Κατασκευή σκαντζόχοιρου


Σας παρουσιάζω την εργασία μας για τον σκαντζόχοιρο.

 

Τα υλικά μας: μακαρόνια, φακές, οδοντογλυφίδες και το πατρόν μας.
DSC04103

Αφού βάλουμε ατλακόλ πάνω στο πατρόν μας, ξεκινάμε να κολλάμε τα μακαρόνια κατά μήκος του σώματος του σκαντζόχοιρου.
DSC04104

Ύστερα κολλάμε φακές στο κεφαλάκι του σκαντζόχοιρου.
DSC04105

Τέλος, κολλάμε οδοντογλυφίδες στην ράχη του σκαντζόχοιρου για να φτιάξουμε τα καρφάκια του.
DSC04106

Αφήνουμε να στεγνώσει καλά. Ο σκαντζόχοιρός μας είναι έτοιμος.
DSC04107

Κατασκευάζοντας τα σκαντζοχοιράκια μας

DSC04108 DSC04111

Τα σκατζοχοιράκια μας
DSC04140 DSC04141 DSC04142

Καλή επιτυχία και σε σας που θα τον κατασκευάσετε!!!

10 thoughts on “Κατασκευή σκαντζόχοιρου

  1. Αγγελική μου σε ευχαριστώ πολύ!
    Είσαι αναπληρώτρια στη Νάξο; Σε ποιο χωριό είσαι; Μακάρι να ήμουν και γω εκεί στα λημέρια μου! Όχι πως περνάω άσχημα στην Κρήτη, αλλά σίγουρα αν ήμουν Νάξο, θα ήμουν στα πάτρια εδάφη!

  2. EΙΜΑΙ ΣΤΟ ΓΛΥΝΑΔΟ!ΠΩΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΒΑΛΕΣ ΚΥΚΛΑΔΕΣ ΤΟΤΕ ΝΑ ΕΡΘΕΙΣ ΕΔΩ?ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ Η ΚΡΗΤΗ?ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΝΑ ΔΗΛΩΣΩ …ΘΑ ΔΟΥΜΕ..

  3. Αγγελική μου μπράβο!!!! Χαίρομαι! Είχα βάλει Κυκλάδες μετά την Αθήνα, αλλά δυστυχώς απ ότι έδειξε, δεν υπήρχαν κενά! Και στην Κρήτη είναι πολύ ωραία!!!! Ειδικά όταν σε αγκαλιάζει ο κόσμος🙂

  4. Ευδοκια μου,φοβερη χειροτεχνια αυτη! καλη ιδεα ειναι,αν εχετε-η εχεις- το βιβλιο του Τριβιζα «Ο φαλακρος Σκατζοχοιρος» να φτιαξετε με πηλο και καλαμακια εναν!
    Εμεις φτιαξαμε και εχουν βγει πολυ ωραια. φιλια!

  5. πολυ ωραια δουλεια εκανες…και γενικα πολυ ωραιες δουλειες κανεις..να σε ρωτησω κατι ασχετο ομως astopeleki?? απο ποιο χωριο της ναξου εισαι??? εγω ειμαι απο το σαγκρι…το ξερεις???

Σχολιάστε

