Μαθηματικά: αριθμός 2


Συνεχίζουμε με δραστηριότητες και φύλλα εργασίας για τον αριθμό 2.
Ακολουθώντας την διαδικασία που κάναμε και για τον αριθμό 1

«Βρήκα στο σχολείο ένα παζλ αριθμών, που υπάρχουν (φαντάζομαι) και στα τζάμπο και τα κόλλησα σε σειρά, αφαιρώντας όμως το εσωτερικό τους που δείχνει τον αριθμό. Σκοπός μου είναι, σε κάθε αριθμό να συμπληρώνουμε το αντίστοιχο κομμάτι, αφού πρώτα έχουμε δουλέψει τουλάχιστον 1 βδομάδα κάθε αριθμό με ασκήσεις και δραστηριότητες.

αντικείμενα από 2Τοποθετώντας τον αριθμό 2 στο σωστό παζλ, ξεκινήσαμε με το πιο απλό πραγματάκι. Να δείξουμε όλοι μας 2 δαχτυλάκια. Και το κάναμε όλοι. Ύστερα ζήτησα από κάποια παιδιά να μου φέρουν 2 τουβλάκια κόκκινα, 2 τουβλάκια κίτρινα, 2 τουβλάκια πράσινα, 2 βιβλία, 2 μαρκαδόρους, 2 μολύβια, 2 σταφανάκια, κάποια δηλαδή αντικείμενα από τον χώρο, αρκεί να είναι όλα από 2. Αφού τα τοποθετήσαμε όλα στο κέντρο του κύκλου, ζήτησα στα παιδιά να παρατηρήσουν πάνω στο σώμα τους, τι έχουν από 2, ακούγωντας το τραγουδάκι για τον αριθμό 2 από τα ζουζούνια. Ψάξαμε λοιπόν το σώμα μας και βρήκαμε ότι έχουμε 2 μάτια, 2 αυτιά, 2 φρύδια, 2 ρουθούνια, 2 χειλάκια, 2 χεράκια, 2 παλαμίτσες, 2 ποδαράκια και 2 πατουσίτσες! Αργότερα τους ζήτησα να ψάξουν τον αριθμό 2, να τον εντοπίσουν και να τον δείξουν με το δάχτυλό τους και να τον βάλουν σε κύκλο στο χαρτί που είχαμε κρεμασμένο στον πίνακα.

DSC04102 DSC04101 DSC04100

Αφού κυκλώσαμε τον αριθμό 2 στην καρτέλα που βαστούσε το παιδάκι στο φύλλο εργασίας, ψάξαμε να βρούμε, να αναγνωρίσουμε και να κολλήσουμε τον αριθμό 2 από σελίδες περιοδικών, πάνω στην καρτέλα των αριθμών, η οποία περιέχει τους αριθμούς χωρισμένους σε κουτάκια, έτσι ώστε να μπορούμε να κολλάμε κάθε φορά τον αριθμό που ψάχνουμε. Και έτσι συμπληρώσαμε το κουτάκι με τον αριθμό 2 με όσα 2 βρήκαμε στις σελίδες του περιοδικού.»

Επίσης προσπαθήσαμε να κατασκευάσουμε τον αριθμό 2 με πλαστελίνη.
αριθμός 2  DSC04145

Οι ασκήσεις που ακολούθησαν για την αναγνώριση και τη γραφή του συμβόλου – αριθμού 2 όλη τη βδομάδα, είναι οι επόμενες.
DSC04089

DSC04090

DSC04133

DSC04144

21 thoughts on “Μαθηματικά: αριθμός 2

  1. Ευδοκία μου, κλέβω πάλι. Να’σαι καλά που μας βοηθάς.Σε λίγο κι εγώ θα ξεκινήσω τους αριθμούς. Κάποιες από τις ασκησούλες σου τις έχω ενώ κάποιες άλλες σου τις κλέβω…
    Αν έχεις τα τραγουδάκια από τα ΖΟΥΖΟΥΝΙΑ για τους αριθμούς μπορείς να μου τα στείλεις; Το mail μου είναι guselectron@yahoo.gr.Ευχαριστώ και καλό απόγευμα.

  2. ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΕΥΔΟΚΙΑ ΜΟΥ!!!!!!
    ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΕΣ ΙΔΕΕΣ ΣΟΥ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΣΤΕΙΛΕΣ ΜΕ E-MAIL ΓΙΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΓΝΩΡΙΜΙΑΣ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ.ΘΥΜΑΣΑΙ,ΜΕ ΜΙΑ ΚΟΥΚΛΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙΣ ΑΠΟ ΙΣΠΑΝΙΑ!.ΕΙΣΑΙ ΤΕΛΕΙΑ!ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΡΗΤΗ!ΕΙΣΑΙ ΣΤΟ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΜΟΥ ΝΗΣΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟΥΣ ΜΟΥ ΧΟΡΟΥΣ,ΚΑΘΟΤΙ ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΤΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΔΩΝ!
    ΕΠΙΣΗΣ ΘΑ ΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΣΑ ΝΑ ΜΟΥ ΕΣΤΕΛΕΝΕΣ ΚΙ ΕΜΕΝΑ ΤΑ ΤΡΑΓΟΥΔΑΚΙΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΡΙΘΜΟΥΣ ΑΠΟ ΤΑ ΖΟΥΖΟΥΝΙΑ ΟΤΑΝ ΜΠΟΡΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΑΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΚΑΙ ΚΑΜΙΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΓΙΑ ΤΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ!!!!Σ’ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΚΑΙ ΠΑΛΙ,ΚΑΛΟ ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ,ΤΙΝΑ!!!!
    Υ.Γ ΠΑΩ ΣΤΟ ΛΥΚΕΙΟ ΓΙΑ ΧΟΡΟ ΤΩΡΑ!!!!!!ΦΙΛΙΑ!!!!

  3. Φωτεινή :

    Ευδοκία μου, κλέβω πάλι. Να’σαι καλά που μας βοηθάς.Σε λίγο κι εγώ θα ξεκινήσω τους αριθμούς. Κάποιες από τις ασκησούλες σου τις έχω ενώ κάποιες άλλες σου τις κλέβω…
    Αν έχεις τα τραγουδάκια από τα ΖΟΥΖΟΥΝΙΑ για τους αριθμούς μπορείς να μου τα στείλεις; Το mail μου είναι guselectron@yahoo.gr.Ευχαριστώ και καλό απόγευμα.

    Να σαι καλά Φωτεινή μου🙂 Χρησιμοποίησε ό,τι θες!!! Θα σου στείλω τα τραγούδια στο μέιλ σου.
    Καλό βράδυ!

  4. Τινα :

    ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΕΥΔΟΚΙΑ ΜΟΥ!!!!!!
    ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΕΣ ΙΔΕΕΣ ΣΟΥ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΣΤΕΙΛΕΣ ΜΕ E-MAIL ΓΙΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΓΝΩΡΙΜΙΑΣ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ.ΘΥΜΑΣΑΙ,ΜΕ ΜΙΑ ΚΟΥΚΛΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙΣ ΑΠΟ ΙΣΠΑΝΙΑ!.ΕΙΣΑΙ ΤΕΛΕΙΑ!ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΡΗΤΗ!ΕΙΣΑΙ ΣΤΟ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΜΟΥ ΝΗΣΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟΥΣ ΜΟΥ ΧΟΡΟΥΣ,ΚΑΘΟΤΙ ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΤΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΔΩΝ!
    ΕΠΙΣΗΣ ΘΑ ΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΣΑ ΝΑ ΜΟΥ ΕΣΤΕΛΕΝΕΣ ΚΙ ΕΜΕΝΑ ΤΑ ΤΡΑΓΟΥΔΑΚΙΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΡΙΘΜΟΥΣ ΑΠΟ ΤΑ ΖΟΥΖΟΥΝΙΑ ΟΤΑΝ ΜΠΟΡΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΑΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΚΑΙ ΚΑΜΙΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΓΙΑ ΤΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ!!!!Σ’ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΚΑΙ ΠΑΛΙ,ΚΑΛΟ ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ,ΤΙΝΑ!!!!
    Υ.Γ ΠΑΩ ΣΤΟ ΛΥΚΕΙΟ ΓΙΑ ΧΟΡΟ ΤΩΡΑ!!!!!!ΦΙΛΙΑ!!!!

    Σε ευχαριστώ πολύ Τίνα μου για όσα λες!!!! Με τα γράμματα θα ασχοληθώ με το νέο έτος. Πρώτα θέλω να ολοκληρώσω τους αριθμούς για να μην φορτώσω τα παιδιά🙂
    Θα σου στείλω τα τραγουδάκια!🙂 Καλά να περνάς!!!

  5. eudokia mou eimai k gw fanatikh opados tou blog sou (edw k 1 xrono).. exw «klepsei» k gw kata kairous polles idees sou! idiaitera kataskeues! apla to xeis, pianoun ta xeria sou! eimai k gw nhpiagwgos, oxi diorismenh akomh, teleiwsa k gw th sxolh sth rodo, opou zw k douleuw, opote kata kapoion tropo se 8ewrw «diko» mou atomo!!!
    sunexise thn kalh douleia!

    san thn fwteinh + thn tina ki gw pairnw to 8arros na zhthsw ta tragoudia twn ari8mwn.. an mporeseis na mou ta steileis sto mail mou juli85pan@yahoo.com 8a sou eimai upoxreh..

  6. juli :

    eudokia mou eimai k gw fanatikh opados tou blog sou (edw k 1 xrono).. exw “klepsei” k gw kata kairous polles idees sou! idiaitera kataskeues! apla to xeis, pianoun ta xeria sou! eimai k gw nhpiagwgos, oxi diorismenh akomh, teleiwsa k gw th sxolh sth rodo, opou zw k douleuw, opote kata kapoion tropo se 8ewrw “diko” mou atomo!!!
    sunexise thn kalh douleia!

    san thn fwteinh + thn tina ki gw pairnw to 8arros na zhthsw ta tragoudia twn ari8mwn.. an mporeseis na mou ta steileis sto mail mou juli85pan@yahoo.com 8a sou eimai upoxreh..

    Γεια σου juli μου!!!🙂
    Χαίρομαι που γνωρίζω άλλο ένα άτομο που έχει τελειώσει στην Ρόδο! Σε ευχαριστώ πολύ, να είσαι καλά!
    Σου έστειλα τα τραγούδια!!! Καλό σου βράδυ!!

  7. astropeleki :

    juli :
    eudokia mou eimai k gw fanatikh opados tou blog sou (edw k 1 xrono).. exw “klepsei” k gw kata kairous polles idees sou! idiaitera kataskeues! apla to xeis, pianoun ta xeria sou! eimai k gw nhpiagwgos, oxi diorismenh akomh, teleiwsa k gw th sxolh sth rodo, opou zw k douleuw, opote kata kapoion tropo se 8ewrw “diko” mou atomo!!!sunexise thn kalh douleia!
    san thn fwteinh + thn tina ki gw pairnw to 8arros na zhthsw ta tragoudia twn ari8mwn.. an mporeseis na mou ta steileis sto mail mou juli85pan@yahoo.com 8a sou eimai upoxreh..

    Γεια σου juli μου!!! Χαίρομαι που γνωρίζω άλλο ένα άτομο που έχει τελειώσει στην Ρόδο! Σε ευχαριστώ πολύ, να είσαι καλά!Σου έστειλα τα τραγούδια!!! Καλό σου βράδυ!!

    s’ euxaristw eudokia mou…

  8. Παράθεμα: Μαθηματικά: αριθμός 6 « Astropeleki – Just another star in the webSky

  9. Παράθεμα: Μαθηματικά: αριθμός 7 « Astropeleki – Just another star in the webSky

  10. Παράθεμα: Μαθηματικά: αριθμός 8 « Astropeleki – Just another star in the webSky

  11. Παράθεμα: Μαθηματικά: αριθμός 9 « Astropeleki – Just another star in the webSky

  12. Παράθεμα: Μαθηματικά: αριθμός 10 « Astropeleki – Just another star in the webSky

Σχολιάστε

