Ακούσατε ακούσατε!!! Διώξιμο αναπληρωτών σε άλλους νομούς…


Σας μεταφέρω όλα όσα έχουν γίνει μέχρι στιγμής για να δείτε το μεγαλείο της Ελλάδας και των ρουσφετιών…

Όσο και αν σας φαίνεται παράξενο… ναι συμβαίνει!!! Με πήρανε Λασίθι μαζί με άλλα 10 άτομα.
Παρουσιάζομαι σήμερα, πρώτη μέρα ανάληψης και αφού δίνω όλα τα χαρτιά μου, ρωτάω πότε θα ξέρουμε τα κενά.
Πάω στο γραφείο του ΠΥΣΠΕ και μου λένε το κορυφαίο…. μα δεν υπάρχουν κενά στο Λασίθι και δεν ξέρω τι θα σας κάνουν… και είστε και 11. Ήδη υπήρχαν 4 υπεράριθμοι και τους διώξανε και τους στείλανε στο Ηράκλειο.
Πάω στον Προϊστάμενο και μου λέει τα ίδια, και ότι είχε στείλει στο υπουργειο ότι το Λασίθι δεν έχει κενά. Και τότε γιατί βγάλανε 11 ακόμη θέσεις;;; Τι θα απογίνουμε;;;; Αν δεν προκύψουν κενά, σε περίπτωση που θέλει κάποιος νεοδιόριστος να πάει προς Ηράκλειο, τότε θα σας στείλουμε σε άλλο νομό της Κρήτης.

Ρε παιδιά, πάμε καλά;;;;; Είναι νόμιμο κάτι τέτοιο να μας κάνουν;;;; Γιατί έβγαλαν θέσεις ενώ δεν υπήρχαν κενά;;; Ρώτησα και τον Καψαλάκη

Ξέρετε πόσα περίπου κενά μπορεί να βγάλει ο νομός Λασιθίου για τους αναπληρωτές νηπιαγωγούς;
12 hours ago · Like ·

ΖΑΧΑΡΙΑΣ ΚΑΨΑΛΑΚΗΣ Ούτε ένα. Ήδη έφυγαν 4 νηπιαγωγοί ως υπεράριθμοι κια θα φύγουν άλλοι 11…

Έχει ξανασυμβεί κάτι τέτοιο;;; Τι κάνουμε σε τέτοιες περιπτώσεις;;; Πρώτη μου επιλογή Λασίθι, το πετυχαίνω, έχω κρατήσει και το σπίτι μου από πέρσυ γιατί είμαι σίγουρη ότι πιάνω Λασίθι, και στο τέλος θα με διώξουν κιόλας;;;;;;

http://www.pde.gr/forum/index.php?topic=20764.msg364964#msg364964

30 thoughts on “Ακούσατε ακούσατε!!! Διώξιμο αναπληρωτών σε άλλους νομούς…

  1. Έχω τρελαθεί με αυτό που σου συμβαίνει..Το διάβασα στο Pde και είμαι όλο νεύρα. Δεν φτάνει που σου βγάλανε την πίστη με το κρυφτό της Α Φάσης, μια να εμφανίζεται μια να την αφαιρούν και να εισαι με το ένα πόδι στο πλοίο και το άλλο απέξω, φτάνεις εκεί πέρα και ακούς όλα αυτά! Πόσο χάλια μπορεί να έχει καταντήσει αυτή η χώρα…? Ντρέπομαι ειλικρινά για λογαριασμό τους. Μακάρι να μην χρειαστεί να ταλαιπωρηθείς άλλο και στη χειρότερη αν δεν υπάρχουν κενά όπως λένε, να σε γυρίσουν στο σπίτι σου να δουλέψεις εδώ.
    Τραγικοί .-

  2. Ωχ Άντριά μου…. Ελλάς το μεγαλείο σου… Ελλάς των ρουσφετιών!!!!!!
    Σ’ αγαπάω Ελλάδα μου και το σύστημά σου, γιατί είσαι τόσο δίκαιη…

    ΟΥΣΤ

  3. http://www.alfavita.gr/artro.php?id=8637
    Μας έχει ισοπεδώσει παντελώς σαν εκπαιδευτικούς. Κι ο κόσμος δεν έχει ιδέα τί τραβάμε. Το άρθρο αυτό τα λέει όλα.
    Πόσο θα χαιρόμασταν τη δουλειά μας και πόσα θα προσφέραμε αν είχαμε έστω τις βασικές υποδομές και αν υπήρχε αυτή η -άγνωστη έννοια για τη χώρα μας- αξιοκρατία. Λυπάμαι και τρομάζω με το τι άλλο ακόμα πρόκειται να δούμε στον αγώνα μας να μπούμε στη τάξη.

  4. Με τη ΔΟΕ μιλησες; Αν και δεν θα κανουν πολλα πραγματα….. παντως αυτα γινονται ,οχι σε τετοιο βαθμο αλλα γινονται . Εμας μας εστελναν δασκαλους ενω δεν ειχαμε κενα και μετα τους πηγαιναν αλλου…………….Ελπιζω να ειναι για καλο αυτη η αλλαγη , απλα με τι ορεξη να ξεκινησεις οταν σου κανουν τα νευρα κροσσια.

  5. Τελικά, για ένα μόνο πράγμα πρέπει να ‘ναι περήφανος ο ελληνικός λαός… Για τη διαχρονική ανοργανωσιά, την προετοιμασία της τελευταίας στιγμής σε όλους τους τομείς και τη μιζέρια του (γιατί για όλα φταίνε οι άλλοι).

    Βδο, κάνε αυτά που πρέπει μαζί με τις άλλες κοπέλες. Στις λαμογιές πρέπει να απαντάς με τσαμπουκά, και σ’ αυτό έχεις δίπλωμα και δεν σε φοβάμαι!!🙂

  6. Μίλησα με μελος της ΔΟΕ και μου πε ότι χρειάζεται τρέξιμο έτσι ώστε τουλάχιστον να μην με στείλουν πολύ μακριά. Εγώ δεν προκειται να δεχτώ να με στείλουν εκτός νομού, θα αρνηθώ. Και να κόψουν το λαιμό τους…

    Νεύρα κρόσσια, τσατάλια, απ΄ολα έχει ο μπαξές.

  7. Στην Καβάλα να δεις τι έγινε… Πήγανε σήμερα οι αναπληρωτές που καλέσανε στη Δνση να κάνουν τα χαρτιά τους και δεν τους παίρναν τις αιτήσεις γιατί -λέει- είχανε παει όλοι από τα γραφεία (;) σε σεμινάριο. Το έδειξε στο τοπικό κανάλι και ήταν για γέλια και για κλάμματα. Το μόνο σίγουρο είναι ότι αυτή ήταν γραμμή του Δντη Εκπαίδευσης (που έλειπε όντως σε συνάντηση)και ότι καθυστερήσανε τους συναδέλφους αναπληρωτές με αυτή τη γελοία δικαιολογία γιατί στα ΠΕ 60 και ΠΕ 06 δεν έχουν κάνει ακόμα τις τοποθετήσεις από διάθεση και απο αποσπάσεις εντός και εκτός ΠΥΣΠΕ των μονίμων (ναι,ναι, καλά διαβάζεις, από τις 20 Αυγούστου δεν έχουν μπορέσει να κάνουν τις τοποθετήσεις από απόσπαση των μονίμων και μας ψήνουν λέγοντας σήμερα, αύριο, την άλλη εβδομάδα), έχουν τοποθετήσει μόνο τους υπεράριθμους, οπότε ακόμα δεν έχουν οριστικοποιηθεί τα κενά για το νομό. Έτσι, ενώ υπάρχουν υπάρχουν ένα σωρό κενά:
    1) έρχεται η Δευτέρα και όσοι μόνιμοι ΠΕ 60 έχουμε ζητήσει απόσπαση δεν ξέρουμε σε ποιο σχολείο θα είμαστε,
    2) ο Δντης Εκπαίδευσης έχει βγάλει υπεραριθμίες σε σχολεία με 27 νήπια (!!!!! που θα τα δουλεύει ΜΙΑ νηπιαγωγός γιατί η άλλη φεύγει σαν υπεράριθμη), έχει κλείσει ολοήμερα τμηματα που είχανε 7-8 παιδιά με τη δικαιολογία ότι είναι λίγες οι αιτήσεις (!!!!), έχει συμπτύξει σχολεία και τμήματα σε χωριά και τα στέλνει σε άθλιες κτηριακες συνθήκες, για να καλύψει τις τεράστιες τρύπες που έχουν βγει στο νομό από μετακινήσεις και συντάξεις συναδέλφων
    3) Έχουν ερθει 10 νηπιαγωγοί σαν μάννα εξ ουρανού και δυό μέρες πριν τον αγιασμό ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ να τους τοποθετήσουν γιατί δεν ξέρουν τι γίνεται μέσα στην ίδια τη Δνση Εκπαίδευησς,
    4) έχουμε φτάσει κοντά στον αγιασμό και ΤΑ ΜΙΣΑ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΑ είναι ανέτοιμα να δεχτούν τα παιδιά, γατί λείπουν οι εκπαιδευτικοί, και ακόμα και αν τοποθετηθούμε την Παρασκευή το απόγευμα στα νέα σχολεία, πρέπει να τρέξουμε να ετοιμάσουμε την τάξη μας, να δουμε ό,τι μπορούμε να καταλάβουμε από ένα σχολείο μέσα σε ένα Σ/Κ..
    Όπότε συναδελφισσα, να ξέρεις ότι παντού είναι τα ίδια, μόνιμοι και αναπληρωτές ζούμε την ίδια τρέλα, και είναι πολύ δύσκολο να βρεις αυτό που εδώ και χρόνια ζούσαμε σαν πραγματικότητα. κάθε πέρισυ και καλύτερα, καθε φέτος και χειρότερα….

  8. Astropeleki δεν εχω τι να πω……και γω αρχικα το διαβασα στο pde και δεν το πιστευα!! Υπομονη και σου ευχομαι να βγαλεις ακρη!!!!! Και εννοειται να τοποθετηθεις στο νομο που σε διορισανε!!!!
    Παντως και εδω στο νομο μου ( εγω ειμαι ΠΕ70-νεοδιοριστη) προχτες που ημασταν στο σχολειο μας ρωταει ο δ/ντης αν ειδαμε ποσους αναπληρωτες πηραν. Οταν του ειπαμε οτι πηραν 27 του εκανε μεγαλη εντυπωση γιατι λεει δεν υπαρχουν τοσα κενα…τα κενα ειναι καμια 15ρια!!! Απλα (λεει) ζητησανε παραπανω για να τους στειλουν λιγοτερους!! Αν ειναι δυνατον!!!

  9. Ε.Τ. μα σε τι χώρα ζούμε;;;; Έχετε κάνει κίνηση για να απαιτήσετε αυτά που δικαιούστε;;;

    Αυτό σηκώνει γερή καταγγελία και να τους βγάλουμε στα κανάλια.

  10. Πέννυ μου έχω πέσει τόσο πολύ ψυχολογικά σήμερα, που δεν ξέρω σε τί σημείο θα μας φέρουν και τι μπορεί να πει το στόμα μου. Γιατί όταν τα παίρνω στο κρανίο άγρια, τότε ποιος σε πονεί και ποιος σε σφάζει. Ντροπή τους να δηλώνουν περισσότερα κενά για να τους έρθουν λιγότεροι! Άρα δεν είναι λάθος του υπουργείου αλλά του εκάστοτε προϊσταμενου.

    Σαν δε ντρέπονται λιγάκι!

  11. Καλά, διάβασα τα τελευταία νέα σου στο pde και έπαθα ενα ακόμα ελαφρύ εγκεφαλικό.. Μα ΤΟΣΟ κάφροι; ΤΟΣΟ ανοργάνωτοι; Τουλάχιστον εσύ και τα υπόλοιπα κορίτσια θα παραμείνετε Λασίθι, και μπράβο που το κυνήγησατε,αλλά επειδή οι άλλοι είναι ανεγκέφαλοι στη Δνση, θα μετακινήσουν μόνιμους συναδέλφους εκτός νομού, για να μη μπλέξουν με τη νομοθεσία που σας προστατεύει;

    Ε,ρε γλέντια, που λέει και ο Καραγκιόζης..

    Σε εμάς, η κοροϊδία συνεχίζεται. Το ΠΥΣΠΕ Καβάλας άρχισε σήμερα αλλά θα τελειώσει το Σ/Κ, οπότε αφενός η αγωνία παρατείνεται, αφετέρου και να εχουμε τα αποτελέσματα των τοποθετησεων μέσα στο Σ/Κ και, τόσο εμείς όσο και οι δάσκαλοι, οι Αγγλικώνκαι φυσικά ΟΛΟΙ οι αναπληρωτές (που δεν έχουν στη διάθεσή τους μι λίστα με κενά για να δηλώσουν τοποθέτηση), δεν θα ξέρουμε τη Δευτέρα σε ποιο σχολείο να πάμε, τί μέρα θα είναι ο αγιασμός, δεν θα έχουμε χρόνο να συζητησουμε με τη συνάδελφο πιθανόν του ολοημέρου για το τί θα ζητήσουμε από τους γονείς (υλικά, λειτουργία σχολείου), δεν, δεν, δεν…

    Το καλύτερο; Είπανε στην υπεράριθμη συνάδελφο που της έκλεισαν το σχολείο και την έστειλαν μαζί μου, ότι ίσως το ξαναλειτουργήσουν το σχολείο της, αλλά ακόμα και έτσι, θα στείλουν αναπληρωτρια στο άλλο χωριό γιατί η ίδια αποδέχτηκε ήδη σαν υπεράριθμη να τοποθετηθεί στο σχολείο μου. What the *****????
    Οπότε, ουσιαστικά, μετά απο χροοοόνια στην ίδια τάξη, και με ευθύνη της Υπηρεσίας (αφού αρχικά έκλεισαν το σχολείο της και την χαρακτήρισαν υπεράριθμη), την πετάνε έξω από το σχολείο που έκανε τόσα χρόνια να το φτιάξει, είχε το υλικό της, τη βολή της, πες το όπως θες, αντί να της επιτρέψουν να γυρίσει στην οργανική της και να στείλουν στο δικό μου σχολείο (μετα χαράς) μία αναπληρώτρια.

    Για όλα τα παρατράγουδα του νομού ο πρόεδρος του Συλλόγου είχε να δηλώσει στις τοπικές εφημερίδες ότι «όλα πάνε καλά, δεν υπάρχουν προβλήματα». Και δεν είναι μόνο ο δικός μας νομός στο ίδιο χάλι.. Που να πρωτοκάνεις καταγγελία, και ποιος να σε ακούσει…

    Παράααααλογο;

    ….Δεν απαντάει.

    Άρα; Λογικό;;;;

    Τουλάχιστον ελπίζω να είσαι καλύτερα σήμερα. Άντε, λέω και εγώ χαζά και σε κουράζω, αλλά που να τα πω και εγώ…🙂 Καλή σου μέρα, καλό Σ/Κ και …καλό κουράγιο που λέει και ο Όλι Ρεν .

  12. Ε.Τ. όντως είμαι πολύ καλύτερα αλλά δεν επαναπαύομαι γιατί ποτέ δεν ξέρεις απόπου θα σου ρθει. Απλά είμαι λίγο πιο χαλαρή. Και αν συναντήσουμε πρόβλημα, ξανά, θα πέσουν πάλι τηλέφωνα στην ΔΟΕ, κλασικά.

    Γιατί δεν κάνεις και συ ένα τηλέφωνο ή να στείλεις ένα μέιλ στην ΔΟΕ; Σίγουρα θα μπορούν να βοηθήσουν ή έστω να πάρεις μια γνώμη.

    Υ.Γ. Τι να με κουράσεις καλέ;;;; Πες τα, να τα βγάλεις μπας και αλληλοβοηθηθούμε!!!!

  13. Διαβάζω 2 μέρες την ταλαιπωρία σου και έχω φρικάρει εντελώς!
    Δεν φτάνουν οι τόσες αδικίες που γίνονται εις βάρος των εκπαιδευτικών τόσα χρόνια, με πτυχία, εξετάσεις ΑΣΕΠ δύο και τρεις φορές ( γιατί δεν φτάνει να έχεις απλά περάσει, πρέπει να γράψεις και άριστα αν θες να διοριστείς ), δεν φτάνει που ξεσπιτωνόμαστε τουλάχιστον 2 – 3 χρόνια στην καλύτερη των περιπτώσεων ( και αργούν και 2 μήνες να μας πληρώσουν!! ), δεν φτάνουν οι συνεχείς επιμορφώσεις κάθε λίγο και λιγάκι
    ( και έπονται και άλλες )………
    Το να πηγαίνεις όμως στο νομό που σε πήρανε και να σου λένε οτι δεν έχουν κενά είναι πρωτοτυπία!
    Τα θερμά μου ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ για τον τρόπο που χειρίστηκες το θέμα.
    Ε.Τ., με πολύ μεγάλη ευκολία κλείνουν τμήματα. Σύμφωνα με την εγκύκλιο για τα ολοήμερα νηπιαγωγεία:
    α. Ο ελάχιστος αριθμός νηπίων για τη λειτουργία του Ολοήμερου Προγράμματος είναι 7 μαθητές. Σε εξαιρετικές περιπτώσεις (ιδιαίτερες τοπικές συνθήκες, Ολοήμερα Νηπιαγωγεία απομακρυσμένων περιοχών της χώρας ή όταν ιδιαίτεροι λόγοι το επιβάλλουν), με εισήγηση του/της οικείου Σχολικού Συμβούλου Προσχολικής Αγωγής και του Διευθυντή Εκπαίδευσης και απόφαση του Περιφερειακού Διευθυντή ο ελάχιστος αριθμός των νηπίων για τη λειτουργία του Ολοήμερου Προγράμματος μπορεί να ορίζεται διαφορετικά.
    Νομίζω οτι και για τα κλασικά τμήματα ισχύει το ίδιο.
    Καλό κουράγιο κορίτσια…..Σεπτέμβρης είναι, θα περάσει.
    Ξεκουραστείτε όσο μπορείτε το Σ/Κ ( εγώ δεν βλέπω να προλαβαίνω! ), γιατί μας περιμένει μια δύσκολη βδομάδα…

  14. Επίσης να συμπληρώσω οτι σύμφωνα με τον αιρετό του Πειραια, «Δημητρακόπουλο» ( που από όσο ξέρω έχει σπουδάσει και νομικά ), δεν επιτρέπεται να λειτουργήσει τμήμα με περισσότερα από 25 παιδιά, γιατί ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ο αντίστοιχος νόμος…..και αυτός που ισχύει ορίζει μέγιστο αριθμό τα 25.

  15. ‘Εφη μου κάποια πράγματα δεν πρέπει να τα αφήνουμε έτσι! Καλή, καλή, αλλά οι αδικίες αυτές δεν συγχωρούνται. Σήμερα που ξαναπήγα στην διεύθυνση και ρώτησα τον προϊστάμενο αν θα μας μετακινήσουν σε άλλο νομό, μου απάντησε «όχι, οι αναπληρωτές δεν μπορούν να μετακινηθούν»!!!! Χτες: θα μετακινηθείτε. Σήμερα: δεν μπορείτε να μετακινηθείτε! Όλε όλεεεεε!!!! Από την μία μέρα στην άλλη…. για φαντάσου….

  16. Τί ναπω κι εγώ τώρα κορίτσια τα έχετε πει όλα. Υπομονή ρε Αστροπελέκι, υπομονή κορίτσι μου!Και μην τους αφήσετε να σας τρελάνουν. Να τους τρελάνετε εσείς. Να πηγαίνετε κάθε λίγο και λιγάκι, να τους παίρνετε συνέχεια τηλέφωνο, να τους ζαλίστε τα συκώτια. Στον Άγιο Νικόλαο δεν πήγες;; Κάτσε από κάτω- έχει κάτι σκαλιά θυμάμαι και σκάστους , όπως σε σκάσανε κι εσένα. Δεν παθαίνουν τίποτα στα γραφεία, όλο χασμουρητά είναι και 2-3 βγάζουν τη δουλειά!

  17. Μωρέ έχει μπολικα σκαλιά, αλλά το κακό είναι ότι δεν είναι απότομα για να τους σπρώξεις και να γκρεμοτσακιστούν 😛

    Βάλια μου, αυτοί θα χρειαστεί να πάρουν γνωμάτευση ψυχιάτρου… όχι εμείς!!!!

  18. Πολύ τέλειο το video….
    Ακούω την ομιλία του «πρωθυπουργού» μας και μου έρχεται να ουρλιάξω!
    Μιλάει για το εκπαιδευτικό μας σύστημα τις αλλαγές που έρχονται, και αραδιάζει ένα σωρο ψέματα για την κατάσταση των σχολείων μας.
    Ποιός νομίζει οτι θα τον πιστέψει; Σε ποιό σύμπαν ζει;
    Συνάδελφοι μήπως ήρθε η ώρα να αλλάξουμε επάγγελμα;
    Κια λιγότερο άγχος θα έχουμε και περισσότερα χρήματα θα παίρνουμε!

  19. Αστροπελέκι μου βρήκα τυχαία τη σελίδα σου καθώς έψαχνα για φθινοπωρινές κατασκευές/δραστηριότητες. Είμαι απόφοιτη ιεκ δημιουργίας και έκφρασης και από Δευτέρα θα ξεκινήσω δημιουργική απασχόληση σε ένα αγοράκι 4 χρονών. Έχω αγχωθεί λιγάκι γιατί προσπαθώ να βρω τι να κάνω την πρώτη μέρα!! Έχεις τόσες κατασκευές και δραστηριότητες πραγματικά δεν ξέρω τι να πρωτοδιαλέξω! Θα χαρώ πολύ αν θα μπορούσες να με βοηθήσεις και κατατοπίσεις λιγάκι. Συνέχισε την καλή δουλειά και μην μασάς! Κάθε εμπόδιο για καλό!

  20. Έφη μου, μήπως μιλάνε για το εκπαιδευτικό σύστημα και τα σχολεία του εξωτερικού που οι ίδιοι πηγαινουν τα παιδιά τους;;; Μάλλον ξεχνάνε ότι βρίσκονται στην Ελλάδα….

  21. Μανταρίνι μου σε ευχαριστώ πολύ🙂

    Αν πας δεξιά , θα βρεις μια επιλογή που λέει αρχείο. Ξεκίνα από Σεπτέμβρη του 2007, που αρχίζω να παρουσιάζω τις πρώτες κατασκευές και αναλόγως της εποχής!

    Μην αγχώνεσαι καλή μου! Άμα το νερό μπει στο αυλάκι, δεν έχεις να φοβάσαι τίποτα!!!

  22. Αχα! Ναι το ‘ξερα. Και στο σχολείο του Σ. έφυγε ήδη μία υπεράριθμη για εδώ. Ο ίδιος προτίμησε να μείνει για να μην έχει πάλι το ρίσκο της τοποθέτησης -γύρευε πού. Για τις νηπιαγωγούς δεν ήξερα βέβαια τι συμβαίνει…

    Στο διαταύτα: μπορείτε να κάνετε εσείς γι’ αυτό;

    Καλή υπομονή. Και αν μπορώ να κάνω κάτι για σένα, ξέρεις.😉 Α! Και μακριά από εμάς (όπως είπε και μια φίλη κάπου παραπίσω! χιχιχιχι)

  23. Καλημέρα αστροπελέκι και εύχομαι να πάνε όλα καλά στην τοποθέτησή σου. Εγώ έχω σειρά γύρω στο 300 μετά την α φάση και έχω πρώτη προτίμηση το Ηράκλειο. Γνωρίζεις πόσα κενά βγάζει το Ηράκλειο; Αν έχεις πληροφορίες μη μας ξεχνάς και μας τους εναπομείναντες

  24. Χρύσα μου σε ευχαριστώ πολύ!!!
    Για τα κενά, τουλάχιστον στην α φάση ήταν πολλά στο Ηράκλειο. Ήξερα ότι είναι τουλάχιστον 10 στην πόλη και γύρω στα 70 στα χωριά. Τώρα δεν ξέρω, αλλά πιστεύω ότι θα έχει ακόμη κάποια κενά! Εάν μάθω κάτι, εννοείται πως θα σου πω και αχ χρειαστείς πληροφορίες, να μου πεις να σε κατατοπίσω εφόσον μπορώ🙂

Σχολιάστε

