Χριστουγεννιάτικο στεφανάκι


Την ιδέα την πήρα από την καλή μου Βάλια.

Τα υλικά που θα χρειαστούμε είναι:
ένα φύλλο εφημερίδας
πράσινο γκοφρέ χαρτί
αστεράκια, δεντράκια, καμπανούλες από μεταλιζέ χαρτόνι
αποξηραμμένα φρούτα και καρπούς (πορτοκάλι, κανέλλα)
1 κουδουνάκι
σκοινάκι ή κορδελίτσα
υγρή κόλλα
συρραπτικό

Θα πάρετε την εφημερίδα και αφού την γυρίσετε ώστε να γίνει λεπτή, ενώνετε τις δύο άκρες με συρραπτικό. Έτσι έχετε φτιάξει ένα στεφάνι.


Με το πράσινο γκοφρέ χαρτί, τυλίγετε το στεφανάκι ώστε να καλυφθεί όλο και να γίνει πιο σταθερό.
Δίνετε στα παιδιά τα υλικά, και αφού βάλετε κόλλα στο πάνω μέρος του στεφανιού, αφήνετε να διακοσμήσουν το στεφάνι όπως θέλουν.
Αφήνετε μία μέρα να στεγνώσει και να σταθεροποιηθεί.
Δένετε με ένα σκοινάκι ένα κουδουνάκι, ώστε να κρέμεται κοντά στο κέντρο του κύκλου ή λίγο πιο πάνω και να κάνει θόρυβο.
Δένετε λίγο ακόμη σκοινάκι για να μπορέσετε να το κρεμάσετε.
Το χριστουγεννιάτικο στεφανάκι σας είναι έτοιμο για στόλισμα!

Τα στεφανάκια μας:

9 thoughts on “Χριστουγεννιάτικο στεφανάκι

  1. Αχ!!!Τί όμορφα χρώματα που βάλατε!!!Βάλατε και αρώματα, τέλεια, μύρισαν Χριστούγεννα-Πρωτούγεννα!!!Μπράβο σε σένα και στα παιδάκια σου!!!Στην τρίτη φωτογραφία που φαίνονται όλα μαζί, είναι ονειροφανταστικά!!!

  2. Να σε ρωτήσω και κάτι άλλο;;;Τα μήλα και τα πορτοκάλια πως τα αποξηραίνεις, γιατί δοκίμασα μια φορά και δε μου βγήκαν καλά, είχαν κρατήσει υγρά και οι πορτοκαλιές που είχαμε φτιάξει είχαν γίνει χάλια χαχαχ!!

  3. Καλησπέρα Astropeleki!Οι κατασκευές σου πραγματικά είναι όλες μια προς μια!Δε ξέρω ποια να πρωτοκάνω!Ευχαριστώ κ’ πάλι για το πλούσιο υλικό που δίνεις σε όλες εμάς που έχουμε να κάνουμε με παιδιά!Θα τα τρελλάνω στις κατασκευές τα παιδάκια μου αυτή τη βδομάδα, θα κάνουμε κάθε μέρα κι από μια!Εξάλλου το ευχαριστιούνται πάρα πολύ, είναι απτις λίγες στιγμές που μένουν ήσυχα!

  4. xartaetoi :

    Αχ!!!Τί όμορφα χρώματα που βάλατε!!!Βάλατε και αρώματα, τέλεια, μύρισαν Χριστούγεννα-Πρωτούγεννα!!!Μπράβο σε σένα και στα παιδάκια σου!!!Στην τρίτη φωτογραφία που φαίνονται όλα μαζί, είναι ονειροφανταστικά!!!

    Ευχαριστούμε πολύ Βάλια μου! Να σαι καλά για την ιδέα!!! Μύρισε ο τόπος κανέλλες και πορτοκάλια🙂

    xartaetoi :

    Να σε ρωτήσω και κάτι άλλο;;;Τα μήλα και τα πορτοκάλια πως τα αποξηραίνεις, γιατί δοκίμασα μια φορά και δε μου βγήκαν καλά, είχαν κρατήσει υγρά και οι πορτοκαλιές που είχαμε φτιάξει είχαν γίνει χάλια χαχαχ!!

    Βασικά μερικά πορτοκάλια αποξηραμμένα ήταν αγοραστά. Αλλά εγώ είχα κόψει λεπτές φέτες απο πορτοκάλι και τα έβαλα πάνω στο καλοριφέρ και στέγνωσαν. Θέλουν πολλές μέρες για να μην έχουν ζουμιά μέσα τους. Να τα ψήσω δεν ξαναδοκίμασα γιατί μια φορά που το έκανα πέρσυ, τα έκαψα. Θέλει μάλλον μικρή θερμοκρασία, σιγοψήσιμο.

  5. xontro mpizeli :

    Καλησπέρα Astropeleki!Οι κατασκευές σου πραγματικά είναι όλες μια προς μια!Δε ξέρω ποια να πρωτοκάνω!Ευχαριστώ κ’ πάλι για το πλούσιο υλικό που δίνεις σε όλες εμάς που έχουμε να κάνουμε με παιδιά!Θα τα τρελλάνω στις κατασκευές τα παιδάκια μου αυτή τη βδομάδα, θα κάνουμε κάθε μέρα κι από μια!Εξάλλου το ευχαριστιούνται πάρα πολύ, είναι απτις λίγες στιγμές που μένουν ήσυχα!

    Να σαι καλά χοντρό μπιζέλι!!! Να φτιάξετε όσα μπορείτε, διοργάνωσε όλη τη βδομάδα σαν εργαστήρια και φτιάχτε όχι μόνο μία κατασκευή😉
    Να είσαι καλά, σε ευχαριστώ πολύ για τα ωραία σου λόγια! Ό,τι κάνω, το κάνω μέσα από την καρδιά μου και την αγάπη μου για τα παιδιά και τις κατασκευές🙂

  6. Υπέροχο Ευδοκία!! Και σίγουρα θα εκτιμηθεί δεόντως κι από τις μανούλες τέτοιο στόλισμα για την πόρτα, από τα χεράκια του παιδιού.(ελπίζω δηλαδή γιατί πολλά ακούμε καθημερινά!) Να σε ρωτήσω, τις χειροτεχνίες τις δίνεις στα παιδάκια ή στολίζεις την με αυτές την τάξη? Εγώ κάνω το δεύτερο αλλά θα αρχίσω να δίνω όσες θα κάνουμε στις επόμενες ημέρες. Τυχερή είσαι που διαχειρίζεσαι η ίδια τα χρήματα. Στο σχολείο μας η προϊσταμένη είναι αντίθετη στο να φτιάξουμε ημερολόγια (ακριβά λέει..) και γενικά δεν είναι πρόθυμη στην αγορά υλικών πέρα από τα συνηθισμένα. Άρα περιοριζόμαστε αρκετά.

  7. Άντριά μου να σαι καλά!
    Τις χειροτεχνίες τις κρατάω κανά δυο μέρες στο σχολείο κρεμασμένες και μετά τις δίνω. Άλλωστε χρειάζεται να στεγνώσουν και καλά για να μην φύγει τίποτα από την θέση του.

    Όσον αφορά τα χρήματα… Μου είπαν οι δάσκαλοι: Πήγαινε στο τάδε βιβλιοπωλείο και όποτε χρειάζεσαι υλικό, το παραγγέλνεις και το παίρνεις. Ναι μεν χρησιμοποιώ αρκετά για να φτιάξουμε κατασκευές, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι σπαταλάω. Για τα παιδιά είναι όλα και αυτό εκτιμάται🙂 Τωρα αν χρειαστεί να δώσω και από την τσέπη μου, θα το κάνω εννοείται! Με τόσα που μου δίνουν και που περνάω τέλεια, δεν θα είχα κανένα πρόβλημα, πίστεψέ με!🙂

    Εσύ τωρα με την προϊσταμένη που έχεις σίγουρα περιορίζεσαι. Αλλά δεν μπορώ να καταλάβω γιατί το κάνει αυτό! Με αυτά χαίρονται τα παιδιά, όπως και οι γονείς. Κατασκευές από τα χεράκια των παιδιών τους.

  8. Να μπω κι εγώ λίγο μέσα στην κουβέντα;;;Με το συμπάθειο!!!Ου τε εμένα μου έχει τύχει τσιγκούνα προισταμένη, αλλά έχω ακούσει πολλές ιστορίες,ας πούμε να μετράει τα χαρτια όταν βγάζεις φωτοτυπίες , για οικονομία μελανιού και χαρτιού, να μετράει την κόλλα, τα ανταλλακτικά του συρραπτικού, καλά για γκλίτερ δε συζητάμε είναι αγνωστες λέξεις. Τώρα γιατί το κάνουν…δεν ξέρω. Πάντως σίγουρα χρειαζόμαστε υλικά!!Πόσα φυσικά να βάλεις;; Και πως θα τα κολλήσεις, χωρίς κόλλα;;Καλά που υπάρχουν και οι γονείς και τσοντάρουν υλικό γιατί βλέπουν ότι στα παιδιά αρέσουν οι χειροτεχνίες!!!Συγγνώμη για την πολυλογία, ήθελα να μοιραστώ μια ιστορία που δεν έζησα, αλλά έζησαν άλλες συνάδελφοι..Καληνύχτα

  9. Βάλια μου καλά έκανες και μπήκες στην κουβέντα!🙂 Μου φαίνεται τραγικό να υπάρχει τόση τσιγγουνιά.Δεν μπορώ πραγματικά να το καταλάβω!
    Καλή σου μέρα!!!

Σχολιάστε

