Παρουσιολόγιο – απουσιολόγιο και ημερολόγιο


2 σε ένα το ημερολόγιο μας και το απουσιολόγιο. Συνδυασμός και των δύο, έτσι ώστε να μάθουν τις μέρες της βδομάδας, τους μήνες, τα ονόματά τους, ποιος είναι απών και ποιος είναι παρών.

DSC04117

DSC04115Αφού έφτιαξα τις μέρες της βδομάδας σε καρτέλες με διαφορετικά χρώματα για να μπορούν πιο εύκολα να τις αναγνωρίζουν τα παιδιά, τις κάλυψα με βελουτέ χαρτί και έγραψα πάνω τους τις μέρες με μαύρο μαρκαδόρο και κεφαλαία γράμματα.

Δευτέρα: κόκκινο χρώμα

Τρίτη: Γαλάζιο χρώμα

Τετάρτη: πορτοκαλί χρώμα

Πέμπτη: πράσινο χρώμα

Παρασκευή: κίτρινο χρώμα.

DSC04116Ύστερα έφτιαξα σε μικρές καρτέλες τα ονόματα DSC04124των παιδιών. Γκρι καρτέλες για τα αγόρια, κόκκινες για τα κορίτσια. Για να μάθουν να ξεχωρίζουν το όνομά τους, για αρχή, τοποθετήσαμε ένα αυτοκόλλητο στην άκρη της καρτέλας. Έτσι, προς το παρόν, για να αναγνωρίζουν το όνομά τους, θα έχουν γνώμονα το αυτοκόλλητο που τους αντιστοιχεί. Αργότερα αυτό το αυτοκόλλητο θα αφαιρεθεί ή θα καλυφθεί, για να δούμε την προοδό τους στο να αναγνωρίζουν το όνομά τους από τα γράμματα.

DSC04123Χώρισα ένα χαρτόνι σε δύο στήλες, η μία στήλη (μικρή) για τις μέρες της εβδομάδας γραμμένες με τα χρώματα που αντιστοιχούν στις καρτέλες για να μάθουν να τις αναγνωρίζουν και να τις αντιστοιχούν ανάλογα, και η δεύτερη στήλη (μεγαλύτερη) για να τοποθετούν τα παιδιά τα ονόματά τους, αναλόγως με το ποιος είναι παρών και παρούσα την κάθε μέρα. Οι καρτέλες με τις μέρες της εβδομάδας, έχουν τοποθετηθεί στα αριστερά της αριστερής στήλης για να αντιστοιχούν σωστά, ανάλογα με το χρώμα την κάθε μέρα. Κάθε φορά που αDSC04125λλάζουμε την μέρα της βδομάδας, η κάθε καρτέλα μπαίνει ξανά στην θέση της, δίπλα στο χαρτόνι. Έτσι διευκολύνονται τα παιδιά να βρίσκουν τι μέρα έχουμε σήμερα, αύριο, μεθαύριο κλπ. Επίσης, όταν δεν θυμόμαστε τι μέρα έχουμε σήμερα, κοιτάμε ποια λείπει, η οποία έχει τοποθετηθεί στο ημερολόγιό μας, και ξεκινάμε να τις λέμε από την αρχή και έτσι βρίσκουμε σε ποια μέρα βρισκόμαστε. Από κάτω από αυτό το χαρτόνι, τοποθέτησα ένα μικρότερο αλλά μακρόστενο χαρτονάκι, όπου πάνω γράφει ποιος απουσιάζει, έτσι ώστε να τοποθετούμε εκεί τα ονόματα των παιδιών που δεν είναι παρόντα κάθε μέρα.

DSC04119Στο ημερολόγιό μας, έχουμε χωρίσει το χαρτόνι σε 4 μέρη. Το πρώτο δείχνει την ημέρα, το δεύτερο την ημερομηνία, το τρίτο τον μήνα και το τέταρτο το έτος. Κάθε μέρα τοποθετούμε την σωστή καρτέλα με την μέρα, αλλάζουμε τους αριθμούς και κάθε μήνα αλλάζουμε και την καρτέλα του μήνα. Κάθε μέρα γίνεται αυτή η δραστηριότητα και λέμε όλοι μαζί ολοκληρωμένα την ημερομηνία μας.

Το τελικό αποτέλεσμα των δύο αυτών δραστηριοτήτων είναι στην επόμενη φωτογραφία.

DSC04138

Ακολουθούν φωτογραφίες κατά την διάρκεια της πρώτης φοράς που αναπτύξαμε την δραστηριότητα.

DSC04118 Οι καρτέλες με τις μέρες είναι μπερδεμένες… Πρέπει να ξεκινήσουμε να τις αντιστοιχούμε στα αριστερά της αριστερής στήλης.

DSC04120 Αντιστοιχήσαμε την πρώτη μέρα, την Δευτέρα με απόλυτη επιτυχία!

DSC04121Αντιστοιχήσαμε την Τρίτη, την Τετάρτη και την Πέμπτη με απόλυτη επιτυχία επίσης!

DSC04122 Αντιστοιχήσαμε και την Παρασκευή πολύ σωστά!

Καλή επιτυχία και σε όσους δοκιμάσουν αυτόν τον τρόπο!

2 thoughts on “Παρουσιολόγιο – απουσιολόγιο και ημερολόγιο

  1. Γεια σου Ευδοκία!
    Πολύ καλό το παρουσιολόγιο!
    Μήπως έχεις καμιά ιδέα για δραματοποίηση για το φθινόπωρο,εκτός από την κλασσική που πέφτουν τα φύλλα και βρέχει?

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s