Γενέθλια στο σχολείο!!!


Σήμερα, όπως είδατε και στο προηγούμενο ποστ, έχω τα γενέθλιά μου!!! Έτσι, λοιπόν, με αφορμή την εισαγωγή μας στο θέμα του ανθρώπινου σώματος και αργότερα της διατροφής, φτιάξαμε μαζί με τα παιδιά ένα υγειινό γλυκό-τούρτα παρεούλα!!! Έτσι κάναμε ποσότητες, μετρήσαμε τα υλικά μας και φτιάξαμε το γλυκάκι μας. Φυσικά, πρώτα, πλύναμε καλά καλά τα χεράκια μας!!!!

Γλυκό: Κορμός ταψιού.

Υλικά και εκτέλεση στην παρακάτω φωτογραφία

Τα παιδιά δοκίμασαν από την κατσαρόλα το μείγμα, και τους άρεσε πάρα πολύ!! Ανυπομονούσαν πότε θα παγώσει λιγάκι έτσι ώστε να το φάνε!!!! χιχιχιχι

Ε, ας μετρήσουμε και τα 27 κεράκια…. πήγα να κάνω απατεωνιά και έβγαλα ένα, αλλά με είδε ο γλυκός μου Δημήτρης😛

Ανάβω και τα κεράκια…

Και φουυυυ… φυσάω…

Το δωράκι από τα παιδάκια μου… ένα τετράδιο με ζωγραφιές τους!!!

Και το δωράκι των συναδέλφων μου…🙂

Σας ευχαριστώ πολύ πολύ όλουςςςς!!!!

15 thoughts on “Γενέθλια στο σχολείο!!!

  1. Να ζήσεις Ευδοκία και χρόνια πολλά
    μεγάλη να γίνεις με άσπρα μαλλιά.
    Παντού να σκορπίζεις της γνώσης το φως
    και όλοι να λένε να μία ΣΟΦΟΣ!!
    Εκατόχρονη να είσαι κουκλιτσα μου και ό,τι επιθυμείς με υγεία και Να χαμογελάς πάντα!!

  2. να τα εκατοστήσεις καλό μου αστροπελέκι και πάντα γεμάτο λάμψη να είσαι🙂
    πολύ πρωτότυπο!τα γενεθλια των μικρων συχνα τα γιορτάζουμε ,μα τα δικά μας…(εγώ που θα κλεισω τα 45 πόσα κεράκια πρέπει να κρυψω…lol)

  3. Na ta xiliaseis!!!!!Na eisai eutuhismeni ,glikia kai kalosunati opos tora!!!!Na pernas kala me anthropous pou agapas kai na eisai panta toso dimiourgiki !!!!Ydrohoina loipon!!!!Etsi eksigeitai i fantasia kai i dimiourgikotita sou!!!!Kai i omorfia kai to styl vevaios vevaios!!!!Eyxomai ta kalutera eilikrina!!!Esi kaneis toso kalo kai dineis toso xara sta paidakia alla kai se mas me to ergo sou!!!!Sou aksizoun ta kalyterotera!!!!!

  4. Χρόνια Πολλά……………..
    Να σε χαιρόμαστε!!!
    Πολύ ενδιαφέρον το γλυκό, ειδικά για μένα που ψάχνω για εύκολες συνταγές, καθώς η μαγειρική δεν είναι το Forte μου!
    Μια διευκρίνηση: Οι κουταλιές είναι μεγάλες ή μικρές;
    Κι επειδή έχω μια μικρή αδυναμία στην Ροκ μουσική:

    Graphics provided by MySpaceAnimations.com

  5. Προσπάθησα να σου στείλω animation, αλλά μάταια!
    Δεν ξέρω γιατί δεν πέτυχε! Το δοκίμασα στο δικό μου blog και δούλευε!
    Είδες τι κάνει η απειρία;
    Μπορείς να βάλεις λίγο τη φαντασία σου να δουλέψει!!!!
    Χρόνια Πολλά και πάλι……

  6. Καλή μου Έφη σε ευχριστώ πολύ γλυκειά μου!!!!! Να σαι καλά και συ, ότι ποθείς!!!!
    Το γλυκκάκι είναι της τάξεως του 15λεπτου!!! Πανεύκολο. Κουταλιές της σούπας. Αν θες, αντί για φρουκτόζη, μπορείς να βάλεις μαύρη ζάχαρη. Κοινώς να χρησιμοποιήσεις όσο πιο υγειινά υλικά γίνεται!!!

    Σε ευχαριστώ πολύ και πάλι και καλή επιτυχία στο γλυκό!!!

  7. Tίνος λαού αλφάβητο
    ποιές λέξεις να ταιριάξω
    να περιγράψουν τις ευχές
    που θέλω να σου γράψω

    ΄Ο,τι στον κόσμο επιθυμείς
    και πλάθεις με το νου σου
    να σου ‘ρθουνε με το καλό
    στην πόρτα του σπιτιού σου!!!!!

    ΝΑ ΤΑ ΕΚΑΤΟΣΤΙΣΕΙΣ ΧΑΡΟΥΜΕΝΗ και ΥΓΙΗΣ!!!

    Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

Σχολιάστε

