔΟΚΊΑ ΜΟΥ!ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ. ΑΝΤΕ ΚΑΛΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ. ΚΑΛΗ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ. ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΜΗΝ ΣΕ ΧΑΣΟΥΜΕ… Η ΒΟΗΘΕΙΑ ΣΟΥ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥΤΙΜΗ. ΦΙΛΑΚΙΑ…

  6. συγχαρητήρια κοπέλι μου (Αν το γράφω σωστά).
    Μπράβο πολύ χάρηκα με τα νέα σου.
    ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ !!!!!!!!
    Φιλάκια
    Κατερινιώ ωωωω ( που έλεγε και ο συγχωρεμένος πιά ΣΠΥΡΟΣ ΚΑΛΟΓΗΡΟΥ)

  7. Φωτεινή μου σε ευχαριστώ πολύ πολύ!!!! Θα προσπαθήσω να μην χαθώ καθόλου… Θα δω αμέσως εκεί που θα μείνω τι θα κάνω με ιντερνετ για να συνεχίσω🙂

    Κατερινάττσι μου να είσαι καλά, σε ευχαριστώ πολύ πολύ!!!!!

    Υ.Π. Ήντα’ πες ωρέ;;;; Θ’ αποθάνεις!!!!! μουαχαχαχαχα
    😆 😆

  8. Μαρίλια σε ευχαριστώ πολύ!!!!
    Ελπίζω να βρω άμεσα τρόπο για ιντερνετ σε όποιο χωριό θα είμαι, διαφορετικά ένας θεός ξέρει πως θα επικοινωνώ!!!!!

    Υ.Γ. Νατα νάτα με τις ρακές…. σήμερα έλεγα ότι μάλλον θα γίνω αλκοολικιά από τις ρακές που θα πίνω😆 Όχι τιποτις άλλο, άμα δεν την πιω, το θεωρούν προσβολή😆 Οπότε, θέλω δεν θέλω, θα τις πίνω!!!!😛

  9. Θα χαρώ πολύ να σε γνωρίσω κι από κοντά. Όπως και να ‘χει, πες μας πού θα είσαι (με μέιλ, αν δε θες από εδώ…).

    Καλή τοποθέτηση και καλή σχολική χρονιά!🙂

  10. Σου εύχομαι καλή τοποθέτηση.Να είσαι πάντα καλά και να δουλεύεις με την ίδια όρεξη, όταν φτάσεις στο 31 χρόνια υπηρεσίας,όπως είμαι εγώ σήμερα.
    Είμαι η δασκάλα από τη Χίο και θέλω να σε ευχαριστήσω πολύ για τη βοήθεια που πρόσφερες στην κόρη μου, τη Στέλλα Μονιού

Σχολιάστε

