Νέο ποστ;


Ναι το ξέρω… έλειψα πολύ καιρό… κοντά δύο μήνες… και τώρα με σκούντηξε το αδέλφι μου να γράψω κάτι… Μου λέει «Πρέπει να ανανεώσεις… Πρέπει να γράψεις κάτι!!! Το κοινό σου σε χρειάζεται!!!» (εγώ την κοιτάω με ένα ύφος σκεπτόμενη «Τι λέει τώρα;;;» )

Τι να γράψω;;; Αφού είμαι σε κατάσταση εκτάκτου ανάγκης αυτή την περίοδο. Το υπουργείο, ξέρετε ποιο, δεν είναι ανάγκη να διευκρινήσω, μας έχει και ξεροσταλιάζουμε μπροστά στους υπολογιστές μας..
Έχουμε γίνει ωσάν τα ζόμπι και κάθε τρεις και λίγο κάνουμε ανανέωση της σελίδας, μπας και έχει βγει κάτι καινούργιο… μπας και επιτέλους ανακοινώθηκε η Α’φάση… μπας και… μπας και … μπας και…
Τα νεύρα μας έχουν γίνει τσατάλια…
Περιμένουμε εναγωνίως πότε στο καλό θα μας καλέσουν, να μπούμε στην τάξη και να διδάξουμε…

Εώς τότε δεν μπορώ να βρω την όρεξη να δημοσιεύσω μια κατασκευή. Το φετινό είναι ένα δράμα…

Ας ευχηθώ, λοιπόν, καλό Φθινόπωρο, μιας και οι πρώτες βροχούλες έκαναν την εμφάνισή τους και καλή σχολική χρονιά, τουλάχιστον σε όλους τους μόνιμους και τοποθετημένους εκπαιδευτικούς της χώρας! Καλή σχολική χρονιά για εμάς τους αναπληρωτές, θα πω όταν με το καλό μας καλέσουν…

19 thoughts on “Νέο ποστ;

  1. Εγώ λέω να φτιάξεις καμιά κατασκευούλα που θα έχει σαν στόχο την εκτόνωση όσων ξεροσταλιάζουν πάνω στα πισιά τους, περιμένοντας…
    Ξέρεις… Κάνα μπουκάλι μπύρας με ένα στουπί από πάνω, αφιερωμένο στην πολυαγαπημένη υπουργό μας!! Ε; Ε;

  2. Καλό φθινόπωρο, καλό μήνα, καλή εβδομάδα και όσο για το άλλο μείζον θέμα τι να πω, αστροπελέκι μου? Άντε κουράγιο με πολλά αποθέματα υπομονής σου εύχομαι…!
    Και επευκαιρίας, πολύ όμορφο είναι το theme σου, όπως το νέο σου avatar…με γεια!!!

    Φιλιά πολλά με αστερόσκονη!😉

  3. Αστροφεγγιά μου καλη σου μέρα, καλό μήνα και καλή βδομάδα!!!
    Δεν έχει μείνει τίποτα άλλο παρά η υπομονή, η οποία αρχίζει και εξαντλείται…

    Σε ευχαριστώ πολύ, όντως το theme αυτό είναι πολύ παιχνιδιάρικο🙂

    Φιλιά πολλά!!!

  4. Πραγματικά σε καταλαβαίνω απόλυτα και συμπάσχω με τους συναδελφους που έπεσαν θύματα του εμπαιγμού του υπουργείου οταν διαλαλουσε οτι θα διοριστούν 768 νηπιαγωγοί και μια εβδομάδα πριν την καταθεση της αίτησης διορισμού μας εκοψε στους 250!
    Δεν ξέρω πως θα λειτουργήσουν φετος τα σχολεία αλλα πραγματικά η ευθύνη πιστεύω οτι βαραίνει ολους μας, και τους γονείς που καλό θα ήταν να λάβουν σοβαρά υπόψη τους πώς θα είναι να λειτουργεί ένα τμήμα 27 παιδιών και απο άποψη ασφάλειας και απο άποψη παιδαγωγικού έργου!

  5. Αρετή μου μας κοροϊδεύουν μες τα μάτια μας και δενντρέπονται καθόλου που το κάνουν… έχουν μεγάλο θράσσος… Στο 27άρι τμήμα ξέρεις τι θα καταντήσουμε να κάνουμε; Πιο πολύ θα προσέχουμε μην τραυματιστεί κανένα παιδί παρά το παιδαγωγικό μας έργο. Το έχω ζήσει με 26 παιδιά σε τμήμα και πραγματικά δεν προλάβαινα να πάρω ανάσα μέσα στο 7ωροπου δούλευα.

    Απορώ πως και δεν το στρογγυλοποιήσανε, να βάλουν 30 παιδιά… τί 27, τί 30….

  6. Κουραγιο . Ελπιζω να εχεις καλα νεα . Σημερα βγηκαν οι αποσπασεις .Παντως μας εμπαιζουν ολους . Εμας θελουν να μας φορτωσουν ενα καρο υπερωριες , γιατι ωραια και καλα τα νεα προγραμματα ( ; ) αλλα χωρις διορισμους ποιος θα κανει μαθημα στα παιδια;;;; Θα μου πεις τι να τα κανουν τα γραμματα…….

  7. Κουράγιο Ευδοκία μου! Μια από τα ίδια κι εγώ.. Εσύ θα φύγεις πιο σύντομα κι από μένα. Έχω δηλώσει μόνο Αττική. Δε θα ξενιτευτώ ποτέ αν δεν γίνω μόνιμη.. Αγαπάμε τη δουλειά μας αλλά δεν είμαστε πιόνια κανενός Υπουργείου που σήμερα αποφασίζει έτσι κι αύριο γιουβέτσι.
    Εύχομαι να έχεις καλά νέα και να σε καλέσουν όπου επιθυμείς καλύτερα!

  8. Άντριά μου τι άλλο να κάνουμε; Και φέτος είπα να είμαι Κρήτη και από του χρόνου πια, που θα έχω πιο καλή σειρά (με τα δεδομένα βέβαια που αλλάζουν, δεν ξέρω τι να πω) να δηλώσω από την αρχή Αθήνα. Πρώτη μου επιλογή για φέτος είναι πάλι Κρήτη, μετά Αθήνα και μετά όλα τ΄άλλα….

    Καλή επιτυχία και σε σένα Άντριά μου!!!!🙂

  9. Καλό κουράγιο κι’ από μένα!
    Είναι απελπιστική η κατάσταση στον τομέα της παιδείας φέτος και πολύ φοβάμαι οτι έπονται και χειρότερα.
    Ας προσπαθήσουμε παρόλαυτά να είμαστε λίγο αισιόδοξοι: πως να μπεις στην τάξη διαφορετικά;
    Φέτος έχουμε δύσκολες καταστάσεις, περιπτώσεις παιδιών που χρειάζονται «παράλληλη στήριξη» και το Υπουργείο αρνείται να διορίσει δασκάλους ειδικής αγωγής ή να δημιουργήσει τμήματα ένταξης.
    Έτσι για μια ακόμη φορά οι γονείς «πληρώνουν» ιδιώτη, και εμείς θα πρέπει να τα βγάλουμε πέρα μαζί και με άλλα 25 παιδιά. Και πως να κρατήσεις την τάξη σε επίπεδο ηρεμίας ( που χρειάζεται το συγκεκριμένο παιδί ), με τόσα πολλά παιδιά; Όσα χρόνια εμπειρίας και να έχεις, είναι πολύ δύσκολο…..
    Τουλάχιστον έχουμε πολύ καλή συνεργασία με τη συνάδελφο και πίστεψέ με αυτό είναι το σημαντικότερο……..
    Το ίδιο έυχομαι και για σένα:
    Να έχεις καλή συνεργασία όπου και να’ σαι και τα υπόλοιπα έρχονται από μόνα τους. Καλή τοποθέτηση να’ χεις και όσο το δυνατόν συντομότερο…..
    Η ειρωνία είναι πως αυτόν τον καιρό διαμορφώνω την «καινούρια» τάξη μου και τρέχω και δεν προλαβαίνω. Περιμένουμε κι’ εμείς συνάδελφο για το Ολοήμερο Τμήμα. Τι καλά που θα ήταν να ξεκινούσαμε απ’ την αρχή μαζί………
    Ας είναι, Υπομονή….

  10. κι εγώ υπομονή θα πω αλλά και κουράγιο!Επίσης Αστροπελέκι μου, μη χάνεις τις δυνάμεις και το χιούμορ σου.Η εκπαίδευση είναι νευραλγικός χώρος , στον οποίο τρως χαστούκια,,,κι εγώ τρώω κι ας είμαι τακτική και με παιδί και όλα αυτά…Σημασία έχει το ήθος και εσύ έχει μπόλικο από δαύτο. Κάνε υπομονή θα σε καλέσουν, έτσι κι αλλιώς κενά υπάρχουν.
    Οσο για τις κατασκευές…Είσαι άξια και μας έχεις δώσει πολλές, όταν με το καλό θα χαλαρώσεις θα δώσεις κι άλλες. Εγώ προσωπικά δε βιάζομαι. Εσύ να σαι καλά και…..ΚΑΛΗ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ!!!!

  11. Γεια σας κορίτσια! Μόλις γύρισα από έξοδο και είδα και ευχάριστα νέα αν και αγχώθηκα λιγάκι… Είπαν για πρώτη φάση 1000 άτομα νηπιαγωγοί και σίγουρα θα είμαι μέσα, οπότε με το που ξυππνήσω πρέπει να μαζέψω μπαγκάζια για να είμαι έτοιμη να πάρω το πλοίο (λογικά). Είπαν πως σήμερα ή αύριο το αργότερο θα βγει η φάση.

    effiekyr και Βάλια, σας ευχαριστώ πολύ καλές μου!!! Περιμένω με αγωνία, άγχος και χίλια δυο άλλα.🙂

  12. Κουράγιο συναδέλφισσα! Για να μην πιάνεσαι και περπατάς σαν σπαζοκαρέκλα μετά τη δουλειά, προτείνω διαλείμματα με γρήγορο βηματισμό στους διαδρόμους, πηδηματάκια επί τόπου όταν μιλάς στο τηλέφωνο και σύντομες στροφές χορού της κοιλιάς στην τουαλέτα (που δεν σε βλέπουν). Ωραίο το μπλογκ σου, θα το παρακολουθώ. Αν θέλεις πέρνα μια βόλτα κι από το δικό μου για ένα ψηφιακο λικεράκι
    htt://newagemama.wordpress.com

  13. newagemama χαχαχα με έκανες και γέλασα λιγάκι, ειδικα με το τελευταίο της τουαλέτας🙂 Σε ευχαριστω πολύ!!!

    Φυσικά και θα περάσω μια βόλτα🙂

Σχολιάστε

