Τα βιβλία που χρησιμοποιώ


1.Το Χρυσό βιβλίο του Νηπιαγωγείου, Γιάννης Σμυρνιωτάκης, Εκδ. Σμυρνιωτάκη

DSC04171


2.Το βιβλίο που μ’ αρέσει, Δραστηριότητες για προνήπια 2, Ρούλα Παπανικολάου, Εκδ. Μικρός Πρίγκιπας

DSC04166
3.Το βιβλίο που μ’ αρέσει, Δραστηριότητες για νήπια 3, Ρούλα Παπανικολάου, Εκδ. Μικρός Πρίγκιπας

DSC04167
4.Παίζω, γράφω και μαθαίνω στο Νηππιαγωγείο! Μια διαθεματική δραστηριότητα για κάθε μέρα, Σύμφωνα με το νέο αναλυτικό πρόγραμμα, Αλεξία Μπαρδάκη – Βασιλική Νίκα, Εκδ. Πατάκη

DSC04170
5.Τετράδιο πρώτης αρίθμησης, Για μαθητές Νηπιαγωγείου και Α δημοτικού. Little Friends

DSC04174
6.Οι πρώτοι μου Αριθμοί, Μαθαίνω στο σπίτι, Σειρά Α, Εκδ. Ελληνικά Γράμματα

DSC04172
7.Ζωγραφίζω, χρωματίζω, παίζω με τα ζώα, εκδ. Πατάκη

DSC04173
8.Κρυφτούλι με τους αριθμούς, Σταυρούλα Βαρδάκου – Κανιού, νηπιαγωγός

DSC04175
9.Τετράδιο για το νηπιαγωγείο, προετοιμάζομαι για το δημοτικό, Σταυρούλα Βαρδάκου – Κανιού, νηπιαγωγός, Εκδ. Παπαδόπουλος

DSC04176
10.Μαθαίνω την αλφαβήτα με αυτοκόλλητα, Litlle Friends

DSC04177
11.Τετράδιο πρώτης γραφής, Ευαγγελία Δεσύπρη

DSC04178
12.Το πρώτο μου αλφαβητάριο, Εκδ. Παπαδόπουλος

DSC04179
13.Τετράδιο ορθογραφίας Α δημοτικού βασισμένο στο νέο βιβλίο της ΓΛΩΣΣΑΣ, Γράμματα- Λέξεις- Ιστορίες, Little Little Friends

DSC04180
14.Μαθαίνω να γράφω τα ΚΕΦΑΛΑΙΑ γράμματα, Επιμέλεια: Ελένη Βουδούρη, Εκδ. Άγκυρα

DSC04165

14 thoughts on “Τα βιβλία που χρησιμοποιώ

  1. ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ!!!Σ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΑ ΒΙΒΛΙΑ,ΚΑΠΟΙΑ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΣΑ ΚΙ ΕΓΩ…ΤΟ ΦΕΣΙ ΚΑΙ Η ΚΟΝΚΑΡΔΑ ΕΓΙΝΑΝ ΤΕΛΕΙΑ…ΜΙΑ ΙΔΕΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΜΕΝΑ..ΦΤΙΑΞΑΜΕ ΤΣΑΡΟΥΧΙΑ ΜΕ ΒΕΛΟΥΤΕ ΚΟΚΚΙΝΟ ΧΑΡΤΙ ΚΑΙ ΓΙΑ ΦΟΥΝΤΑ ΜΙΑ ΜΠΑΛΑ ΑΠΟ ΜΑΥΡΟ ΓΚΟΦΡΕ ΧΑΡΤΙ..ΑΠΛΟ..ΦΙΛΙΑ..

  2. Ιωάννα μου να είσαι καλά! Και γω το τσαρούχι έτσι το φτιάχνω μόνο που στην φούντα βάζουμε γκοφρέ που τα έχουμε φτιάξει μπαλάκια για να είναι πιο ρεαλιστικό🙂 Φιλιά πολλά!!!!

  3. Ευχαριστώ για το βιβλία που προτείνεις θα ήθελα να σε ρωτήσω αν γνωρίζεις κάποια βιβλία με μουσικοκινητηκα παιχνίδια και θεατρικά παιχνίδια για ηλικίες 2-4 ευχαριστώ εκ τον προτέρων

  4. Ενα πολύ ωραίο βιβλίο που χρησιμοποιώ με την μικρή μου απο περυσι που πήγαινε νήπιο για μαθημάτικα
    Ειναι το΄΄ Μαθαίνω να προσθέτω και να αφαιρώ ΄΄Εκδόσεις ΠΑΤΑΚΗ Εχει μαγνητάκια για να τα τοποθετει το παιδι στο κατάλληλο σημείο. Στις σελίδες του μπορεί να γράψει να σβήσει και να ξαναγράψει όσες φορές θέλει

    Οσο για τα γράμματα

    ΄΄Γράφουμε και σβήνουμε τα γράμματα ΄΄ Εκδόσεις SUSAETA

    Και τα δύο μας έχουν βοηθήσει πολύ

  5. Potpouriart :

    Ευχαριστώ για το βιβλία που προτείνεις θα ήθελα να σε ρωτήσω αν γνωρίζεις κάποια βιβλία με μουσικοκινητηκα παιχνίδια και θεατρικά παιχνίδια για ηλικίες 2-4 ευχαριστώ εκ τον προτέρων

    Ένα βιβλίο που μπορείς να πάρεις που έχει μέσα πάρα πολλά παιχνίδια για ηλικίες από 12 ετών είναι το Μεγάλο βιβλίο των παιχνιδιών, από τις εκδόσεις Άγκυρα. Πλούσιο βιβλίο!

  6. librarian :

    Τι γλυκό! Θα με μάθεις και εμένα να διαβάζω πάλι από την αρχή τα γράμματα να βρω ότι έχασα μέσα από τις λέξεις;

    Φυσικά καλή μου!!!🙂 Πίσω από τις λέξεις δεν βρίσκεται μόνο ο Αλέξης😛

  7. ΒΙΚΥ :

    Ενα πολύ ωραίο βιβλίο που χρησιμοποιώ με την μικρή μου απο περυσι που πήγαινε νήπιο για μαθημάτικα
    Ειναι το΄΄ Μαθαίνω να προσθέτω και να αφαιρώ ΄΄Εκδόσεις ΠΑΤΑΚΗ Εχει μαγνητάκια για να τα τοποθετει το παιδι στο κατάλληλο σημείο. Στις σελίδες του μπορεί να γράψει να σβήσει και να ξαναγράψει όσες φορές θέλει

    Οσο για τα γράμματα

    ΄΄Γράφουμε και σβήνουμε τα γράμματα ΄΄ Εκδόσεις SUSAETA

    Και τα δύο μας έχουν βοηθήσει πολύ

    Σε ευχαριστώ πολύ Βίκυ μου για τα βιβλία που μου προτείνεις! Με την πρώτη ευκαιρία θα τα παραγγείλω γιατί μου αρέσει να έχω μπόλικα βιβλία στην βιβλιοθήκη μου🙂

  8. πολύ καλό είναι και το «τί θέμα να διαλέξω τον χρόνο για να τρέξω» νομίζω εκδόσεις Διάπλαση, για διαθεματικές ενότητες…
    Για γράμματα και αριθμούς χρησιμοποιώ και τα στιχάκια από το «123» και το «αβγ», της Παμπουδή (Κέδρος,νομίζω) και μαθαίνουμε το αντίστοιχο ποιήμα για τον κάθε αριθμό ή γράμμα

  9. Το «Τι Θέμα να διαλέξω στο χρόνο για να τρέξω» Μαρία μου είναι των εκδόσεων Μεταίχμιο, το έχω κι εγώ κι είναι πολύ καλό!!!! Το συστήνω ανεπιφύλακτα! Ξέρετε κάποια καλά βιβλία με δραστηριότητες, κατασκευές κλπ.? Έχω πάρει φέτος των εκδόσεων Ντουντούμη κάτι μικρά βιβλία με κατασκευές και δεν έμεινα ευχαριστημένη καθόλου…δεν έχει μέσα ωραίες κατασκευές και κάποιες από αυτές είναι δύσκολες για το νηπιαγωγείο…Φιλάκια! Καλή συνέχεια σε όλες τις συναδέρφους!

  10. Μαριτίνα μου έχω πολλά λινκ από άλμπουμ στο Picasa αλλά δεν τα έχω σε αυτό το Pc. Από του Ντουντούμη κάποια βιβλία όντως δεν έχουν συγκλονιστικές κατασκευές. Θα σου δώσω τα λινκ που κατεβάζω εγώ πατρόν, μόλις βρω την αδελφή μου και μου τα στείλει.🙂

Σχολιάστε

