Επιτέλους Α’ φάση


Γκρίνια στην γκρίνια… επιτέλους βγήκαν τα αποτελέσματα!!! Πρώτη μου επιλογή νομός Λασιθίου και είμαι μέσα! Είμαι πολύ χαρούμενη που πήραν τόσα πολλά άτομα (1304) και που μπήκα στην πρώτη μου επιλογή. Ναι μεν σκέφτομαι ότι άνετα έπιανα τελικά και Αθήνα, αλλά χαίρομαι που πάω εκεί που θέλω για άλλη μια χρονιά αναπλήρωσης, εκεί που πέρασα υπέροχα την χρονιά που μας πέρασε!!! Άλλος ένας χρόνος ξεκινάει και θα περάσει το ίδιο καλά όπως και ο προηγούμενος. Γιατί σημασία δεν έχει να είσαι απαραίτητα σπίτι σου, αλλά να περνάς τέλεια ακόμη και αν είσαι μακριά.

Έτσι, λοιπόν, αναχωρώ ξανά για Κρήτη, για έναν ακόμη χρόνο!!! Τώρα που δεν έχω υποχρεώσεις (παιδιά κλπ.) και είμαι άνετη. Και από του χρόνου, με το καλό, στην έδρα μου😉

Καλή τοποθέτηση να έχουμε όλοι μας, καλή σχολική χρονιά και εύχομαι να περάσει αυτός ο χρόνος τόσο καλά όσο και ο προηγούμενος!!!!

Καλή μας αρχή!!!🙂 🙂 🙂

Y.Γ. Αννούλα, Μαριλία… ετοιμαστείτε😛

24 thoughts on “Επιτέλους Α’ φάση

  1. Μπράβο αστροπελέκι μου! Άργησε αλλά ήρθε το καλό νέο τελικά.Που ακριβώς σε πήγαν στο νομό Λασιθίου; Λοιπον,να κάνω την πρώτη παραγγελιά! Τι διαθέτουμε από παιχνίδια γνωριμίας;
    Καλή σχολική χρονιά!

  2. Mια όμορφη χρονιά σε περιμένει (και ) γιατί πας με την πρόθεση να προσφέρεις και να περάσεις καλά. Σε υποκινεί η αγάπη και η ευχαρίστηση κι αυτό κάνει τη διαφορά! Αν και μόλις «γνωριστήκαμε», σου αφιερώνω ένα παλιότερο ποστ μου και είμαι σίγουρη πως σου ταιριάζει γάντι!

    http://newagemama.wordpress.com/2010/05/21

  3. Εμμανουέλα μου σε ευχαριστώ πολύ!!! Δεν ξέρω ακόμη που. Μόλις κατέβω θα μάθω.

    Όσο για τα παιχνίδια γνωριμίας;;; Μϊα μέρα υπομονή μόνο καθώς μόλις κατέβω, θα σου απαντήσω αναλυτικά🙂

  4. ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ Ευδοκία μου!!! Χάρηκα πολύ με τη χαρά σου! Μιας και δεν με έπιανε για λίιιγο ο πίνακας έκανα αναζήτηση για σένα και χάρηκα με την τοποθέτησή σου! Καλό σου ταξίδι, εύχομαι να τακτοποιηθείς καλά και να έχεις μια πολύ πολύ όμορφη σχολική χρονιά, δημιουργική και καλύτερη κι απ`την προηγούμενη!!! Εγώ περιμένω στη Β΄Φάση τώρα με το καλό! Για να δούμε….! Μεγάλη αγωνία!!!
    Φιλιά πολλά και πάντα χαρές!

  5. Άντριά μου σε ευχαριστώ πολύ πολύ!!!!Εύχομαι γρήγορα και η Β φάση, να τελειώσει και το δικό σου μαρτύριο🙂

    Πολλά πολλά φιλιά🙂

  6. Να λοιπόν που όλα πήγαν καλά, Αστροπελέκι μου…!
    Καλή σχολική χρονιά σου εύχομαι και καλό ταξίδι κάτω στην Κρήτη!
    Πολλά φιλιά με αστερόσκονη!😉

  7. Καλή χρονιά και καλή τοποθέτηση! Μάζεψε μόρια γιατί θα σου χρειαστούν και είναι καλύτερα να τρέχεις τώρα παρά όταν σέρνεις πίσω σου και κανένα τσούρμο. Αυτά γιατί τα βλέπω και τα ζω καθημερινώς στη μαγική χώρα που λέγεται Ελλάδα και δεν έχει κανένα σεβασμό στον εκπαιδευτικό και στην οικογένεια του γενικότερα. Τι να κάνουμε η γκρίνια κυκλοφορεί στο αίμα μας μιας και δεν είναι τίποτε εύκολο. Καλή και δημιουργική χρονιά και μπράβο σου που έχεις τόση ενέργεια και όρεξη. Είμαι σίγουρη ότι θα περάσεις υπέροχα και μακριά από τους κρητικούς (έχουν καεί πολλές φίλες μου).

  8. Το αρχείο «Α΄ Φάση Αναπληρωτών ΠΕ60-Νηπιαγωγών Σχολ. Έτ. 2010-2011» αφαιρείται καθώς διαπιστώθηκε τεχνικό πρόβλημα κατά τη ροή του προγράμματος. Η ροή του προγράμματος θα επαναληφθεί και οι προσλήψεις θα ανακοινωθούν εντός της ημέρας.»

  9. μπραβο !!! καλη αρχη . Η Κρητη ειναι πανεμορφη , αν και δεν εχω παει στο νομο Λασιθιου , και ελπιζω να περασεις το ιδιο καλα με περυσι…………………..

  10. Καλό κουράγιο…..Εύχομαι να είσαι τελικά στον Νομό Λασιθίου.
    Έχω μια πολύ καλή φίλη στον Αγ. Νικόλαο που είμασταν παλιότερα συμφητήτριες. Αν χρειαστείς βοήθεια στείλε μου e-mail……

  11. @ Μαρία μου μακάρι να είμαι πάλι εκεί!

    @ Έφη μου είδωμεν! Το καλό είναι ότι ξέρω τον νομό, καθώς Ιεράπετρα έμενα και πέρσυ. Άντε να δούμε…

  12. Μπράβο Αστροπελέκι μου!!Καλή αρχή και καλή τοποθέτηση…εύχομαι όλα να σου έρθουν όπως τα θελεις.

  13. Ευχαριστώ Πέννυ μου! Αν και δεν ξέρω κατά πόσο θα έχω καλή τοποθέτηση… εδώ γίνονται σόδομα και γόμορα… Αναλυτικά όταν διευκρινιστεί κάπως η κατάσταση…

Σχολιάστε

