Χριστουγεννιάτικη σακούλα


Ήθελα από καιρό να πάρω χριστουγεννιάτικες σακούλες για να βάλω μέσα τα δωράκια που θα δώσω στα παιδάκια μου. Όμως, έκατσα και σκέφτηκα ότι μπορώ να φτιάξω μία εγώ.

Τα υλικά που θα χρειαστείτε είναι
ένα χαρτονι (διάφορα χρώματα)
χρυσόσκονες (πολλές χρυσόσκονες)
χριστουγεννιάτικα πατρόν
συρραπτικό

Διπλώνετε το χαρτόνι στην μέση και συρράπτετε στα πλάγια και στο κάτω μέρος για να κλείσετε τις πλευρές και να μείνει ανοιχτή μόνο η πάνω μεριά.
Παίρνετε το μιρογνωμόνιο και σχεδιάζετε το σχήμα του, ώστε να κόψετε το συγκεκριμένο κομμάτι για να δημιουργηθεί το χερούλι της σακούλας.
Διακοσμείτε τις δύο πλευρές τις σακούλας με ό,τι χριστουγεννιάκα πατρόν επιθυμείτε!

Σας παρουσιάζω τις χριστουγεννιάτικες σακούλες που έφτιαξα για τα δωράκια των παιδιών μου🙂
 

10 thoughts on “Χριστουγεννιάτικη σακούλα

  1. Τέλεια ιδέα!!! Δυστυχώς δεν προλαβαίνω να τις φτιάξω φέτος έχω και 22 παιδιά…
    Τρέχουμε να προλάβουμε κατασκευές κάθε μέρα, στολισμούς, ποιήματα, τραγούδια!!!
    Και ακούγεται πολύ ότι θα κλείσουμε 18…
    Που δεν το νομίζω αλλά ποτέ δεν ξέρεις..
    Εσύ πόσα παιδάκια έχεις Ευδοκία;
    Γιορτούλα θα κάνετε;

  2. viky :

    Τέλεια ιδέα!!! Δυστυχώς δεν προλαβαίνω να τις φτιάξω φέτος έχω και 22 παιδιά…
    Τρέχουμε να προλάβουμε κατασκευές κάθε μέρα, στολισμούς, ποιήματα, τραγούδια!!!
    Και ακούγεται πολύ ότι θα κλείσουμε 18…
    Που δεν το νομίζω αλλά ποτέ δεν ξέρεις..
    Εσύ πόσα παιδάκια έχεις Ευδοκία;
    Γιορτούλα θα κάνετε;

    Βίκυ μου να σαι καλά!🙂 Δεν είναι δύσκολο να τις φτιάξεις. Αν κλείσουμε κανονικά 23, μέσα στο σαββατοκύριακο προλαβαίνεις, πίστεψέ με🙂 Είναι πανεύκολη κατασκευή!!!

    Τώρα για τις 18 του μήνα, πραγματικά δεν έχω ιδέα. Πολλά ακούστηκαν αλλά και πάλι αμφιβάλλω για κλείσιμο στις 18. Αν ήταν θα το έβγαζαν σε εγκύκλιο απο χτες, εκτός και αν περιμένουν στο τέλος της βδομάδας να το πουν.

    Έχω 11 παιδάκια μόνο και θα κάνουμε γιορτή μαζί με το δημοτικό. Τους έδωσα ποιηματάκια γιατί για θεατρικό δεν έβγαινε με τίποτα μιας και από μέσα Νοέμβρίου έλειπαν τουλάχιστον τα μισά παιδιά, πολλές φορές είχα μείνει μόνο με 4. Οπότε ποιηματάκια, τραγουδάκια και θα περάσουμε πολύ καλά!!!

  3. xartaetoi :

    Υπέροχες!!!Πραγματικά υ-π-ερ-ο-χ-ε-ς!!!

    Σε ευχαριστώ πολύ Βάλια μου🙂 Να δεις τα παιδιά που με ρωτούσαν συνέχεια… κυρία πότε θα πάρουμε τις σακούλες;;;;;; Ε σήμερα τις έδωσα σε όσα παιδιά ήρθαν!

  4. astropeleki :

    viky :
    Τέλεια ιδέα!!! Δυστυχώς δεν προλαβαίνω να τις φτιάξω φέτος έχω και 22 παιδιά…Τρέχουμε να προλάβουμε κατασκευές κάθε μέρα, στολισμούς, ποιήματα, τραγούδια!!!Και ακούγεται πολύ ότι θα κλείσουμε 18…Που δεν το νομίζω αλλά ποτέ δεν ξέρεις..Εσύ πόσα παιδάκια έχεις Ευδοκία;Γιορτούλα θα κάνετε;

    Βίκυ μου να σαι καλά! Δεν είναι δύσκολο να τις φτιάξεις. Αν κλείσουμε κανονικά 23, μέσα στο σαββατοκύριακο προλαβαίνεις, πίστεψέ με Είναι πανεύκολη κατασκευή!!!
    Τώρα για τις 18 του μήνα, πραγματικά δεν έχω ιδέα. Πολλά ακούστηκαν αλλά και πάλι αμφιβάλλω για κλείσιμο στις 18. Αν ήταν θα το έβγαζαν σε εγκύκλιο απο χτες, εκτός και αν περιμένουν στο τέλος της βδομάδας να το πουν.
    Έχω 11 παιδάκια μόνο και θα κάνουμε γιορτή μαζί με το δημοτικό. Τους έδωσα ποιηματάκια γιατί για θεατρικό δεν έβγαινε με τίποτα μιας και από μέσα Νοέμβρίου έλειπαν τουλάχιστον τα μισά παιδιά, πολλές φορές είχα μείνει μόνο με 4. Οπότε ποιηματάκια, τραγουδάκια και θα περάσουμε πολύ καλά!!!

    Και εμείς θα κάνουμε απλή γιορτούλα μόνο ποιήματα και τραγούδια. Εγώ έχω καθημερινά 16-18 παιδιά από τα 22 αλλά λείπουν δυο μέρες, έρχονται και αρρωσταίνουν άλλα. Πως να γίνουν πρόβες…Κλείσαμε και μια βδομάδα λόγω γρίππης…

  5. Φέτος η γρίππη είχε πολλές απώλειες, σχεδόν καμία συνάδελφος δε θα κάνει γιορτή, κρίμα!!!Κι εγώ περίμενα να με καλέσουν να πάω με το παιδί να δεί λίγο, αλλά τζίφος!!!¨οχι ότι θα καθόταν βέβαια, αλλά έτσι για το ερέθισμα, λόγω των ημερών,κλάψ!

  6. Και εμείς θα κάνουμε απλή γιορτούλα μόνο ποιήματα και τραγούδια. Εγώ έχω καθημερινά 16-18 παιδιά από τα 22 αλλά λείπουν δυο μέρες, έρχονται και αρρωσταίνουν άλλα. Πως να γίνουν πρόβες…Κλείσαμε και μια βδομάδα λόγω γρίππης…

    Ε βέβαια, αν την μια λειπουν τα μισά, έρχονται και ξαναλείπουν τα άλλα μισά δεν γινεται σωστή πρόβα!

  7. xartaetoi :

    Φέτος η γρίππη είχε πολλές απώλειες, σχεδόν καμία συνάδελφος δε θα κάνει γιορτή, κρίμα!!!Κι εγώ περίμενα να με καλέσουν να πάω με το παιδί να δεί λίγο, αλλά τζίφος!!!¨οχι ότι θα καθόταν βέβαια, αλλά έτσι για το ερέθισμα, λόγω των ημερών,κλάψ!

    Έτσι όπως ήρθαν τα πράγματα, δεν υπάρχει άλλη λύση.
    Την μικρή σου να την πας σε κανενα χριστουγεννιάτικο θέατρο. Θα της αρέσει🙂

Σχολιάστε

