Μαθηματικά: αριθμός 10


Συνεχίζουμε με δραστηριότητες και φύλλα εργασίας για τον αριθμό 10. Ολοκληρώσαμε και τους βασικούς αριθμούς!

Ακολουθώντας την διαδικασία που κάναμε και για τον αριθμό 1, τον αριθμό 2, τον αριθμό 3, τον αριθμό 4, τον αριθμό 5,τον αριθμό 6, τον αριθμό 7, τον αριθμό 8 και τον αριθμό 9.

Βρήκα στο σχολείο ένα παζλ αριθμών, που υπάρχουν (φαντάζομαι) και στα τζάμπο και τα κόλλησα σε σειρά, αφαιρώντας όμως το εσωτερικό τους που δείχνει τον αριθμό. Σκοπός μου είναι, σε κάθε αριθμό να συμπληρώνουμε το αντίστοιχο κομμάτι, αφού πρώτα έχουμε δουλέψει τουλάχιστον 1 βδομάδα κάθε αριθμό με ασκήσεις και δραστηριότητες.

Ψάξαμε να βρούμε, να αναγνωρίσουμε και να κολλήσουμε τον αριθμό 10 από σελίδες περιοδικών, πάνω στην καρτέλα των αριθμών, η οποία περιέχει τους αριθμούς χωρισμένους σε κουτάκια, έτσι ώστε να μπορούμε να κολλάμε κάθε φορά τον αριθμό που ψάχνουμε.

Και έτσι συμπληρώσαμε το κουτάκι με τον αριθμό 10 με όσα 10 βρήκαμε στις σελίδες του περιοδικού.

Τους εξήγησα ότι ο αριθμός 10 αποτελείται από 2 αριθμούς, το 1 και το 0. Και οι δυο μαζί μας κάνουν το 10.

   

Ψάξαμε και βρήκαμε ότι το 10 το βλέπουμε στην ημερομηνία μας, στο έτος, όταν λέμε 2010.

Συνεχίσαμε, όπως και στον αριθμό 9, το ίδιο παιχνιδάκι με τους μυστικούς αριθμούς.

Μπερδεύοντας τις κάρτες με τους αριθμούς που χρησιμοποιούμε για τις διατάξεις μας, τις μοίρασα στα παιδιά, λέγοντάς τους πως κάθε παιδί έπρεπε να κρατάει την κάρτα του κρυφή και να μην την δει ο διπλανός τους. Έτσι μόνο κάθε παιδί θα ήξερε ποιον αριθμό κρατάει. Σκοπός μου ήταν να φτιάξουμε την διάταξη των αριθμών από το 1 εώς το 10, αλλά με την διαφορά ότι θα έπρεπε κάθε παιδί, γνωρίζοντας τον αριθμό που κρατάει, να σηκώνεται μόνο του και να τον τοποθετεί στην σωστή θέση. Τα πήγαμε πολύ καλά και τα παιδιά χάρηκαν πολύ το παιχνίδι τύπου “κρατάμε μυστική την κάρτα μας από τους άλλους”!

     

Ξαπλώσαμε όλοι κάτω στην μοκέτα, και αφού τους έβαλα τις κάρτες με τον αριθμό 10, την μία με τον αριθμό σε μία κάρτα και τους άλλους με τις 2 κάρτες, το 1 και το 0 χώρια, για να τους βλέπουν καλά, τους μοίρασα ένα φύλλο εργασίας και καθήσαμε να μετρήσουμε και να ζωγραφίσουμε όπου βλέπουμε 10 αντικείμενα και να γράψουμε τον αριθμό 10, όλοι μαζί!

       

Οι ασκήσεις που ακολούθησαν για την αναγνώριση και τη γραφή του συμβόλου – αριθμού 10 όλη τη βδομάδα, είναι οι επόμενες.

         

18 thoughts on “Μαθηματικά: αριθμός 10

  1. Γιά Ο Λ Α αξίζεις και εσύ όχι ένα αλλά πολλά Δ Ε Κ Α !!!
    10 10 10 10 10 10 10 10 10 10 10 10 10 10 10 10 10 10 10 10 ………..!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  2. Είσαι πραγματικά αστροπελέκι.ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ.Μόλις σε ανακάληψα, ψάχνοντας για θεατρικά για την καλοκαίρινη γιορτή στο νηπιαγωγείο μου.ΣΥΝΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΔΟΥΛΕΙΑ.Με βοήθησε και το μαθημά σου των μαθηματικών. Ελπίζω να πάρεις το μήνυμα μου γιατι δεν είμαι και τόσο καλή στην τεχνολογεία.Καληνύχτα.

  3. ΑΘΗΝΑ :

    Είσαι πραγματικά αστροπελέκι.ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ.Μόλις σε ανακάληψα, ψάχνοντας για θεατρικά για την καλοκαίρινη γιορτή στο νηπιαγωγείο μου.ΣΥΝΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΔΟΥΛΕΙΑ.Με βοήθησε και το μαθημά σου των μαθηματικών. Ελπίζω να πάρεις το μήνυμα μου γιατι δεν είμαι και τόσο καλή στην τεχνολογεία.Καληνύχτα.

    Αθηνά μου να είσαι καλά!!! Χαίρομαι που σας βοηθάω και που χρησιμοποιείτε τις δραστηριότητες και έχουν αποτέλεσμα!!!🙂

  4. antonia :

    ΦΤΑΣΑΤΕ ΚΑΙ ΣΤΟ ΔΕΚΑ! ΜΠΡΑΒΟ ΚΑΙ ΣΤΑ ΠΑΙΔΑΚΙΑ ΚΑΙ ΣΕ ΣΕΝΑ ΓΛΥΚΙΑ ΜΟΥ!

    Στο δέκα είχαμε φτάσει πολύ πριν το Πάσχα, αλλά λόγω κατασκευών πασχαλινών, άφησα τους αριθμούς στην άκρη🙂

  5. astropeleki!!!!!!!!!!!!!! m’aresei polu i selida sou k ti xrisimopoiousa k ti sumvouleuomoun suxna! ospou simera anakalupsa poios einai o upeu8unos tou block! polla fillia by monia!

  6. Μόνια μου τι κάνεις;;;; (Παιδιά, φίλοι του μπλογκ, με την Μόνια ήμουν συμφοιτήτρια!!!)
    Σε ευχαριστώ πολύ καλή μου!!!! Άντε να τα λέμε και από εδώ🙂

  7. xarika polu eudokia mou pou se vrika edo….k i douleia pou kaneis einai para polu kali….genika nomizo pos pera apo tis spoudes, tin empeiria pou mporei n’apokta kapoios siga-siga klp auto pou mas voithaei polu na ekselix8oume oso pernaei o kairos, sti douleia mas einai i allilepidrasi metaksu mas…n’antallasoume idees apopseis klp…emena toulaxiston auto me voi8aei para polu! k pali sugxaritiria gia ti selida sou! polla fillia!

  8. Μόνια μου έχεις απόλυτο δίκιο! Και γω αυτής της άποψης είμαι. Μέσα από αυτή την σελίδα έχω πάρει πολλές ιδέες, έχω δώσει και γενικότερα θεωρώ ότι όπως με έχουν βοηθήσει όλοι οι συνάδελφοι, έτσι θέλω και γω να βοηθάω!!!!

    Σε ευχαριστώ πολύ και πάλι Μόνια μου!!! Περιμένω και δικές σου ιδέες, δραστηριότητες ή ό,τι άλλο εσύ επιθυμείς και θεωρείς ότι μπορείς να συνεισφέρεις!

  9. οταν αγαπάς κάτι, το κάνεις καλά, δεν σε κουράζει, το κάνεις συνεχώς!
    είμαστε εδώ κα για συνεργασίες! είναι οι π΄ρωτες μέρες μου στην τάξη και το χαίρομαι πολύ που ψάχνω και βρίσκω! Οι συνεργασίες πιστεύω στο επάγγελμά μας μπορούν να κάνουν αστέρια (και αστροπελέκια!!!!)

Σχολιάστε

