Καλό Πάσχα!!!


Ναι το ξέρω και να με συγχωρέσετε, έχω χαθεί, αλλά ο χρόνος μου έχει περιοριστεί αρκετά, δεν προλαβαίνω να βγάζω φωτογραφίες και παράλληλα αντιμετώπιζα αρκετά τεχνικά προβλήματα, την μία με το ίντερνετ, την άλλη με τον υπολογιστή μου… οπότε καταλαβαίνετε πως δυσκολευόμουν αρκετά να κάνω μια νέα δημοσίευση!

Τα σχολεία έκλεισαν, οι εκπαιδευτικοί ταξιδέψαμε και γυρίσαμε σπίτια μας! Τουλάχιστον όσον αφορά το άτομο μου, δεν έχω κάτσει στιγμή από τις δουλειές που πρέπει να γίνουν μέχρι να ξαναφύγω, με αποτέλεσμα, να έχουν ήδη περάσει 3 μέρες διακοπών και να μην έχω καταλάβει και πολλά!!!!

Είπα να σας χαιρετίσω, λοιπόν, για τις πασχαλινές διακοπές με μερικές από τις πασχαλινές κατασκευές που κάναμε στο σχολείο. Τίποτα καινούργιο για φέτος, αλλά όλα φτιαγμένα από τα παιδιά, με ελάχιστη δική μας συμμετοχή. Σε επίπεδο βοήθειας, αν την ήθελαν τα παιδιά!

Έτσι, λοιπόν, φέτος φτιάξανε τα παιδιά τις δικές τους πασχαλινές καρτούλες

και τις γέμισαν με ευχές που έγραψαν τα ίδια!!!

Φτιάξαμε καλαθάκια με διάφορα πασχαλινά θέματα. Βασικά, τα παιδιά αποφάσισαν, κάθε ένα τι ήθελε να φτιάξει, το σημειώναμε και έτσι είχαμε ποικιλία καλαθιών. Κοτούλες, πασχαλίτσες, λαγούς, πασχαλινά αυγά, πεταλούδες και συναφή εποχιακά θέματα.

Βάψαμε αυγά με λαδοπαστέλ και τα περάσαμε μέσα από κόκκινη μπογιά, και βγήκαν τέλεια!!! Μια πολύ ωραία τεχνική, την οποία θα πράξω και εγώ στα δικά μας, οικογενειακά, αυγά😛

Φτιάξαμε, επίσης και πασχαλινά κουλουράκια, φωλίτσες για τα αυγουλάκια μας, τα οποία έγιναν όχι απλά νόστιμα… όχι απλά πεντανόστιμα!!!!! Όχι απλά μύρισε το σχολείο μας απίστευτες μυρωδιές!!! Δεν μπορώ να σας το περιγράψω, αλλά μπορώ να σας το γράψω… δηλαδή, την συνταγή, η οποία είναι και πολύ υγειινή γιατί περιέχει κουάκερ. Στο επόμενο ποστ που θα γίνει αύριο, γιατί πρέπει να βρω και το χαρτί της συνταγής😛

Στολίσαμε, λοιπόν, τα καλαθάκια μας με αυγά, κουλούρια, σοκολατένια αυγουλάκια και καραμελίτσες!!! Τα παιδιά ανυπομονούσαν να το πάρουν σπίτι, για να φάνε τα καλούδια που έφτιαξαν!!!

Τέλος, φτιάξαμε πασχαλίτσες και κοτούλες με πιάτα.

Εντάξει, δεν είχαμε κάποια καινούργια κατασκευή για φέτος, αλλά είναι πολύ σημαντικό το γεγονός, ότι τα παιδιά συμμετείχαν ενεργά για να φτιάξουν όοοολα αυτά που έφτιαξαν!!! Του χρόνου, όμως, θα έχουμε και καινούργιες ιδέες! Αν με το καλό είμαι και στο σπίτι μου, που θα με βοηθάει και η σύνδεση στο ιντερνετ και θα είμαι και στον χώρο μου, με τα υλικά μου, με τα πράγματά μου… καταλαβαίνετε, με τις ανέσεις μου😛

Παιδάκια, σας χαιρετώ και επανέρχομαι με τις πασχαλινές, νοστιμότατες φωλίτσες – κουλουράκια, εντός ημέρας!!!
Σας εύχομαι καλό Πάσχα, με υγεία και ……

……………προσοχή στο αρνάκι, κατσικάκι, κοκορετσάκι και όλα σε εις -άκι!!!!! Θα ανέβει η χοληστερίνη πάλι, θα στομαχιάσουμε και μετά θα λέμε «ξεκινάω δίαιτα» με πρώτη και καλύτερη την δίαιτα της Παναγίας… Ξέρετε, είναι η δίαιτα που τρώμε τον αγλέορα και μετά λέμε «Ωχ Παναγίιιια μου» πιάνοντας το στομάχι μας!!! χεχεχεχεχεχε

12 thoughts on “Καλό Πάσχα!!!

  1. Καλά εδώ μιλάμε για υπερπαραγωγή! Πού να επιδίωκες και το «παραπάνω»! Καλό Πάσχα με ξεκούραση και χαρά για να αναπτερωθεί η δημιουργικότητα και η έμπνευση!

    http://newagemama.com

  2. Καλή Ανάσταση και καλό Πάσχα σε σένα και στους αγαπημένους σου, Αστροπελέκι μου, καθώς και τους μικρούς σου μαθητές, που πραγματικά έφτιαξαν «μικρά θαυματάκια» με την όρεξή τους και το δημιουργικό ταλέντο τους!
    Πολλά φιλιά!🙂

  3. τα καλαθακια ειναι ΑΠΛΑ σουπερ!! τα παιδια το απολαυσανε ε?? και μπορω να πω,ταπεινα, φοβεροι καλλιτεχνες,πιο ωραια και απο μεγαλος να τα εκανε! τα λατρεψα…!
    ευχομαι του χρονου να εισαι οπου επιθυμεις παραπανω Ευδοκια μου…..

    Καλο Πασχα και καλη ξεκουραση!!!!

  4. Αντωνία μου καλή Ανάσταση και σε σένα και καλά να περάσεις!!!
    Τα παιδιά όντως πέρασαν τέλεια και το ευχαριστήθηκαν!!!

Σχολιάστε

