Χελώνα με πιάτο


Με αφορμή την συζήτηση που κάναμε για να ζωάκια της θάλασσας, μιλήσαμε και γι’ αυτά που είναι υπό εξαφάνιση. Έδειξα στα παιδιά ένα φύλλο εργασίας με διάφορα ζωάκια, μερικά από τα οποία είναι θαλασσινά και είναι είδη υπό εξαφάνιση. Μιλήσαμε και αναρωτηθήκαμε γιατί αυτά τα ζωάκια πεθαίνουν και ποιοι είναι αυτοί που «φταίνε» γι αυτή την κατάσταση και τι πρέπει να κάνουμε εμείς από την μεριά μας.

Πολύ σωστά, η Άννα Μαρία μου ανέφερε ότι οι κυνηγοί είναι αυτοί που σκοτώνουν τα ζωάκια… Αλλά όταν ρώτησα τα παιδιά να μου πουν γιατί νομίζουν πως σκοτώνουν τα ζωάκια αυτά οι άνθρωποι, δεν ήξεραν ακριβώς να μου απαντήσουν. Τότε τους είπα, ότι τα ζωάκια που είναι υπό εξαφάνιση, τα σκοτώνουν για να πάρουν την γούνα τους, το δέρμα τους, για να φτιάξουν ρούχα.  Τα ρώτησα τι μπορούμε να κάνουμε εμείς γι αυτό; Μου είπαν να μην αφήνουμε τους κυνηγούς να κυνηγάνε ή να φωνάζουμε την αστυνομία. Ενώ ο Τόλης πρόσθεσε, πως αν ποτέ δούμε στην άμμο να έχει βγει κάποιο μεγάλο ζώο ή ψάρι, θα πρέπει να προσπαθούμε να το βάζουμε πάλι μέσα στην θάλασσα για να μην πεθάνει. Η «απορία» μου όμως για το τι πρέπει να κάνουμε αν βγει στην στεριά μια μεγάλη φάλαινα ή ένα δελφίνι, ώθησε τον Μάριο να μου απαντήσει ότι μπορούμε με έναν γερανό να βάλουμε πάλι το ζωάκι μέσα στην θάλασσα!!!!

Στην συνέχεια τους έδειξα φωτογραφίες από ένα φυλλάδιο για το Ενυδρείο της Κρήτης και είδαν την χελώνα καρέτα- καρέτα, τα ψάρια, τα δελφίνια, τους καρχαρίες, τους ιππόκαμπους, τα σαλάχια, τις σμέρνες και τους διάβαζα τις λεζάντες και συζητούσαμε για το πως είναι αυτά τα θαλασσινά ζωάκια.

Στο τέλος φτιάξαμε την χελώνα με πιάτο και χρωματίσαμε με μπογιές.

Τα υλικά που θα χρειαστείτε:
1 χάρτινο πιάτο
πράσινη και καφέ τέμπερα
πατρόν για το κφαλάκι, την ουρίτσα και τα ποδαράκια
συρραπτικό
και μπόλικο ήλιο για να στεγνώσει η μπογιά!

Τα πατρόν είναι εδώ

Οι χελωνίτσες μας

10 thoughts on “Χελώνα με πιάτο

  1. ΠΑΝΕΞΥΠΝΟ ΑΛΛΟ ΣΧΟΛΙΟ ΟΥΔΕΝ !!!
    ΕΡΩΤΗΣΗ :ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΕΙΣ ΤΑ ΧΑΡΤΙΝΑ ΠΙΑΤΑ ?????ΑΛΛΑ ΤΙ ΡΩΤΑΩ ΑΦΟΥ ΕΙΣΑΙ ΑΣΤΡΟΠΕΛΕΚΙ !!!ΕΓΩ ΜΟΝΟ ΠΛΑΣΤΙΚΑ ΜΙΑΣ ΧΡΗΣΕΩΣ ΒΡΙΣΚΩ…………….

  2. ORFEAS :

    ΠΑΝΕΞΥΠΝΟ ΑΛΛΟ ΣΧΟΛΙΟ ΟΥΔΕΝ !!!
    ΕΡΩΤΗΣΗ :ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΕΙΣ ΤΑ ΧΑΡΤΙΝΑ ΠΙΑΤΑ ?????ΑΛΛΑ ΤΙ ΡΩΤΑΩ ΑΦΟΥ ΕΙΣΑΙ ΑΣΤΡΟΠΕΛΕΚΙ !!!ΕΓΩ ΜΟΝΟ ΠΛΑΣΤΙΚΑ ΜΙΑΣ ΧΡΗΣΕΩΣ ΒΡΙΣΚΩ…………….

    χαχαχα
    Τα χάρτινα πιάτα συνήθως είναι τα παιδικά, με φιγούρες. Στο σουπερ μάρκετ πάντα έχει. Είναι όσα έχουν πάνω τις πριγκίπισσες, τα μακουίν, τον μπάτμαν και τα συναφή😛

  3. Εύγε σας! Τα φτιάξαμε κι εμείς προημερών. Αλλά εγώ έβαλα πάνω στο κάνσον το πιάτο, έφτιαξα το περίγραμμά του και μετά σχεδίασα πόδια και κεφάλι για να το κόψουν τα παιδιά. Κολλήσαμε με κόλλα. Την ουρά, δυστυχώς, την ξέχασα, αλλά είπα πως… ήταν κρυμμένη μέσα.😛

    φιλιά πολλά

  4. marilia :

    Εύγε σας! Τα φτιάξαμε κι εμείς προημερών. Αλλά εγώ έβαλα πάνω στο κάνσον το πιάτο, έφτιαξα το περίγραμμά του και μετά σχεδίασα πόδια και κεφάλι για να το κόψουν τα παιδιά. Κολλήσαμε με κόλλα. Την ουρά, δυστυχώς, την ξέχασα, αλλά είπα πως… ήταν κρυμμένη μέσα. :P

    φιλιά πολλά

    χαχαχα Άουρη την άφησες την χελώνα;;;;

    Φιλιά πολλά Μαριλία μου!!!

  5. marilia :

    Ε… ναι… χμ… πειράζει που ‘ναι κολοβή; Δεν πειράζει, ε;

    Καλό καλοκαίρι! ;)

    Τι να πειράζει!!!!! Μεταξύ μας τώρα….😛 χαχαχα
    Καλό καλοκαίρι Μαριλία μου!!!

Σχολιάστε

