Καλό Καλοκαιράκι!!!


Έστω και αργοπορημένα, αφού κλείσαμε στις 21 του μήνα, οι διακοπούλες ήρθαν για τα καλά και πλέον ξεκουραζόμαστε όλοι!!! Με την ελπίδα, φυσικά, από Σεπτέμβρη να είμαστε και πάλι σε μια θέση!

Αυτές τις μέρες παραμένω ακόμη στην Κρήτη και κάνω τα μπανάκια μου, ξεκουράζομαι και χαλαρώνω.. και γεμίζω μπαταρίες για τα ταξίδια που θα γίνουν τους επόμενους 2 μήνες. Ένα στην Ρόδο και ένα στη Νάξο. Δεν μπορώ να πω, φέτος θα γυρίσω πάλι σε πολλά νησιά, ναι μεν γνώριμα για μένα, αφού τα επισκέπτομαι κάθε χρόνο, απαραίτητα δε!

Σας εύχομαι ολόψυχα καλές διακοπές και καλό καλοκαίρι!!!!

16 thoughts on “Καλό Καλοκαιράκι!!!

  1. Κανόνισε να φύγεις και να μη σε δω, να δεις μετά τι έχεις να πάθεις, μου…λάρα! Από Τρίτη και Τετάρτη θα ‘χω κι άλλη παρέα, οπότε κανονίστε να βρεθούμε όλοι μαζί!

  2. marilia :

    Κανόνισε να φύγεις και να μη σε δω, να δεις μετά τι έχεις να πάθεις, μου…λάρα! Από Τρίτη και Τετάρτη θα ‘χω κι άλλη παρέα, οπότε κανονίστε να βρεθούμε όλοι μαζί!

    Ωχ έχω να πάθω πολλά ε; Φεύγω σήμερα κοπελιάαααααααααα!!!! Ραντεβού τον Σεπτέμβρη🙂

  3. Άντρια :

    Καλό Καλοκαίρι Ευδοκία μου! Καλές διακοπές και καλή μας τύχη τη νέα σεζόν!:-) ααχ!

    Να σαι καλά Άντριά μου!!!! Άντε και από Σεπτέμβρη στα γνωστά μας λημέρια!!!

  4. Ευδοκία μου έκανες τα χαρτιά σου? Με το θέμα του μειωμένου ωραρίου τι αποφάσισες να κάνεις??…Δε μου πάει το χέρι να το δηλώσω νιώθω απίστευτη κατάντια..Μια λέω να δηλώσω μόνο την περιοχή μου και μια το αρνούμαι λόγω αξιοπρέπειας..Έλεος πια

  5. Άντρια :

    Ευδοκία μου έκανες τα χαρτιά σου? Με το θέμα του μειωμένου ωραρίου τι αποφάσισες να κάνεις??…Δε μου πάει το χέρι να το δηλώσω νιώθω απίστευτη κατάντια..Μια λέω να δηλώσω μόνο την περιοχή μου και μια το αρνούμαι λόγω αξιοπρέπειας..Έλεος πια

    Γεια σου Άντριά μου!!! Δεν δήλωσα καθόλου μειωμένο ωράριο γιατί δεν με συμφέρει. Έκανα τα χαρτιά μου την πρώτη μέρα κατευεθείαν και φαντάσου όταν πήγα, ακόμη διάβαζαν την εγκύκλιο και με ρωτούσαν αν την είχα διαβάσει και γω! Για το μειωμένο ωράριο που λες, να το δηλώσω για να παίρνω 500 ευρώ; Και πως θα βγάζω τα ‘εξοδά μου όταν πληρώνω ένα 300άρι μόνο για νοίκι; Και θα είναι τόσα ή μήπως λιγότερα; Γιατί έχω την εντύπωση ότι τα 500 είναι πολλά που λέω!!!! Δήλωσα τις 20 απλές μου περιοχές και ελπίζω ότι όλα θα πάνε καλά.

  6. ELGRECO :

    Έστω κι αργοπορημένα, καλό καλοκαίρι!

    Να είσαι καλά!!!! Καλό καλοκαίρι και σε σένα! Και για ποια αργοπορία μιλάς;;;; Ολόκληρο καλοκαίρι έχουμε μπροστά μας!!!!!😛

  7. Καλό καλοκαίρι να περνάς Αστροπελέκι με το υπέροχο μπλογκ!!συγχαρητήρια για όσα κατάφερες την σχολική χρονια!!!Εισαι σπουδαία νηπιαγωγός!!!!μπράβο!!!

Σχολιάστε

