Κατασκευή: δεντράκι χριστουγεννιάτικο


Μια πολύ ωραία και εύκολη κατασκευή για να φτιάξουν και να στολίσουν τα παιδιά, το δικό τους δεντράκι.

Τα υλικά που θα χρειαστείτε:
πατρόν από δεντράκια σε πράσινο χρώμα (3 κομμάτια)
πλαστικό ποτηράκι
καλαμάνι από σουβλάκι
πηλό
πράσινο γκοφρέ χαρτί
χρυσό γκοφρέ χαρτί
τσόχα
χαρτάκια απο χρυσαλιζέ χαρτόνι
χρυσόσκονη
κόλλα υγρή

Κόβετε τρια δεντράκια, τα τσακίζετε στην μέση και τα ενώνετε μεταξύ τους έτσι ώστε να γίνει τριασδιάστατο.
Τοποθετείτε στο σημείο που ενώνονται όλα το καλαμάκι από το σουβλάκι, που θα είναι ο κορμός του δέντρου.
Βάζετε κόλλα σε όλες τις πλευρές του δέντρου και στολίζετε με χρυσαλιζέ χαρτάκια που θα κόψουν μόνα τους τα παιδιά. Στο τέλος «πασπαλίζετε» με χρυσόσκονη για να γίνει πιο λαμπερό.
Στο ποτηράκι βάζετε ένα μεγάλο κομμάτι πηλού και βάζετε μέσα το καλαμάκι από το σουβλάκι.
Τοποθετείτε πάνω στο καλοριφέρ για να στεγνώσει και να σκληρύνει ο πηλός.
Κόβετε ένα κομμάτι από τσόχα για να ντύσετε το ποτηράκι σας και συρράπτετε για να στερεωθεί.
Στολίζετε με ένα φιογκάκι από χρυσό γκοφρέ χαρτί και αν θέλετε βάζετε στην μέση και ένα χριστουγεννιάτικο αυτοκόλλητο.
Αφού το δεντράκι έχει στεγνώσει από τις κόλλες, το τοποθετείτε μέσα στο ποτηράκι μαζί με το ξυλάκι από το σουβλάκι.
Κόβετε πράσινο γκοφρέ χαρτί και γεμίζετε το υπόλοιπο μισό ποτηράκι για να μην είναι άδειο.
Το δεντράκι σας είναι έτοιμο!

     

10 thoughts on “Κατασκευή: δεντράκι χριστουγεννιάτικο

  1. Θοδώρα :

    Μπραβο πολυ ωραιο !! θα το κανω και γω στη δουλεια μου , στα δικα μου παιδακια !!!!!

    Να το κάνετε Θοδώρα μου🙂 Είναι πολύ όμορφο στολίδι για το σπίτι. Οι γονείς των παιδιών μου μου λένε ότι με τόσα που φτιάχνουμε, δεν θα χρειαστεί να στολίσουν το σπίτι έτσι όπως πάμε😛

  2. Καταπληκτικόόόόόόό!!!!!Το λάτρεψα! Αυριο κιολας !!!Αλλα κι εγω αντι για πηλο λεω να βάλω πλαστελίνη, για οικονομικούς κυρίως λόγους…😦

  3. marilia :

    Πολύ ωραία ιδέα! Θα το κάνω κι εγώ! Αντί για πηλό, που δεν έχω, να βάλω πλαστελίνη;

    Μαριλίτσα μου ναι να βάλεις πλαστελίνη και αν μπορείς να γεμίσεις το ποτηράκι μέχρι την μέση με πλαστελινούλα, ακόμη καλύτερα για να είναι πιο σταθερό. Επίσης, αντί για γκοφρέ χαρτί, μπορείς να καλύψεις το υπόλοιπο ποτήρι που μένει άδειο με πράσινη ή καφέ τσόχα.

  4. gougou :

    Καταπληκτικόόόόόόό!!!!!Το λάτρεψα! Αυριο κιολας !!!Αλλα κι εγω αντι για πηλο λεω να βάλω πλαστελίνη, για οικονομικούς κυρίως λόγους… :(

    Ναι να βάλεις πλαστελίνη όπως είπα και στην Μαριλία🙂 Πολύ εύκολη κατασκευή και χρησιμοποιείς αποκόμματα από τα χαρτόνια που σου περισσεύουν😉

  5. Τι όμορφα που λαμπυρίζουν με τα χαρτάκια!!!Είναι πολύ όμορφα!!!Είναι χριστουγεννιάτικα δεντράκια με τα όλα τους!!!Φιλάκια!!!

  6. Βάλια μου όντως όντως! Πάρε για παραδειγμα και εμένα, που δεν έχω στολίσει δέντρο σπίτι μου, αλλά έχω φτιάξει και γω 2 από τα τρισδιάστατα!😀

  7. Πολύ ωραία αυτά τα δεντράκια και πρωτότυπα!!!!!!Έχω φτιάξει κι εγώ πολλά,αλλά αυτά μου αρέσουν πολύ!!θα φτιάξω και για το σπίτι μου εκτός απ’το μεγάλο!!Και το ημερολόγιο φοβερό!Καλές γιορτές να έχουμε,και με χιόνι,γιατί δεν το βλέπω να χιονίζει,εξωτικά Χριστούγεννα θα έχουμε!Φιλιά!

  8. Τίνα :

    Πολύ ωραία αυτά τα δεντράκια και πρωτότυπα!!!!!!Έχω φτιάξει κι εγώ πολλά,αλλά αυτά μου αρέσουν πολύ!!θα φτιάξω και για το σπίτι μου εκτός απ’το μεγάλο!!Και το ημερολόγιο φοβερό!Καλές γιορτές να έχουμε,και με χιόνι,γιατί δεν το βλέπω να χιονίζει,εξωτικά Χριστούγεννα θα έχουμε!Φιλιά!

    Τίνα μου να σαι καλά!!! Να τα φτιάξεις και συ και να τα στολίσεις και στο σπίτι σου🙂
    Για χιόνι ούτε εγώ το βλέπω…. πιο πιθανό είναι να ρίξει τον Φλεβάρη ή τον Μάρτη έτσι όπως έχει γίνει ο καιρός!

Σχολιάστε

