Τοποθετήθηκα!!!


lasithi2Μετά από μια πολύ κουραστική προηγούμενη βδομάδα και μια ακόμη πιο κουραστική μέρα όσον αφορά την τοποθέτησή μου, επιτέλους ξεαγχώνομαι! Λέμε τώρα… διότι μέχρι να μπω στο ρυθμό μου, θα πρέπει να περάσει καμιά βδομάδα ακόμη…και τσουπ εκλογές!!!! χαχαχαχαχα

Που λέτε, Δευτέρα ξημερώματα έφτασα με το καράβι στο Ηράκλειο της Κρήτης, οπότε και μέχρι τις 8-9 το πρωί έπρεπε να σκοτώσω κάπως την ώρα μου μέχρι να ανοίξει η πρωτοβάθμια και να την επισκεφτώ! Ήπιαμε καφεδάκι με τον μπαμπά μου, αφού πρώτα είχαμε κάνει μια γύρα για να θυμηθούμε τον δρόμο προς την πρωτοβάθμια. Κατά τις 9.30 εγκατασταθήκαμε στις σκάλες της πρωτοβάθμιας καθώς είχαν βγάλει ανακοίνωση ότι στις 12.30 το μεσημέρι θα έβγαιναν οι τοποθετήσεις! Πήρα μια χαρά και είπα θα ξεμπερδέψουμε πιο γρήγορα από ότι νόμιζα! Με την χαρά έμεινα……

Στις 12.30 βγαίνουν και μας λένε ότι γύρω στις 2, 2.30 θα βγουν τελικά…. Ας το πιούμε και αυτό το πικρό ποτήρι και ας περιμένουμε ένα 2ωρο ακόμη.. θα περάσει! Τι ήταν να το πω…. Περίμεναν και οι δάσκαλοι τις τοποθετήσεις τους… 40 άτομα εκείνοι, 17 εμείς οι νηπιαγωγοί. Γύρω στις 4, 4.30 βγαίνουν και λένε τα κενά των δασκάλων! Εμείς περιμέναμε υπομονετικά! Γύρω στις 6 βγήκαν και τα δικά μας κενά!!!!! Το 9ωρο το είχαμε κλείσει ήδη στην πρωτοβάθμια. Ήμουν 11η σε σειρά για να διαλέξω περιοχή, όταν, την στιγμή που μας δίνουν τα κενά, βλέπω ότι τα περισσότερα μόρια που θα μπορούσαμε να πάρουμε ανά περιοχή ήταν 4! Και αυτά σε 2 μόνο περιοχές! Λέω, τι θα προλάβω…. αμφιβάλλω πολύ να προλάβω μία από τις δύο περιοχές και με βλέπω να τρέχω γύρω γύρω όλοι στο Ηράκλειο για 3 ή για 2 μόρια! Τα πήρα στο κρανίο, αγχώθηκα και στο τέλος λέω, τι να κάνουμε…. ότι κάτσει!

Για καλή μου τύχη, εν τέλει πρόλαβα να πάρω την μία εκ των 2 περιοχών με τα 4 μόρια. Βέβαια είμαι αρκετά μακριά από το Ηράκλειο αλλάααααα…… πάρα πολύ κοντά, μισή ώρα απόσταση από την Ιεράπετρα, που βρίσκεται στον νομό Λασιθίου!

Βρίσκομαι λοιπόν, στην ευχάριστη θέση, να σας ανακοινώσω (πως τα λέω η άτιμη έτσι) ότι πλέον είμαι τοποθετημένη στα Αμιρά Ηρακλείου Κρήτης.

Πρώτες εντυπώσεις;;;;; Δεν έχω λόγια… νομίζω πως η πρώτη εντύπωση είναι αυτή που μετράει! Είναι πολύ απλά τέ-λει-α! Είμαι σε ένα μονοθέσιο νηπιαγωγείο, οπότε εκτελώ και χρέη διευθύντριας. Το νηπιαγωγείο έχει 12 παιδάκια, τα οποία είναι αξιολάτρευτα, ήσυχα (για τα δεδομένα μου) και είναι τόσο γλυκά, που μου ρχεται να τα ζουπώ συνέχεια! Δεν έχουν βαριά προφορά, αλλά καταλαβαίνεις ότι είναι λεβεντάκια Κρητηκάκια όλα τους! Εγώ, λόγω του ότι κατάγομαι από τ Απεράθου της Νάξου, τα καταλαβαίνω μια χαρά, καθώς μιλάμε την ίδια διαλεκτο με τους Κρητικούς. Οπότε, χωρίς υπερβολές, μιλάω στα παιδιά με τον τρόπο που θα μίλαγα αν έμενα πραγματικά και στο χωριό μου. Για παράδειγμα, αντί να ρωτήσω «έφαγες;»΄, λέω «ήφαες;;;», ή πρόσέχετε δα μην χτυπήσετε την κεφαλή σας, όι τσε ίντα τσε γιάντα!!!!!! Μπαίνω στο κλίμα, μου αρέσει πολύ και μου βγαίνει αυθόρμητα! Γιατί πραγματικά είναι πολύ ωραίο να ακούς τα μικρά να μιλάνε με την διάλεκτό τους!!!!!

Το νηπιαγωγείο συστεγάζεται με το 3θέσιο δημοτικό των Αμιρών. Οι συνάδελφοι δάσκαλοι είναι πολύ καλοί και καλόκαρδοι άνθρωποι. Με το που είδαν τον πατέρα μου, νόμιζαν ότι είμαστε ντόπιοι, μιας και ο μπαμπάκας μοιάζει για Κρητικός (λόγω μουστακίου περισσότερο)😛 Ομολογώ πως σήμερα μου είπαν όταν μοιάζω με ντόπια και στο παρουσιαστικό αλλά και στον τρόπο που μιλώ, γιατί γενικότερα μου έχει μείνει κάπως και η τραγουδιστή ομιλία από τη Ρόδο!

Προς το παρόν αυτά είχα να σας πω, για τις 3 μέρες που έχουν ήδη περάσει. Έπεται και συνέχεια με φωτογραφίες και υλικό. Όλα στην ώρα τους!!!!!!

Να είστε καλά, να περνάτε καλά και σας ευχαριστώ για τα τόσα μνμ που μου στείλατε για τα συγχαρητήρια!
Πολλά φιλιά σε όλους!

37 thoughts on “Τοποθετήθηκα!!!

  1. Καλησπερα κορίτσι!!!Εγω φυσικά δεν περιμενα αναρτηση για να εχω νεα σου!!!Χαιρομαι παρα μα παρα πολυ που θα ειμαστε στην ιδια πολη!!!Ευχομαι να εχεις μια ομορφη σχολικη χρονια και να περασεις ομορφα σε πολη μου!!!

  2. Αγαπημένη μας Ευδοκία,χαίρομαι που είσαι τόσο χαρούμενη, γιατί μ΄έχεις κάνει να σε νιώθω σα πολύ κοντινό μου πρόσωπο.Να΄σαι πάντα καλά .

  3. Αννούλα μου εννοείται ότι εσύ τα μαθαίνεις από πρώτο χέρι😉 Εσύ θα αρχίσεις να μαθαίνεις σε λίγο πρώτη τις αναρτήσεις που θα έχω να κάνω 😆
    Είμαι σίγουρη ότι θα περάσω πολύ ωραία στην Ιεράπετρα!!!!!!!!🙂

  4. Μαρία μου χαίρομαι ένα παραπάνω που χαίρεστε και σεις μαζί μου! Διότι εδώ σας νιώθω σαν οικογένεια και το να ξέρεις ότι κάποια άτομα σε σκέφτονται άσχετα αν δεν τα έχεις γνωρίσει ποτέ από κοντά, είναι πολύ ωραίο και συγκινητικό! Σε ευχαριστώ πολύ πολύ πολύ καλή μου🙂

  5. Αστροπελέκι, όνομα και πράμα! Γιατί, καλό μου, δεν πήρε τηλέφωνο; Η πρωτοβάθμια απέχει 1,5 χμ από το σπίτι μου! Σε ένα δεκαλεπτάκι θα ήμουν εκεί! τς τς τς! Καλά να πάθεις, προς γνώση και συμμόρφωση!😛

    σνουποφιλιά και καλή αρχή!

  6. αχαχαχαχαχαχαχα αυτό δεν το ξερα!!! Και στην φούρια μου απάνω ακόμη δεν έχω συνέλθει πλήρως!!!!! Οπότε είσαι κοντά στο Αρκαλοχώρι κυρία μου! Εάν χρειαστεί να φέρω χαρτιά στην πρωτοβάθμια, να είσαι σίγουρη ότι θα βρεθούμε😉

    Φιλιά πολλά και καλό βράδυ!!!!

  7. Κάτσε, κάτσε, κάτσε! Στην Πρωτοβάθμια Ηρακλείου είμαι κοντά. Στο Ηράκλειο μένω. Το Αρκαλοχώρι (Γ’ γραφείο) είναι στα 6 χμ από το χωριό μου. 40 λεπτά δρόμος. Ούτως ή άλλως, όταν ξαναπάς στην Πρωτοβάθμια (εδώ, εκεί, παραπέρα…) να πάρεις τηλέφωνο. Αστροπελέκι!

  8. Τώρα συνειδητοποιώ πού είσαι! Καλό μου!!! Πού σε πήγανε; Έχω δουλέψει στο Αρκ@λοχώρι, ελπίζω να συνεννοήθηκες στο Γραφείο… Καλά, έχουμε να κάνουμε μπάνιο στον Τσούτσουρο το καλοκαίρι!!! Σε φιλοξενώ κιόλας!!!! χιχιχιχιχιχιχι!

  9. Μαριλία μου είσαι δηλαδή στο 1ο και 2ο γραφέιο που είναι στην πόλη του Ηρακλείου, Μεταξοχωρίου 15.
    Τι εννοείς να συννενοήθηκα στο γραφείο; Για τι πράγμα ακριβώς; :S

    Αντώνη μουσε ευχαριστώ πολύ! Σίγουρα η χρονιά θα είναι πολύ καλή!!!!!! Πολλά φιλιά!

  10. Γεια σου κορίτσι!!
    Πως παμε συμμαζευτηκαμε καθολου;;;Εγω ειμαι λιγο συναχωμενη..

    Θα κανονισουμε συναντηση με τη Μαριλία εεε;;;
    Φιλακια !!!

  11. Γεια σου ρε Αννούλα!!! Ακόμη δεν έχω μαζευτεί. Περιμένω τηλέφωνο για το τι ώρα θα πάω σπίτι μου για να ξεκινήσω καθαριότητα και συναφή. Ανδε γίνει σήμερα, με βλέπω αύριο να μαζεύομαι! Με τη Μαριλία και τη Νικολέττα θα κανονίσουμε, εννοείται!🙂

    Συναχωμένη και συ; Και γω το πρωί που ξύπνησα, ένιωσα ενοχλήσεις στο λαιμό και έτρεχε λίγο η μύτη μου. Ίσως είναι και η αλλαγή κλίματος. Θα επανέλθω!
    Περαστικά σου Αννούλα μου🙂

  12. Τι μου θύμισες τώρα; Οταν πρωτοδιοριστηκα στην Πάρο είχα και εγω 12 παιδάκια, εκτελούσα και εγω χρέη διευθύντριας και πέρασα ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΑ!

    Σου εύχομαι καλή σχολική χρονιά και τα παιδάκια σου θα είναι πολύ τυχερά που θα σε έχουν νηπιαγωγό.

    Οσο για την Κρήτη είναι σίγουρο ότι θα περάσεις τέλεια, εκεί σπούδασα (στο Ρέθυμνο)και έμεινα 10 ολόκληρα χρόνια..Αξέχαστα χρόνια, αξέχαστοι άνθρωποι..

    σε ζηλεύω πολύ…

  13. Γειά σου κοπελάρα μου
    χαίρομαι που τα βλέπεις όλα με τόσο καλό μάτι. Ειμαι σίγουρη ότι θα περάσεις καλά. Είναι μεγάλο το χωριό που τοποθετήθηκες; Εκεί θα μένεις; οι συνάδελφοι δάσκαλοι είναι νέοι σαν κι εσένα; Φαντάζομαι ότι θα έχεις μαζέψει πολλές συμβουλές από τους γονείς σου και από φίλους σου αλλά από εμπειρία θα σου δώσω κι εγώ μια: «Πρόσεχε με τους γονείς. Να κρατάς αποστάσεις».
    Είμαι κι εγώ σίγουρη ότι τα παιδάκια σου θα σε θυμούνται για χρόνια.
    Σου εύχομαι να μην καταλάβεις πως θα περάσει η χρονιά. Και του χρόνου πιο κοντά στο σπίτι σου και στους δικούς σου.
    Φιλιά

  14. Γεια σου Ξανθή μου!!!!! Σε ευχαριστώ πολύ πολύ!!!! Θέλω να πιστεύω και είμαι σχεδόν σίγουρη γι’ αυτό, ότι θα περάσω πάρα πολύ καλά, αξέχαστα μπορώ να πω, γιατί όπως λένε, η πρώτη εντύπωση μετράει, και αυτή ήταν πολύ πολύ θετική!!!!!

    Γεια σου και σένα e-psili!!!!!!! Το χωριό έχει 400 κατοίκους, απ΄ότι έχω μάθει αλλά δεν θα μένω εκεί ούτε παραδίπλα. Μένω Ιεράπετρα, που είναι 40 λεπτά δρόμος αλλά θα είμαι σε πόλη που έχει τα πάντα και θα έχω και τους γνωστούς μου, οπότε δεν θα είμαι τελείως μόνη μου🙂
    Το καλό είναι ότι έχω δουλέψει ήδη 2 χρόνια, μπορεί όχι σε νηπιαγωγείο αλλά σε παιδικό σταθμό, αλλά ξέρω πως να χειριστώ τους γονείς, οπότε δεν θα μου φανεί κάτι καινούργιο και απρόσιτο τελείως. Οι άνθρωποι εκεί είναι καλοί, όπως τους έχω «κόψει». Οι συνάδελφοι δάσκαλοι έχουν σχεδόν τα διπλάσιο μου χρόνια, αλλά είναι και αυτοί καλοί, δεκτικοί και εξυπηρετικοί άνθρωποι. Μου είπαν να μην φοβάμαι τίποτα και ό,τι δυσκολία συναντήσω, θα με βοηθήσουν🙂
    Του χρόνου εύχομαι να είμαι πιο κοντά, και αν δεν είμαι και περασω τόσο καλά όσο φαντάζομαι, θα ξαναδηλώσω το ίδιο😛

  15. @Καναλιώτη σε ευχαριστώ πολύ!!!! Είδα το βίντεο και περιμένω πως και πως να βρεθώ σε κρητικό γλέντι… Βασικά αυτό το έλεγα από τη στιγμή που έμαθα πως έρχομαι Κρήτη😛

    @Penny μου σε ευχαριστώ πολύ!!!!!!

    @Μαράκι μου να είσαι καλά, σε ευχαριστώ πολύ🙂

  16. Μπράβο σου , καλή αρχή συναδέλφισσα.Η Κρήτη είναι τέλεια!!!!!!!!!!!1αν και δεν εχω πάει από αυτά τα μέρη .Όλα να σου πάνε καλά και να έχεισ μια δημιουργική χρονιά

  17. Σε ευχαριστώ πολύ Μαρία μου🙂 Η Κρήτη είναι πολύ ωραία, είχα έρθει και διακοπές πριν 10 χρόνια. Φέτος θα κάνω επανάληψη😛

  18. ΚΑΛΗ ΜΟΥ ΚΑΛΗ ΑΡΧΗΗΗΗ ΕΙΧΑ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥΣ ΠΟΥ ΔΟΥΛΕΨΑΝ ΕΚΕΙ ΚΑΙ ΠΕΡΑΣΑΝ ΤΕΛΕΙΑ ….ΜΗ ΞΕΧΝΑΣ ΟΤΙ ΣΤΑ ΜΙΚΡΑ ΜΕΡΗ ΑΣΚΕΙΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΜΑ ΚΑΙ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΕΤΑΙ Η ΔΟΥΛΕΙΑ ΣΟΥ.

  19. EFIT σε ευχαριστώ πολύ πολύ!!!!! Στα μικρά μέρη, όπου έχεις και λίγα παιδιά, πραγματικά μπορείς να δουλέψεις χωρίς άγχος. Αυτό είναι το σημαντικότερο. Οι άνθρωποι είναι πολύ καλοί… και το αναγνώρισα από την πρώτη κιόλας μέρα!

    Να είσαι καλά και σε ευχαριστώ και πάλι!!!

  20. μπραβο! καιρο παρακολουθω την ιστοσελιδα σου! ειμαστε σχετικα κοντα. στο ζαρο ηρακλειου κρητης. σιγουρα θα το εχεις δει στο χαρτη😉

  21. Γεια σου Δέσποινα!!! Σε ευχαριστώ πολύ!
    Συγχαρητήρια για την τοποθέτηση σου🙂 Το έχω ακούσει τον Ζάρο Ηρακλείου αλλά δεν θυμάμαι ακριβώς που είναι. Θα ανοίξω τον χάρτη μου και θα το εντοπίσω ξανά.
    Αναπληρώτρια είσαι και συ;

  22. Mονιμη ειμαι δασκαλα, αλλα εχω μικρες ταξεις φετος στο ολοημερο και ειναι η αληθεια οτι «κλεβω» μερικες ιδεες σου. Αντε και του χρονου μονιμη! Καλη αρχη και καλα να περασουμε.

  23. Γεια σου αγαπημένη νηπιαγωγίνα! Είμαι θαυμάστρια της δουλειάς σου. Σε παρακολουθώ συνέχεια και εξεπλάγη μόλις τώρα που είδα το διορισμό σου. Συγχαρητήρια καταρχήν και κατά δεύτερον θα ήθελα να σου πω πως είμαιδασκάλα από την Ιεράπετρα και μένω σ’αυτήν.
    Θα ήθελα να επικοινωνήσεις μαζί μου για ο,τιδήποτε χρειάζεσαι γιατί θα χαρώ παρά πολύ να βοηθήσω. Σ’ευχαριστώ πάρα πολύ για τις εμπνευσμένες σου ιδέες!

  24. despoina :

    Mονιμη ειμαι δασκαλα, αλλα εχω μικρες ταξεις φετος στο ολοημερο και ειναι η αληθεια οτι “κλεβω” μερικες ιδεες σου. Αντε και του χρονου μονιμη! Καλη αρχη και καλα να περασουμε.

    Δέσποινα σε ευχαριστώ πολύ!!! Η μονιμότητα αργεί κανα δυο χρόνια! Αφού έγινε η αρχή, όλα καλά!!! Να πάρεις όσες ιδέες θέλεις, να χρησιμοποιήσεις ότι θέλεις! Άλλωστε γι αυτό υπάρχει και αυτή η ιστοσελίδα😉

  25. MAΡΙΑ ΠΑΠΑΔΑΚΗ :

    Γεια σου αγαπημένη νηπιαγωγίνα! Είμαι θαυμάστρια της δουλειάς σου. Σε παρακολουθώ συνέχεια και εξεπλάγη μόλις τώρα που είδα το διορισμό σου. Συγχαρητήρια καταρχήν και κατά δεύτερον θα ήθελα να σου πω πως είμαιδασκάλα από την Ιεράπετρα και μένω σ’αυτήν.
    Θα ήθελα να επικοινωνήσεις μαζί μου για ο,τιδήποτε χρειάζεσαι γιατί θα χαρώ παρά πολύ να βοηθήσω. Σ’ευχαριστώ πάρα πολύ για τις εμπνευσμένες σου ιδέες!

    Μαρία μου σε ευχαριστώ πολύ πολύ🙂 Θα επικοινωνήσω αμεσότατα μαζί σου διότι δεν δύναται να είμαι Ιεράπετρα και να ξέρω ότι έχω και άλλη συνάδελφο που με ξέρει και να μην συναντηθούμε😉

  26. Τυχερά τα παιδιά της Κρήτης! Παρακολουθώ την δουλειά σου και παίρνω ιδέες. Βαρβάρα Σωτηριάδου 1ο νηπιαγωγείο Πτολεμαϊδας.

  27. Γεια σου Ευδοκια!!! Συγχαρητήρια για τον διορισμό σου!!!!!!! Σου εύχομαι να έχεις μια αξέχαστη και δημιουργική χρονιά στην Κρήτη!! Θαυμάζω απεριόριστα τη δουλεια σου και πραγματικά χάρηκα πολύ για σένα!!! Είμαι κι εγώ αναπληρώτρια στο Ηράκλειο (δασκάλα) και εδώ και αρκετο καιρό παρακολουθώ όλα αυτά τα όμορφα πράγματα που ανεβάζεις!!!Θέλω κι εώ με τη σειρά μου να σε ευχαριστήσω γιατι οι ιδέες σου μ’έσωσαν πολλές φορές από τον πανικό!!!!;)Σου εύχομαι ό τι καλύτερο!!!!!

  28. biri biri γεια σου! Σε ευχαριστώ πολύ πολύ🙂
    Να είσαι κάλά για τα καλά σου λόγια! Συγχαρητήρια και σε σένα για τον διορισμό σου! Θα χαρώ κάποια στιγμή να σε γνωρίσω και από κοντά, μιας και πυκνά συχνά ανεβαίνω Ηράκλειο.🙂

Σχολιάστε

