Πουλάκι με μπαλόνι


Με την ευκαρία των γενεθλίων μίας από τις μικρές μαθήτριές μου, φτιάξαμε ένα πουλάκι με μπαλόνια που μας είχε φέρει για το πάρτυ της.

Τα υλικά που θα χρειαστείτε:
1 μπαλόνι σε σχήμα πουλιού
φτερά
μεγάλα μάτια κουνιστά
πράσινο γκοφρέ χαρτί
ένα ρολό από χαρτί υγείας
κόλλα υγρή
συρραπτικό
ένα κομματάκι χαρτόνι

Φουσκώνετε το μπαλόνι. Βάζετε κόλλα στα ματάκια και τα κολλάτε, που αλλού; Δεξιά και αριστερά από το ράμφος του πουλιού.
Βάζετε κόλλα στα πλάγια για τα φτερά καθώς και στην ουρά του μπαλονιού για να κολλήσετε και εκεί φτερά.
Παίρνετε ένα ρολό από χαρτί υγείας και το καλύπτετε με πράσινο γκοφρέ χαρτί. Συρράπτετε για να μείνει στέρεο.
Παίρνετε ένα κομματάκι χαρτόνι, βάζετε κόλλα στο μέσον και κολλάτε πάνω το πουλάκι μπαλόνι για να δημιουργήσουμε το πρώτο μέρος της βάσης του. Αφήνετε να στεγνώσει.
Βάζετε κόλλα γύρω από το στόμιο της μίας μεριάς του ρολού από χαρτί υγείας και το κολλάτε ακριβώς στο χαρτονάκι που έχετε βάλει στο μπαλονι. Το αφήνετε όρθιο για να στεγνώσει χωρίς να φύγει από την θέση του. Το πουλάκι μπαλόνι σας είναι έτοιμο.

DSC04436 DSC04437

6 thoughts on “Πουλάκι με μπαλόνι

  1. Άντε, ρε! Έχει τέτοια μπαλόνια;😛

    Τι να κάνω με τα σκασμένα μου που δεν ακούνε ούτε τραγούδια, ούτε παραμύθια από CD; Απελπίζομαι, όταν είναι να ακούσουν κάτι (δηλαδή κάθε μέρα).

  2. ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΑ! Μα που τα βρήκες τέτοια μπαλονάκια? Φοβερή η ιδέα σου να τοποθετήσεις βάση. Αχ βρε Ευδοκία, είσαι χαρισματική! Εγώ σήμερα τα βρήκα σκούρα..Πολύ δύσκολο τμήμα, με 23 παιδιά, τα 4 εκ των οποίων με έντονα προβλήματα συμπεριφοράς, ανεξέλεγκτη επιθετικότητα κ.α ουυυφ!Η συνάδελφος μου (ολοήμερο) λέει πως στα 25 χρόνια δουλειάς της, πρώτη φορά της τυχαίνει τέτοια ομάδα. Είμαι πολύ προβληματισμένη.

  3. marilia :

    Άντε, ρε! Έχει τέτοια μπαλόνια; :P

    Τι να κάνω με τα σκασμένα μου που δεν ακούνε ούτε τραγούδια, ούτε παραμύθια από CD; Απελπίζομαι, όταν είναι να ακούσουν κάτι (δηλαδή κάθε μέρα).

    Ναι τα έχει το τζάμπο!
    Α και γω είχα το ίδιο πρόβλημα όταν είχα πολλά παιδιά. Συνήθψς ύψωνα φωνή, το έκλεινα και τους έλεγα οτι θα τους κάνω ερωτησούλες για το τι λέει το τραγούδι.😛

  4. Άντρια :

    ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΑ! Μα που τα βρήκες τέτοια μπαλονάκια? Φοβερή η ιδέα σου να τοποθετήσεις βάση. Αχ βρε Ευδοκία, είσαι χαρισματική! Εγώ σήμερα τα βρήκα σκούρα..Πολύ δύσκολο τμήμα, με 23 παιδιά, τα 4 εκ των οποίων με έντονα προβλήματα συμπεριφοράς, ανεξέλεγκτη επιθετικότητα κ.α ουυυφ!Η συνάδελφος μου (ολοήμερο) λέει πως στα 25 χρόνια δουλειάς της, πρώτη φορά της τυχαίνει τέτοια ομάδα. Είμαι πολύ προβληματισμένη.

    Τα έχει το τζάμπο αυτά τα μπαλόνια! Έβαλα βάση για να μην πιάνουν συνέχεια το μπαλόνι με τα χέρια και το σπάσουν!

    Για τα παιδιά σου τώρα… Αντιμετώπισα παρομοιο πρόβλημα, όχι όμως με επιθετικές συμπεριφορές τόσο πολύ. Απλά ήταν πολύ, μα πολύ ζωηρά..δεν το είχα ξαναδει αυτό το πράγμα. Απλά πήρε περισσότερο χρόνο για να τα φέρω κοντά μου. Προσπάθησα να τους δώσω ρόλους όπως βοηθός δασκάλας, επιτηρητής τάξης κλπ. Κάπως έτσι ηρέμησαν και άρχισε να βελτιώνεται η συμπεριφορά. Βέβαια δεν ξέρω πόσο χρόνο θα σου πάρει εσένα.. εξαρτάται από κάθε παιδί. Πολλές φορές ύψωσα και την φωνή μου, μπήκαν και σε καρέκλα σκέψης και κοιτούσαν στον τοίχο και όχι όλη τη τάξη και τα παιδιά.

  5. Σούπερ η παιχνιδοκατασκευή!!Έξυπνη, πρωτότυπη, απλή και διασκεδαστική.Επίσης δεν το έχω δει πουθενα!!μπράαααααβοοοοοοο!!!μ-π-ρ-,α-β-ο, μπράβο, ε-υ-γ-ε, ευγε, εύγε πολύ καλό, πάρα πολύ ωραίο, εύγε πολύ καλο, πάρα πολύ καλόοοο. Καλό!!Καλό, καλο-καλο-καλο, καλο!!χιχι

Σχολιάστε

