Πασχαλίτσα με πιάτο


Συνεχίζουμε τις πασχαλινές κατασκευές και τις κατασκευές με πιάτα!!!! (πολύ χρήσιμο υλικό τελικά τα χάρτινα πιάτα!!!)

Τα υλικά που θα χρειαστείτε είναι:
χάρτινα στρογγυλά πιάτα μεγάλα
χάρτινα στρογγυλά πιάτα μικρά
μαύρη και κόκκινη νερομπογιά
ματάκια
κόκκινο σύρμα πίπας
συρραπτικό
ψαλίδι
κόλλα

Διαδικασία:
Παίρνετε ένα μεγάλο πιάτο χάρτινο για το σώμα της πασχαλίτσας.
Παίρνετε ένα χάρτινο μικρό πιάτο, το οποίο διπλωνετε στην μέση και το κόβετε για τα φτερά.
Βάφετε το μεγάλο πιάτο με κόκκινο χρώμα και μαύρες βούλες.
Βάφετε το μικρό πιάτο που είναι κομμένο στην μέση με μαύρο χρώμα.
Όταν στεγνώσουν, συρράπτετε τα μαύρα κομμάτια του μικρού χάρτινου πιάτου σχεδόν στην κορυφή του μεγάλου πιάτου, με ένα μικρό άνοιγμα για να φαίνοντια σαν φτερά της πασχαλίτσας.
Παίρνετε ένα στρογγυλό κομμάτι άσπρο κανσον και το βάφετε αναλόγως για να γίνει το κεφαλάκι της πασχαλίτσας και συρράπτετε κόκκινο σύρμα πίπας για τις κεραίες.
Συρράπτετε το κεφάλι πάνω στην ένωση των φτερών, λίγο στραβά.
Η πασχαλίτσα σας είναι έτοιμη!

Δείτε και τις φωτογραφίες

             

14 thoughts on “Πασχαλίτσα με πιάτο

  1. Julie :

    Καλημέρα Αστροπελέκι μου! Φανταστικές οι κατασκευές σου με τα χάρτινα πιάτα!!!

    Να σαι καλά!!! Προσπαθώ να βρω και άλλες κάθε φορά🙂

  2. marilia :

    Μ’ αρέσειειειειειειειειει! ΠΟΛΥ!!!

    Αλλά δε μου φέρνουν πιάτα, τα σκασμένα! Γιατί;;;; Γκρρρρ!

    αχαχαχαχα μη νομίζεις…εγώ δεν τους τα ζητάω, απλά τα αγοράζω η ίδια!😛

  3. ΕΧΩ ΑΓΟΡΑΣΕΙ ΚΑΙ ΕΓΩ ..ΕΙΝΑΙ ΦΟΒΕΡΗ Η ΠΑΣΧΑΛΙΤΣΑ!! ΘΑ ΤΗΝ ΚΑΝΟΥΜΕ!
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΕΥΔΟΚΙΑ ΜΟΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥ!!!!!!!!!

  4. antonia :

    ΕΧΩ ΑΓΟΡΑΣΕΙ ΚΑΙ ΕΓΩ ..ΕΙΝΑΙ ΦΟΒΕΡΗ Η ΠΑΣΧΑΛΙΤΣΑ!! ΘΑ ΤΗΝ ΚΑΝΟΥΜΕ!
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΕΥΔΟΚΙΑ ΜΟΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥ!!!!!!!!!

    Να την κάνετε Αντωνία μου!!! Βγαίνει πραγματικά τέλεια!!!

  5. Είναι απίθανη!! Ολοζώντανη!!! Μπράβο για τις δημιουργικές ιδέες σου! Πρωτοτυπείς και μ`αρέσει!! Εγώ πάλι ΜΙΣΩ την προϊσταμένη!!! κοντεύουμε να ξεμείνουμε από υλικά και δεν δέχεται να παραγγείλουμε τίποτα. Τελικά θα πάρουμε για ακόμα μια φορά τα απολύτως απαραίτητα..Δεν έχουμε λέει λεφτά. Είναι δυνατόν αυτό να ισχύει?

  6. Άντρια :

    Είναι απίθανη!! Ολοζώντανη!!! Μπράβο για τις δημιουργικές ιδέες σου! Πρωτοτυπείς και μ`αρέσει!! Εγώ πάλι ΜΙΣΩ την προϊσταμένη!!! κοντεύουμε να ξεμείνουμε από υλικά και δεν δέχεται να παραγγείλουμε τίποτα. Τελικά θα πάρουμε για ακόμα μια φορά τα απολύτως απαραίτητα..Δεν έχουμε λέει λεφτά. Είναι δυνατόν αυτό να ισχύει?

    Να είσαι καλά Άντριά μου!!!
    Δεν υπάρχει σύλλογος γονέων; Ταμείο; Αδιανόητο να μην δίνει υλικό η προϊσταμένη.

  7. Τι ωραια!!!Μπραβο για τις πρωτοτυπες ιδεες…και ιδιαιτερα για τις κατασκευες
    με »αχρηστα» υλικα!!!Θα τις κανουμε σιγουρα μεσα στην εβδομαδα!!
    Ευχαριστουμε που μοιραζεσαι τις ιδεες σου μαζι μας!
    Καλη εβδομαδα!!!

  8. Σούπερ πασχαλίτσα, θα την κάνω, φανταστική και ξέρεις πόσο μου αρέσουν τα πιάτα!!!Συγγνώμη τώρα που θα παρέμβω και θα πω για υλικά στο νηπιαγωγείο!!!Κι όμως υπάρχει μεγάλη περίπτωση να μην υπάρχουν λεφτά, υπάρχει μεγάλη περίπτωση όμως και να τα τσιγγουνεύεται, υπάρχει και περίπτωση που δεν θέλω να πω! Επίσης ενδέχεται να μην υπάρχει σύλλογος γονέων και αυτό διότι μπορεί οι ίδιοι οι γονείς να μην θέλουν.Μου έχει τύχει. Επίσης για να τελειώνω επιτέλους, μπορεί η σχολική επιτροπή, αν απευθυνθεί κανείς σε αυτή να το παίζει κινέζα και να μην σου δίνει σημασία!!:Εύχομαι αυτά που αναφέρω να μην τα δεις!!! Σε ένα νηπιαγωγείο που δούλεψα, για πολύ λίγο, η συνάδελφος, τσιγγουνευόταν και το χαρτί στο φωτοτυπικό!Δεν είχαμε τέμπερες και τα παιδιά βάφανε με νερομπογιές και το χρώμα έβγαινε νερουλιασμένο. Ένα είναι το σίγουρο, για μένα τουλάχιστον: είναι πολλές οι φορές που έχω βάλει λεφτά από την τσέπη μου για υλικό του σχολείου και δεν μου περισσεύουν, ειδικά τώρα που έχω παιδάκι!Κορίτσια το θέμα με τα λεφτά που δεν υπάρχουν ισχύει, αλλά αν θέλετε να το ψάξετε, ζητείστε καμιά φορά να δείτε και καμιά απόδειξη και κανένα τιμολόγιο, δε βλάπει… Εμένα οι σωστοί συνάδελφοι προιστάμενοι, έτσι έκαναν και τους παραδέχομαι.Μα ςέδειχναν αποδείξεις για να ξέρουμε που πάνε τα λεφτά. Άλλοι δεν το κάνουν!Χίλια συγγνώμη για την πολυλογία!

  9. dion :

    Τι ωραια!!!Μπραβο για τις πρωτοτυπες ιδεες…και ιδιαιτερα για τις κατασκευες
    με ”αχρηστα” υλικα!!!Θα τις κανουμε σιγουρα μεσα στην εβδομαδα!!
    Ευχαριστουμε που μοιραζεσαι τις ιδεες σου μαζι μας!
    Καλη εβδομαδα!!!

    Να τις κάνετε διότι είναι τελικά πολύ ρεαλιστικές!!!!

  10. Βάλια μου όντως μπορεί να ισχύει κάτι τέτοιο! Ευτυχώς εγώ δεν αντιμετωπίζω τέτοιο πρόβλημα, μιας και η σχολική επιτροπή είναι πολύ καλή! Μακάρι τα πράγματα να ήταν πιο καλά για όλους🙂

Σχολιάστε

