Σιγά σιγά, θεώρησα πως είναι καιρός να μπούμε σε μια σειρά και να ξεκινήσουμε τους αριθμούς, έτσι ώστε να έχουμε και περιθώριο χρόνου μετά τα Χριστούγεννα για γράμματα και φράσεις. Ξεκινήσαμε με τον αριθμό 1.
Βρήκα στο σχολείο ένα παζλ αριθμών, που υπάρχουν (φαντάζομαι) και στα τζάμπο και τα κόλλησα σε σειρά, αφαιρώντας όμως το εσωτερικό τους που δείχνει τον αριθμό. Σκοπός μου είναι, σε κάθε αριθμό να συμπληρώνουμε το αντίστοιχο κομμάτι, αφού πρώτα έχουμε δουλέψει τουλάχιστον 1 βδομάδα κάθε αριθμό με ασκήσεις και δραστηριότητες.
Τοποθετώντας τον αριθμό 1 στο σωστό παζλ, ξεκινήσαμε με το πιο απλό πραγματάκι. Να δείξουμε όλοι μας 1 δαχτυλάκι. Και το κάναμε όλοι 🙂 Ύστερα ζήτησα από κάποια παιδιά να μου φέρουν 1 τουβλάκι, 1 βιβλίο, 1 μαρκαδόρο, 1 παζλ, κάποια δηλαδή αντικείμενα από τον χώρο, αρκεί να είναι όλα από 1. Αφού τα τοποθετήσαμε όλα στο κέντρο του κύκλου, ζήτησα στα παιδιά να παρατηρήσουν πάνω στο σώμα τους, τι έχουν από 1, ακούγωντας το τραγουδάκι για τον αριθμό 1 από τα ζουζούνια. Ψάξαμε λοιπόν το σώμα μας και βρήκαμε ότι έχουμε 1 κεφάλι, μία μύτη, ένα στόμα, μία γλώσσα και μία κοιλίτσα! Αργότερα τους ζήτησα να ψάξουν τον αριθμό 1, να τον εντοπίσουν και να τον δείξουν με το δάχτυλό τους και να τον βάλουν σε κύκλο στο χαρτί που είχαμε κρεμασμένο στον πίνακα.
Αφού κυκλώσαμε τον αριθμό 1 στην καρτέλα που βαστούσε το παιδάκι στο φύλλο εργασίας, ψάξαμε να βρούμε, να αναγνω
ρίσουμε και να κολλήσουμε τον αριθμό 1 από σελίδες περιοδικών, πάνω στην καρτέλα των αριθμών, η οποία περιέχει τους αριθμούς χωρισμένους σε κουτάκια, έτσι ώστε να μπορούμε να κολλάμε κάθε φορά τον αριθμό που ψάχνουμε. Και έτσι συμπληρώσαμε το κουτάκι με τον αριθμό 1 με όσα 1 βρήκαμε στις σελίδες του περιοδικού.
Επίσης φτιάξαμε τον αριθμό 1 με τουβλάκια.
Οι ασκήσεις που ακολούθησαν για την αναγνώριση και τη γραφή του συμβόλου – αριθμού 1 όλη τη βδομάδα, είναι οι επόμενες.
Πολύ ωραία η σκέψη σου & πολύ δομημένη η δραστηριότητα σου. Μακάρι να καταφέρεις να αναρτήσεις και όσα ακολούθησαν, για να παίρνουμε ιδέες και να συλλέγουμε υλικό και εμείς που δεν έχουμε μπει ακόμα σε τάξη. 🙂
Unique σε ευχαριστώ πολύ! Προσπαθώ να κάνω πάντα το καλύτερο και χαίρομαι που σας αρέσουν οι δραστηριότητες! Αναμένοντας τα φύλλα εργασίας τώρα 😉
Σιγά σιγά θα ετοιμάσω και για τον αριθμό 2, μιας και σήμερα κάναμε την εισαγωγή σε αυτόν. Θα ακολουθήσουν και επαναληπτικές δραστηριότητες ανά 2 ή 5 αριθμούς 🙂
Μπράβο, ρε Αστροπελέκι! Ευτυχώς που τα παιδιά πάνε και νηπιαγωγείο, αλλιώς… μαύρο φίδι που θα μας είχε φάει! Τα δικά μου αριθμούν, σχεδόν όλα. Το μόνο που θα ‘πρεπε, ίσως, να ‘χαν κάνει οι συνάδερφοί σου εδώ, είναι να τους μάθουν να βάζουν τον… ποπό τους στην καρέκλα για κάμποση ώρα… 🙄
Θα αναζητήσω και το παζλ. Αν και θα προτιμούσα καρτέλες με αριθμούς και αντικείμενα…
Σνουποφιλιά!
Μαριλία μου έτσι είναι πλέον τα πράγματα! Από το νήπιο μαθαίνουμε και γραφή 🙂
Τώρα για το αν κάθονται ή όχι…. τι να πω! Και γω θα εκνευριζόμουν αν δεν βάζανε τον ποπό τους χάμω… ευτυχώς δεν έχω τέτοιο πρόβλημα με τα παιδάκια μου 🙂
Και καρτέλες υπάρχουν σίγουρα… και ξύλινες καρτέλες έχω δει.. απλά πρέπει να ψάξεις να τα βρεις.
Φιλιά πολλά πολλά!!!!
Συγχαρητήρια συναδέλφισσα για την όρεξη και το κέφι που έχεις! Επίσης μπράβο για το προσεγμένο φύλλο εργασίας που μάλλον έχεις διαμορφώσει αφαιρόντας την ασκησούλα που ζητά να γράψουν το 1.Ε λπίζω να το καταλάβουν και οι παλιότερες και να σταματήσουν τις «γραμμούλες», στην περιφέρεια μου νηπιαγωγός εντοπίστηκε να έχει μπλέ τετράδια για κάθε νήπιο για αντιγραφή αριθμών!!!
Αριάδνη μου σε ευχαριστώ πολύ!
Η αλήθεια είναι ότι οι ασκήσεις που κάναμε ήταν με γραμμούλες, για να μπορέσουν να γράψουν τον αριθμό. Αλλά δεν έμεινα μόνο σε αυτό. Τους βάζω να αναγνωρίζουν τον αριθμό όπως στην άσκηση που απομόνωσα παραπάνω αλλά επίσης τους έβαλα να προσπαθήσουν να το γράψουν και μόνα τους βλέποντας το. Φυσικά αρκετά παιδιά είδα ότι το γράφανε με καθρεφτισμό, αλλά είναι λογικό και συμβαίνει όπως έχω διαβάσει στα βιβλία μου στο πανεπιστήμιο.Επίσης δεν είναι σημαντικό μόνο να το γραψουν αλλά να μάθουν να αναγνωρίζουν και την ποσότητα, χρωματίζοντας για παράδειγμα 1 αντιμείμενο στον αριθμό ένα ή να προσπαθούν να αντιστοιχήσουν 1 αντικείμενο σε κάποιο ζωάκι, όπως σε μια άσκηση που τους έβαλα να ζωγραφίσουν 1 μπανάνα σε κάθε μαϊμού που έβλεπαν στο φύλλο εργασίας. Σκοπός είναι να προσπαθήσουν και μόνα τους να το γράψουν, να το αναγνωρίσουν, να το μετρήσουν, να το αντιστοιχήσουν… το ίδιο ακριβώς ισχύει και για τα γράμματα.
Το τετράδιο που λες το έχω δει και γω, αλλά δεν πρόκειται να το κάνω. Θεωρώ πως τα νηπιάκια, πρέπει να μάθουν μέσα από ευχάριστες δραστηριότητες, όχι να κουραστούν από αυτή την ηλικία. Βέβαια εκεί αρχίζει άλλο θέμα, με το πως μπορεί να σε κατακρίνουν οι συνάδελφοι της επόμενης βαθμίδας ότι τα παιδιά δεν έχουν μάθει να γράφουν κάτι. Νομίζω πως βασικότερο είναι να μπορούν να παιδιά πέρα από όλα τα άλλα, να βαστούν το μολύβι τους και να κρατούν το χέρι τους σταθερό. Γιατί άλλο μαρκαδόρος και άλλο μολύβι!
Kαλησπέρα και πάλι,είσαι πραγματικά πολύ ενημερωμένη και χαίρομαι που υπάρχουν στον κλάδο μας τέτοιοι συνάδελφοι!
Όσο για τους συναδέλφους της επόμενης βαθμίδας, έχω ακούσει πολλά και γώ αλλά πρώτον δεν γνωρίζουν το δικό μας αναλυτικό πρόγραμμα,δεύτερον δεν μπορούν να κατανοήσουν σε τί πρωταρχικό επίπεδο παραλαμβάνουμε τα παιδιά και τρίτον είναι πολύ από να καταλάβουν και να αναγνωρίσουν τη δουλειά που κάνουμε προκειμένου να μπουν σε μια σειρά τα παιδιά όχι μόνο για να κρατουν το μολύβι-όπως πολύ σωστά είπες-αλλά και για να είναι σε θέση να κάτσουν στα τραπεζάκια για πάνω απο 10 λεπτα!
Ερώτηση τώρα..Έχεις και νήπια και προνήπια>? Και αν ναι, τους βάζεις τα ίδια φύλλα εργασίας? Στην ίδια ερώτηση η σύμβουλος μου απάντησε οτι βάζουμε τα ίδαι φύλλα εργασίας αλλά δεν πιέζουμε τα προνήπια.
Επίσης αν χρειαστείς οτιδήποτε για προγράμμα τα αγωγής υγείας, έχω υλοποιήσει πολλά,στην διαθεσή σου!
Καλό βραδυ!
Λοιπόν….. αν σου πω ότι είχα γράψει μια τεράστια απάντηση, που σου περιέγραφα πολλά πράγματα, και το έχασα γιατί κάτι έγινε με το νετ, θα με πεις γκαντέμω… θα προσπαθήσω να συνοψίσω όσα σου έγραφα γιατί τα χω πάρει στο κρανίο 😦
Καταρχάς να σε ευχαριστήσω για τα σχόλιά σου. Προσπαθώ πάντα να κάνω το καλύτερο και δίνω πάντα πολλά παραπάνω απ όσα δίνουν οι περισσότεροι συνάδελφοι. Και αυτό δεν το κάνω επειδή πρέπει ή επειδή θέλω να νομίζω ότι είμαι κάποια, αλλά επειδή πραγματικά μου αρέσει και θέλω να το κάνω… γιατί παρέα με τα παιδιά γίνομαι και γω ένα με αυτά!
Οι συνάδελφοι της επόμενης βαθμίδας δεν είναι όλοι έτσι…αλλά υπάρχουν και τα άτομα για τα οποία μιλάμε. Οι περισσότεροι δάσκαλοι που γνωρίζω και είναι φίλοι μου, γνωρίζουν πως δουλεύει το σύστημα και δεν είναι αποκλειστικά δικό τους λάθος ή αδυναμία τους να ανταπεξέλθουν σε καταστάσεις που τα παιδιά δεν μπορούν να κάτσουν και είναι ατίθασα, αλλά υπάρχουν και πολλοί συνάδελφοι μας που σίγουρα δεν τους νοιάζει να βάλουν τα παιδιά σε μια τάξη και να μπορούν να συνυπάρξουν στο σύνολο και στην ομάδα. Απλά μερικοί συνάδελφοι δεν θέλουν να κουραστούν και περιμένουν να γίνουν όλα ως δια μαγείας. Απλά δεν προσπαθούν! Όλα τα παιδιά μαζί και οι παιδαγωγοί περνάμε από ένα στάδιο προσαρμογής και πρέπει να το καταλάβουμε όλοι πολύ καλά το συγκεκριμενο θέμα. Για περισσότερα επί του θέματος μπορούμε να το συζητήσουμε με μειλ για να σου αναφέρω περιστατικό που μου έτυχε.
Στο τελευταίο σου ερώτημα… έχω και προνήπια και νήπια. 6 και 6 είναι. Όλα κάνουν τις ίδιες ασκήσεις…δεν ετοιμάζω κάτι πιο απλό ή διαφορετικό για τα προνηπιάκια! Απλά στέκομαι περισσότερο από πανω τους για να βοηθήσω να κατανοήσουν καλύτερα αυτό που ενδεχομένως να μην μπορέσουν να καταλάβουν όπως τα νήπια. όταν βλέπω όμως ότι δεν μπορούν να ανταπεξέλθουν το ίδιο, δεν τα πιέζω πολύ καθώς όλα τα παιδιά περνάνε από φάσεις ανάπτυξης και το να τα πιέσω να καταλάβουν κάτι που δεν μπορούν, δεν θα έχει καλό αποτέλεσμα!
Για τα προγράμματα υγείας που μου λες, θα σου ήμουν ευγνώμων αν μου έστελνες κάποιο στο gmail μου, για να το διαβάσω και να το μελετήσω.
Σε ευχαριστώ και πάλι και για ότι χρειαστείς, να ξέρεις πως εδώ θα είμαι. 🙂
Καλό βράδυ και σε σένα!!!!!
Ρε φιλεναδαααα
θα τα κ άνεις να παραμιλούν στον ύπνο τους: «ένα μαμα΄.. ένα… ένα μάτι, ενα βιβλίο… ΕΝΑ ΣΟΥ ΛΕΩ ΕΝΑΑΑΑΑΑΑΑ»
:PPpppp
Πέρα της πλάκας τώρα το καλό που σου θέλω όταν κανω δικά μου παιδιά να χεις πάρει μετάθεση για αθήνα!!!
Go on 😉
αχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα Μαράκι μου σίγουρα θα είμαι Αθήνα μέχρι τότε!!! (το καλό που τους θέλω 😛 )
καταπληκτικές ιδέες!
Χαίρομαι Χρύσα μου που σου άρέσουν!!! 🙂
καλησπερα..
το ονομα μου ειναι Ιωαννα,ειμαι νηπιαγωγος και εργαζομαι σε ιδιωτικο παιδικο σταθμο στην Αθηνα..παρακολουθω εδω και αρκετο καιρο τη δουλεια που κανεις με τα παιδακια σου και θελω να σου δωσω συγχαρητηρια..παιρνω αρκετες ιδεες..συνεχισε ετσι..σου ευχομαι καλη σχολικη χρονια και καλη προσαρμογη στη Κρητη..κατι τελευταιο..μηπως γινεται να μου πεις απο ποιο βιβλιο βρισκεις τα φυλλα εργασιας για τα μαθηματικα??σ ευχαριστω..καληνυχτα..
Γεια σου Ιωάννα μου! Σε ευχαριστώ πολύ καλή μου 🙂
Τα βιβλία, θα μου επιτρέψεις να στα σημειώσω αύριο, καθώς τα έχω όλα στο σχολείο. Παίρνω ασκήσεις από 4 βιβλία και άλλα 2 ακόμη μικρούλικα που έχουν μέσα τους αριθμούς και μόνο. Το ένα βιβλίο είναι του Πατάκη, το άλλο του Σμυρνιωτάκη, ταν δυο από τον Μικρό Πρίγκιπα και τα άλλα δυο είναι από φύλλα εργασίας που βρίσκω καμμιά φορά στα σούπερ μάρκετ. Ακριβείς τίτλους θα σου δώσω αύριο 🙂
ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΟΛΑ!!!ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΡΗΤΗ!ΕΙΣΑΙ ΣΤΟ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΜΟΥ ΝΗΣΙ!
Σ’ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟ E-MAIL ΠΟΥ ΜΕ ΕΙΧΕΣ ΒΟΗΘΗΣΕΙ!
ΑΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙΣ ΚΑΙ ΚΑΜΙΑ ΙΔΕΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΓΡΑΜΜΑΤΩΝ?ΚΑΙ ΓΙΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΜΕ ΓΡΑΜΜΑΤΑ ΚΑΙ ΛΕΞΕΙΣ?ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!1
Σε ευχαριστώ πολύ Τίνα μου! Για τα γράμματα θα μιλήσω, όπως σου είπα και πριν, λογικά με το νέο έτος για να μην μπερδέψω τα παιδιά με 2 θέματα ταυτόχρονα. Ορισμένα πραγματάκια μπορεί να γίνουν φυσικά, αλλά σε συνδυασμό με άλλες δραστηριότητες. Φυσικά και θα τα ανεβάσω σε ποστ 🙂
Παράθεμα: Μαθηματικά: αριθμός 2 « Astropeleki – Just another star in the webSky
Παράθεμα: Μαθηματικά: αριθμός 2 « Astropeleki – Just another star in the webSky
Σε ευχαριστώ πολύ Ευδοκία μου που μου έστειλες τα τραγουδάκια με τους αριθμούς!!
Θα περιμένω με ανυπομονησία για τα γράμματα.Φιλάκια πολλά!
Α και κάτι άλλο,επειδή μου αρέσει να εργάζομαι και σε αγγλόφωνα νηπιαγωγεία,θα προσαρμόσω τις εργασίες σου στα αγγλικά,ελπίζω να μην δυσκολευτώ.Να μην πηγαίνει
χαμένο και το LOWER!Γενικά είναι πολύ ενδιαφέροντα τα αγγλόφωνα!Φιλάκια!!!!!!!
Τίνα μου να είσαι καλά!!!
Σε αγγλόφωνα νηπιαγωγεία;;; Πολύ ενδιαφέρον!!!! Να τα προσαρμόσεις φυσικά!
Φιλιά πολλά 🙂
ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΕΥΔΟΚΙΑ! ΝΑ ΤΟΛΜΗΣΩ ΝΑ ΖΗΤΗΣΩ ΚΙ ΕΓΩ ΤΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΡΙΘΜΟΥΣ;;;
Φυσικά Ελένη μου! Θα σου τα στείλω 🙂
Παράθεμα: Μαθηματικά: αριθμός 3 « Astropeleki – Just another star in the webSky
Ευδοκια μου γεια σου!!!!Συγχαρητήρια για την σπουδαια δουλεια σου!!!!να σου εκμυστηρευτώ ότι έχω κλέψει πολλές από τις ιδέες σου!!!να πάρω το θάρρος να σου ζητήσω κι εγω τα τραγουδάκια για τους αριθμούς?αν σου είναι ευκολο φυσικά!!!!
σε ευχαριστώ πολύ και συνέχισε ετσι το σπουδαίο εργο σου!!!!
ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΕΥΔΟΚΙΑ ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ Η ΔΟΥΛΕΙΑ ΣΟΥ ΜΕ ΕΧΕ ΚΑΤΑΠΛΗΞΕΙ ΕΙΣΑΙ ΠΟΛΗ ΚΑΛΗ ΚΑΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΛΑ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΠΟΣΟ ΑΓΑΠΑΣ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙΣ ΑΝΑΚΑΛΥΨΑ ΤΥΧΑΙΑ ΤΗΝ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΠΗΡΑ ΤΟ ΘΑΡΡΟΣ ΝΑ ΣΟΥ ΣΤΕΙΛΩ,ΟΝΟΜΑΖΟΜΑΙ ΝΙΚΟΛ ΚΑΙ ΜΟΛΙΣ ΤΕΛΕΙΩΣΑ ΤΗΝ ΣΧΟΛΗ ΤΕΑΠΗ(ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΣ)ΟΡΚΙΣΤΗΚΑ ΣΤΙΣ 16 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ ΚΑΙ ΓΙΑ 2 ΕΒΔΟΜΑΔΕΣ ΘΑ ΠΑΩ ΔΟΚΙΜΑΣΤΙΚΑ ΣΕ 1 ΠΑΙΔ.ΣΤΑΘΜΟ ΚΑΙ ΑΜΑ ΤΟΥΣ ΚΑΝΩ…… ΘΑ ΜΕ ΠΑΡΟΥΝ. ΦΥΣΙΚΑ ΘΑ ΕΧΩ ΤΟ ΤΜΗΜΑ ΜΙΚΡΟ ΠΡΟΝΗΠΙΑΚΟ ΗΛΙΚΙΕΣ 2-3 ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΗΛΙΚΙΑ ΠΟΥ ΣΠΟΥΔΑΣΑ.Η ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΤΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΤΟΥΣ ΕΧΕΙ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙ ΤΑ ΧΡΩΜΑΤΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΡΙΘΜΟΥΣ… ΘΑ ΣΟΥ ΗΤΑΝ ΕΥΚΟΛΟ ΝΑ ΜΟΥ ΣΤΕΙΛΕΙΣ ΚΑΙ ΜΕΝΑ ΤΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΡΙΘΜΟΥΣ ΚΑΙ ΑΝ ΕΧΕΙΣ ΑΤΙ ΓΙΑ ΤΑ ΧΡΩΜΑΤΑ
Γεια σου Έλενα μου 🙂 Σε ευχαριστώ πολύ!!!
Φυσικά και θα σου τα στείλω!!
Να είσαι καλά 🙂
Γεια σου Nikol!
Καλή αρχή σου εύχομαι και να σε πάρουν στον παιδικό σταθμό! Μην ανησυχείς για τις ηλικίες, και γω έτσι ξεκίνησα. Θα τριφτείς στο επάγγελμα και αργότερα θα πάρεις και μεγάλο τμήμα. αι φυσικά θα σου στείλω τα τραγούδια για τους αριθμούς και για τα χρώματα. Το μεσημέρι όμως που θα γυρίσω από τη δουλειά!
Καλή σου μέρα και σε ευχαριστώ πολύ 🙂
σε ευχαριστώ πααααααααρα πολυ για τα τραγουδάκια!!!!να σε ρωτήσω έχεις μήπως και τραγουδια για τα σχήματα???? σε ευχαριστω και παλι εκ των προτέρων και συγγνώμη αν γίνομαι πιεστική!!!!φιλια!!!
Έλενα μου τα έχω και αυτά 🙂 Θα σου τα στείλω, μην ανησυχείς! Φιλιά πολλά!!!
τα πήρα τα τραγουδάκια ευχαριστώ τοσο πολύ!!!!θα τα λέμε!!!!φιλια πολλά!!!
Να σαι καλά Έλενά μου! 🙂
Συγχαρητηρια και απο μενα για την φοβερη δουλεια που κανεις!!!!καιπολλα μπραβο για τα posts εμενα τουλαχιστον με εχουν βοηθησει παρα πολλες φορες…Αν σου ειναι ευκολο θα ηθελα και εγω το »σετακι» με τα τραγουδακια για αριθμους,χρωματα,σχημα-τα…Συνεχισε ετσι!!!!!!
Σε ευχαριστώ dion μου! Να είσαι καλά! Θα σου τα στείλω και σένα, αλλά μάλλον αύριο.
Καλό σου βράδυ!!!
καλησπερα…δε ξερω,αν θα καταφερω να σου στειλω μνμ…παρακολουθω συχνα την ιστοσελιδα σου..ειχα να μπω,ομως, απ το καλοκαιρι..στελνω να σου πω συγχαρητηρια για την τοποθετηση και με το καλο ο μονιμος διορισμος,γιατι σου αξιζει!ειμαι συναδελφος και περσυ ημουν στο ηρακλειο κρητης..η νηπιαγωγος των Αμιρων περσυ ηταν συμφοιτητρια μου..να σαι καλα..
Ζέτα μου σε ευχαριστώ πάρα πολύ! Να είσαι καλά! Εύχομαι και σε σένα το ίδιο αν είσαι αναπληρώτρια.
Την Άννα λες;
Σ΄ευχαριστω πολυ Ευδοκια μου.για τα τραγουδακια…. συνεχισε την τοσο αξιολογη δουλεια.Να΄σαι παντα καλα!!!!!
Να σαι καλά dion μου! Σε ευχαριστώ πολύ 🙂
Παράθεμα: Μαθηματικά: αριθμός 4 « Astropeleki – Just another star in the webSky
Παράθεμα: Μαθηματικά: αριθμός 5 « Astropeleki – Just another star in the webSky
Παράθεμα: Μαθηματικά: αριθμός 6 « Astropeleki – Just another star in the webSky
Παράθεμα: Μαθηματικά: αριθμός 7 « Astropeleki – Just another star in the webSky
Παράθεμα: Μαθηματικά: αριθμός 8 « Astropeleki – Just another star in the webSky
Παράθεμα: Μαθηματικά: αριθμός 9 « Astropeleki – Just another star in the webSky
Καλησπέρα αστροπελέκι! Παρακολουθώ εδώ και ένα χρόνο την ιστοσελίδα σου και με έχει βοηθήσει πολύ καθ’ότι συνάδελφος κι εγώ! Τα συγχαρητήριά μου για την τόσο καλή δουλειά που κάνεις και που σκέφτηκες να τα μοιραστείς και με όλους εμάς. Θα ήθελα να σε ρωτήσω ποιά τραγούδια χρησιμοποιείς στην τάξη για την διδασκαλία των αριθμών. Εκτόσ από το cd των ζουζουνιών, είναι και κάποιο άλλο? ευχαριστώ πολύ!!
Σε ευχαριστώ πολύ zou!!! Καλό είναι να μοιραζόμαστε τις ιδέες μας, έτσι έχουμε και ποικοιλία!!! 🙂
Για την διδασκαλία, ναι μόνο την μουσική από τα ζουζούνια έχω και χρησιμοποιώ. Επίσης κάνουμε και καλη πρακτική με το τραγουδάκι «10 αραπάκια», το οποίο εγώ λέω «10 μικρά παιδάκια».
Σ’ ευχαριστώ πολύ αστροπελέκι, καλές ανοιξιάτικες διδασκαλίες!
Να σαι καλά 🙂
καλημέρα!!για μια ακόμη φορά μπράβο σου για τις πολλές και δημιουργικές ιδέες σου!Ήθελα να σε ρωτήσω, επειδή μου ζητήθηκε απο τον παιδικό σταθμό που εργάζομαι, να ξεκινήσω την ενότητα «αριθμοί», τι θα μπορούσα να κάνω με παιδιά 2;6 ετών και με παιδιά 3 έτών….ευχαριστώ εκ των προτέρων…
Δανάη μου σε ευχαριστώ πολύ καλή μου 🙂
Για την ηλικία. τώρα, που ζητάς, καλό είναι να ξεκινήσεις με τα ζώα… να μάθετε τα ζώα και να μετράτε τα ποδαράκια τους. Είναι λίγο δύσκολο σε αυτή την ηλικία να τους μάθεις να αναγνωρίζουν αριθμούς, άρα πρέπει με δραστηριότητες που γίνονται, να ξεκινάτε να μετράτε τα αντικείμενα με τα οποία παίζουν τα παιδιά. Θα μπορούσες επίσης, να χρησιμοποιήσεις ένα αριθμητήριο, ή μπαλίτσες ή οτιδήποτε έχεις μέσα στην τάξη σου για να μάθεις στα παιδιά σιγά σιγά να μετρούν ποσότητες. Σιγά σιγά, μόλις αρχίσουν να τα μαθαίνουν αυτά, μπορείς να τους δείξεις ότι τις ποσότητες μπορούμε να τις αντιστοιχήσουμε και με γραπτή μορφή, αυτή των αριθμών.
Σε ευχαριστώ πάρα πολύ για την άμεση απάντησή σου…Ας ξεκινήσω έτσι λοι΄πον και βλέπουμε…!
Καλή επιτυχία Δανάη μου!!!!
απο ποιο ωιωλιο ειναι αυτα τα φυλλα εργασιας??
ili δες εδώ τα βιβλία που χρησιμοποιώ https://astropeleki.wordpress.com/2009/10/21/%CF%84%CE%B1-%CE%B2%CE%B9%CE%B2%CE%BB%CE%AF%CE%B1-%CF%80%CE%BF%CF%85-%CF%87%CF%81%CE%B7%CF%83%CE%B9%CE%BC%CE%BF%CF%80%CE%BF%CE%B9%CF%8E/
Παράθεμα: Μαθηματικά: αριθμός 10 « Astropeleki – Just another star in the webSky