Πατρόν για παπαρουνόκηπο!


Τι λέω στον τίτλο… θα λέτε και σεις! Τι είναι ο παπαρουνόκηπος και πως την έβγαλε αυτή την λέξη η τρελάρα… θα λέτε! Να με συγχωρείτε όμως, αλλά εγώ είμαι τρελάρα και στους τρελούς πρέπει να λένε ΝΑΙ. Το συνιστούν όλοι οι τρελογιατροί!!!!

Παπαρουνόκηπος λοιπόν…. είναι ο κήπος από παπαρούνες! Δεν το καταλάβατε ε;😛
Μου έστειλε ο καλός μου φίλος Ορφέας-Μιχάλης, πατρόν από παπαρούνες που έφτιαξε στο χέρι, μιας και το κατέχει το άθλημα😉 Είναι πραγματικά πανέμορφες και πολύ πολύ αληθινές!!!!

Μιχάλη, σε ευχαριστώ πολύ πολύ🙂

2 thoughts on “Πατρόν για παπαρουνόκηπο!

  1. Α,πολύ καλό!Πάντα έφτιαχνα παπαρούνες όπου έχω δουλέψει για Άνοιξη,μου άρεσαν από μικρή!!!!Είναι από τα αγαπημένα μου λουλούδια!!

  2. Τίνα :

    Α,πολύ καλό!Πάντα έφτιαχνα παπαρούνες όπου έχω δουλέψει για Άνοιξη,μου άρεσαν από μικρή!!!!Είναι από τα αγαπημένα μου λουλούδια!!

    Kαι η αλήθεια να λέγεται… οι παπαρούνες του Ορφέα είναι πανέμορφες και πολύ αληθινές!!!!!

Σχολιάστε

