Ανθρώπινο σώμα


Όπως καταλάβατε, δουλεύουμε την ενότητα του σώματος. Σκοπός μας είναι να περάσουμε από την γέννηση μας, στο σώμα μας, στα όργανά μας, στην διατροφή μας, στα φρούτα και τις βιταμίνες.

Αφού δουλέψαμε το θέμα του πως ήρθαμε στον κόσμο (το δούλεψαν οι συνάδελφοι που ήταν πρωινές), περάσαμε στο σώμα μας και από τι αυτό αποτελείται, πως λέγονται τα διάφορα μέρη του σώματός μας και φτιάξαμε ένα περίγραμμα ενός αγοριού και ενός κοριτσιού.

Φτιάξαμε καρτελίτσες που αντιστοιχούν στα διάφορα μέρη του σώματος που ονομάσαμε και παίξαμε ένα παιχνίδι γνώσεων και μνήμης, κολλώντας τις κάρτες πάνω στο περίγραμμα που σχεδιάσαμε.

Με βάση την τελευταία αυτή δραστηριότητα, παίξαμε ένα παιχνίδι, «Ο ζωγράφος και το μοντέλο του», στο οποίο πρέπει δύο παιδιά να παίξουν τους ρόλους του ζωγράφου και του μοντέλου.

Εγώ έγινα η εμψυχώτρια του παιχνιδιού. Αφού βρήκα πρώτα μερικά αξεσουάρ από το κουκλόσπιτο, για να κάνω τον ζωγράφο, άρπαξα το πινέλο μου, κρέμασα στα σκοινάκια τα περιγράμματα των δύο σωμάτων, έβαλα τα παιδιά να κάτσουν γύρω γύρω, και ξεκίνησα τον ρόλο μου. Υποδήθηκα έναν γάλλο ζωγράφο και έλεγα μια ιστορία στα παιδιά. Γελούσαν αρκετά, διότι χρησιμοποιούσα το «ρ»- «γ» στις περισσότερες λέξεις μου. Τους είπα, λοιπόν, ότι με λένε Ζωγράφους Ζωγράφους και έρχομαι από μια μακρυνή χώρα, την Γαλλία. Είμαι ζωγράφος και τα έργα τέχνης μου ειδικεύονται στο ανθρώπινο σώμα. Με μερικά «μπονζούρρρ», «κομάν σαβά», «τρε τρε τρε μανιφίκ» και συναφή παρόμοια (απ όσα θυμόμουν από γαλλικά), τα παιδιά άρχισαν να γελάνε να περιμένουν με αγωνία τι ακριβώς θα γίνει. Τους είπα, λοιπόν, ότι θέλω να μεταδώσω το ταλέντο μου σε μερικούς νέους ζωγράφους και χρειάζομαι την βοήθειά τους!!! Άλλο που δεν θέλανεεεεεεε!!!! χιχιχιχι

Έτσι, τους εξήγησα, ότι χρειάζομαι δύο παιδιά, έναν ζωγράφο και ένα μοντέλο, και με εντολές που δίνω, θα πρέπει με το πινέλο που βαστούσα, να ζωγραφίσουν (με αόρατη μπογιά) το σημείο του σώματος που αναφέρω. Τα παιδιά καταχάρηκαν και αμέσως ξεκίνησε το παιχνίδι.

Ήταν τόσο διασκεδαστικό και ταυτόχρονα μαθαίναμε και κάναμε επανάληψη αυτά που είχαν μάθει από το πρωί με τις καρτέλες και τα μέρη του σώματος. Το άτιμο μαλλιαρό πινελάκι τους γαργαλούσε, ιδιαίτερα στο πρόσωπο, οπότε τα παιδιά, διασκέδασαν με την ψυχή τους.

Παρακάτω βλέπετε φωτογραφίες από την δραστηριότητα:

Εντολή: Ζωγράφισε το μάγουλο

Εντολή: Ζωγράφισε τον αστράγαλο

Εντολή: Ζωγράφισε το αυτί

Εντολή: Ζωγράφισε το γόνατο

Εντολή: Ζωγράφισε τα δάχτυλα του χεριού

Εντολή: Ζωγράφισε τον καρπό

Εντολή: Ζωγράφισε το μέτωπο

Εντολή: Ζωγράφισε την μύτη

Εντολή: Ζωγράφισε την παλάμη

Εντολή: Ζωγράφισε την πατούσα

Εντολή: Ζωγράφισε το στόμα

Εντολή: Ζωγράφισε τον ώμο

Ενώ μια ακόμη δραστηριότητα με φύλλο εργασίας ήταν η «Πως φαντάζομαι τα όργανα του σώματός μου». Δείτε παρακάτω μερικές απόψεις των παιδιών:

13 thoughts on “Ανθρώπινο σώμα

  1. Ευδοκία μου,τρομερό! μάθανε και γελάσανε!
    Διαβάζοντας το κείμενο,χαμογελούσα & εγώ,φαντάζομαι τι γινότανε
    στην τάξη!

    ( κάτι άσχετο, σχοινί χοντρό είναι αυτό? με καρφί από τον ένα τοίχο στον άλλο?)

  2. Αντωνία μου ήταν πολυ διασκεδαστικό!!! Πραγματικά!!!

    Το σκοινί αυτό που βλέπεις, ναι είναι από τον ένα τοίχο στον άλλον, για να κρεμάμε ζωγραφιές των παιδιών, αλλά εγώ το χρησιμοποίησα και αλλιώς!!!😛

  3. καλα μπορω να φανταστω τον ενθουσιασμο και τη διασκεδαση στην ταξη…πολυ ομορφα περιγραμματα…το σώμα ήταν να δουλευτει τον περαμενο μήνα στην ταξη μου μα τελικα μας έφαγε ο Xρονος…

  4. cook μου και μεις πριν 2 βδομάδες περίπου το δουλέψαμε το θέμα, αλλά ποστάρω με μια μικρή καθυστέρηση τα θέματά μας! Αρκεί που έγινε ή που θα γίνει (για σένα) γιατί πραγματικά μαθαίνουν πολλά τα παιδιά!!!

  5. Παράθεμα: Ανθρώπινο σώμα: Αισθήσεις, Δόντια, Εσωτερικά όργανα, Μέρη σώματος κλπ. | Astropeleki - Just another star in the webSky

Σχολιάστε

